Ik probeer iemand op een aardige manier af te wijzen maar die gast blijft maar appen. Wel gewoon aardig en ik wil ook aardig blijven maar ugh maak het me niet zo lastig
Wat irritant! Zou niet meer reageren als je hem al een keer hebt afgewezen. Dat moet genoeg zijn en anders gewoon blokkeren.
I know… heb ik hem ook geprobeerd uit te leggen. Maar wil hij niet geloven, helaas.
Ik heb net m’n mailbox uitgezocht en heb nog maar 96 mailtjes
Ik ben zo emotioneel vandaag en weet niet waarom. Moet niet eens ongesteld worden.
Heb ruzie gemaakt met mijn vriend, gehuild bij de serie Oogappels en zojuist weer gehuild bij een filmpje van het gedicht uit 10 things I hate about you.
Nu lig ik in bed te zoeken op ’ sad movie scenes ’
Mijn God ik heb zoveel gevroten van de snackbar plus Fucking flugels en sour en Bacardi gedronken en het is pas half 10
Dus ik moest weer naar huis en nu is de avond zo Fucking saai
Al een paar uur staat er bij de buren een paar huizen verderop knetterhard Nederlandstalige muziek op (Hazes, Tino Martin etc) wat ik woord voor woord kan verstaan. Het is half 10 dus er iets van zeggen is natuurlijk ook beetje overdreven maar ik lag lekker een boek te lezen dus die muziek leidt me af. Nu maar de tv aangezet maar zelfs dan kan ik de muziek nog horen. Waarom bedenken mensen niet dat hun huis geen concertzaal is.
Hij is tiktok famous, blijkbaar.
Ik verveelde me en nu kijk ik iCarly op Nickelodeon en dit brengt jeugdherinneringen terug!
Vanavond 2 broden gebakken, dus voorlopig weer genoeg brood. Vind het echt leuk om te doen. Ben benieuwd of het zo blijft of dat het een fase is. Zit nu nog op de wasmachine te wachten.
Ik kon vorig jaar op Koningsdag in de ochtend al nergens meer tompoucen krijgen dus nu heb ik ze vooruit besteld en ik heb er nu al zin in.
Ik moet dit jaar werken op Koningsdag en ik reken erop dat ik tompoezen ergens op het werk kan vinden, anders wordt het één grote teleurstelling
Ik lig een uur in bed en ben al 3x gestoken in mijn gezicht. En die mug is nergens te vinden, uiteraard.
Correctie: 4x. Wat een agressie, jezus.
Ah fuck ik zag ook een mug vliegen vandaag. Hoop dat ie me met rust laat. Sterkte jij haha.
Als iemand het in zich heeft die mug te doden ben jij het
Ik heb zo’n leuke dag gehad en ben zo verliefd . En heb buikpijn van al het eten, dat ook
Vorig jaar heb ik tot en met eind november constant last van muggen gehad dus ik bereid me ook voor op 7 maanden jeuk.
Nou, ik begin te denken dat ik ergens een allergische reactie op heb want inmiddels zit ik op bult nr. 7 en allemaal in mijn gezicht. En ik heb nog steeds geen mug gezien.
Groetjes, the Elephant Man
Ik heb net heerlijk staan schreeuwen tegen de studenten die achter ons wonen. Nu ben ik zo opgeladen dat ik niet meer kan slapen
Het gaat een mooie zomer worden