Wat je even kwijt wil #51

Ik keek net op mijn telefoon in mijn agenda en er staat ineens overal prullenbak :thinking:
Mijn man heeft het als reminder voor prullenbakvaccins.nl, goed bezig haha

7 likes

Maar hoeveel was je nou te laat dan?
Je draait elke keer om het antwoord heen.
Zowel ik als @Shadina hebben je dit al gevraagd.
Is het 5 minuten, ja dan is het overdreven.
Was je een half uur te laat dan geef ik de kapster gelijk.

Ze belde 7 minuten na afspraak dat ze er met 1 minuut zou zijn. 8 minuten dus.

1 like

Het lijkt me onmogelijk om een hello fresh maaltijd over te hebben! Dit moet ik aanschouwen. Waar ben ik welkom?

1 like

Ik ben al 10 jaar niet bij een kapper geweest. Dus ik was helemaal nooit te laat.

6 likes

Jaaaa, die is er zeker en daar zal je sowieso niet de enige in zijn morgenavond!

Haha @Nox is toch helemaal niet degene die naar de kapper ging?

4 likes

Opeens moest ik er vandaag aan denken hoe geweldig het WK van 2010 was. Niet omdat Nederland zo goed speelde, maar omdat het echt 3 keer per week feest was en zuipen in de kroeg en ik woonde net in het centrum. Mooie tijden.

Er zijn zelfs nog filmpjes te vinden op Youtube van de plekken waar ik die wedstrijden keek en krijg weer helemaal dat 2010 tatta oranje gevoel terug.

28 likes

Holyshit ik ben maar 1 kilo aangekomen in dat halve jaar. Schaal technisch gezien dan. Misschien was ik wel meer kwijt en dat aangekomen. Heb in ieder geval wel meer vorm voor gevoel. O well I’ll take it!!
Sporten was echt heerlijk, voel me herboren.

15 likes

O dat is nog 32 minuten rijden. Is dat wel officieel zuid Limburg of zijn de wegen hier inefficiënt

2 likes

Ik vind mijn allereerste reel grappig mijn vriend: ‘waarom moet je jezelf altijd afzeiken’… Nouuu is grappig.

1 like

Heb ik al geprobeerd! Ik denk dat de kans groot is dat het gewoon is meegenomen door iemand, zeker omdat het nieuwe aankopen waren.

Ik heb twee weken vrij, voor het eerst in 5 maanden en wat waren het een fucking heftige 5 maanden qua werk. :weary: Ben zo blij en hoop echt dat het lukt om goed af te schakelen nu. :hot_face: Was echt een race tegen de klok deze week om alles af te krijgen voor vandaag 18.00 uur. :scream:

Nu even laten bezinken dat ik echt even niks hoef! Zal er zo maar een borrel op nemen.:tropical_drink:

Sorry dagboek-post. :notebook: :closed_lock_with_key:

En allemaal emoticons, weet ook niet wat me mankeert. :crazy_face: Ben in een soort boomer getransformeerd ofzo.

124 likes

:sob: :sob: Dit was zoooo leuk. In 2014 was het ook fantastisch, het was alleen maar lekker weer en heb toen zelfs op Parkpop nog een wedstrijd gekeken, de grootste groep mensen waarmee ik ooit naar een wedstrijd heb gekeken denk ik. (https://www.youtube.com/watch?v=l6VwqhjqNtA OMG iedereen was ZO uitzinnig) Bij een andere wedstrijd stond een vriend van me in de deuropening van een kroeg toen Nederland scoorde en uit enthousiasme sprong hij zo hard op om te juichen dat hij daarna door kon naar de eerste hulp, om het gat in zijn hoofd te laten hechten.
Good times :orange_heart: :orange_heart: :orange_heart:

8 likes

Ooo never mind dan, haal denk de mensen door elkaar. :rofl:
@Nox

1 like

Ik heb een stage gevonden vandaag en ik probeer heel blij te zijn maar ik ben zo verdrietig dat ik het niet met mama kan delen. Ik voelde me al een beetje off maar wist niet hoe het kwam. Want ik zou natuurlijk blij moeten zijn. En ik doe mijn best hoor, maar het hit even hard. Ik ga maar lekker mn bed in en die make-up talentenjacht kijken.

52 likes

Waarom laat ik me altijd klantenkaarten aansmeren van winkels. Nu zit ik weer met een klantenkaart van de Etos, daar kom ik ook 3 keer per jaar :roll_eyes:

2 likes

Duimen is helemaal niet goed voor kinderen hun tanden en ik weet dat ouders hun kinderen dat zsm willen afleren maar ik vind het altijd zo schattig als kleine kindjes duimen. Een soort aankondiging van de rust die gaat volgen omdat ze met duim in de mond bijna nooit schreeuwen en hoogstwaarschijnlijk elk moment in slaap gevallen…:joy:

8 likes

Me: wel leuk om dit keer een cadeautje echt een verrassing te laten zijn, zodat vriend niks verwacht.
Also me: vertelt een uur na aankoop “ik heb iets heel leuks gekocht!”
@Max ik heb het dus meteen gekocht! Echt weinig in verdiept haha maar Tweakers en alles staat vol positieve ervaringen. Ik heb geen idee of mijn vriend een tweede console heeft, ik hoop het :stuck_out_tongue:

3 likes

Het is de eerste cyclus dat ik hoop op zwanger zijn maar ben zo bang voor negatief dat ik alle remmen los gooi. Het maakt me zo verdrietig.

2 likes