Wat je even kwijt wil #51

Tientallen woningen en een moskee in de Schilderswijk.

1 like

Oh wow ik lees het nu ja, wat heftig

1 like

Ja stinkt enorm, zie nog steeds veel rook vanuit daar en ik ruik gewoon de rook in m’n huis en heb m’n ramen niet eens open en zo dichtbij woon ik nou ook weer niet. Lees op twitter ook dat het vuur nog niet geblust is, wat ontzettend erg joh voor die mensen.

Heb de afgelopen 2 weken de laatste 4 seizoenen van below deck gebinged. Wat moet ik nu met m’n levennnnnn

7 likes

Ik heb een sollicitatie en ben zoooo zenuwachtig en ben bang dat mijn teams straks weer niet werkt ofzo want daar werk ik nooit mee :sob:

Below deck med bingen.
Je hebt twee versies :sunglasses:

1 like

Haha ja er is ook nog sailing yacht zelfs. Even kijken of ik van Med ook de vroege seizoenen nog kan torrenten!

2 likes

Welk jaar waren die seizoenen? Op netflix staat alleen maar tot 2016 toch?

1 like

Klopt, die andere waren allemaal later. 8 is van 2020, rest gekeken via torrents :no_mouth:

2 likes

Trigger warning: dieet, eetstoornissen

Wtf did I just read? Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat Viva dit soort artikelen online plaatst, what the??? Volgens mij is het hartstikke nep maar dat maakt het nog veel kwalijker eigenlijk.

4 likes

Deze las ik ook. Ik dacht: Wtf, is dit echt? Kan toch niet. Weg bij die vent.

Dit kan toch niet. Is dat echt?

Wat een ontzettende eikel deze man zeg… Wow.

Ik kijk via hayu daar staan alle seizoenen op. 1e maand is gratis.
Hayu gaat via Prime

Ben nu bij seizoen 7. Dan heb ik alleen nog seizoen 8 en een seizoen 2, sailing yacht te gaan :sob:

2 likes

CSI komt terug na jaaaaaren met een nieuw seizoen, aantal van de oude personages doen ook weer mee (Gil Grissom, Sara Sidle). CSI: Vegas gaat het heten, I’m so excited :star_struck: trailer ziet er al veelbelovend uit.

19 likes

Geen idee nog! Zag dat het op CBS uitgezonden wordt maar misschien gaat rtl 8 het ook uitzenden? Even afwachten, wordt wel pas herfst 2021.

1 like

Het is sowieso nep maar dat is eigenlijk nog erger. Dat betekent dus dat meerder mensen bij Viva dit heel bewust hebben geschreven, gedacht ā€œdit is echt een goed stukā€, en het online hebben gezet. Lekker nog meer een podium geven aan toxic diet culture waar miljoenen mensen aan onderdoor gaan, well done Viva

13 likes

Runnnn girl runnn

2 likes

Ik heb van mijn werk (ziekenhuis) een legpuzzel gekregen in de stijl van Jan van Haasteren maar dan over het ziekenhuis zelf! Echt zo leuk, overal ziekenhuis poppetjes en poppetjes driftig op OK aan het werk en patiƫnten in de wachtkamer en er valt iemand flauw bij het bloed prikken en iemand zit klem in de CT-scan :joy:

67 likes

Dit klinkt echt superleuk! Is die speciaal voor ziekenhuismedewerkers gemaakt?

2 likes