Wat je even kwijt wil #51

We kunnen ook evil bitches zijn :tipping_hand_woman:

1 like

Dit doet me denken aan iets wat ik meemaakte nog voor corona een ding was, dus langer geleden. Ik moest ergens een paar straten verderop zijn, dus ik liep daarheen, begon het te stortregenen, dus ik rennen op m’n enkellaarsjes met hak. Kwam er net een man rond de 40 zoiets in pak zo de parkeergarage uit, met een paraplu, en begon me aan te spreken of ik anders met hem wilde lopen zodat ik droog zou blijven, ik weigeren en door proberen te lopen, daarna bood hij me zijn paraplu aan, want 'dan kon ik m later op de avond wel even gezellig bij hem langs komen brengen (;. ’ Nou ik ben heel hard weggerend, heel naar.

5 likes

Haha dan is het wachten op de dag dat ik die ga tegenkomen!

Straks lekker uit eten! Op een terras dat zo goed als binnen aanvoelt. Zuipen en vretten tot 20.00. Jammer dat er geen UV-licht in heaters zit.

Groetjes

21 likes

Dit heb ik ook wel eens gehad.

Mensen doen soms ook geen moeite om je naam gewoon eens te lezen.

Nee het is een ~bUiTeNlaNdSe~ naam en dus per definitie moeilijk???

Heb er toen niets van gezegd, maar mocht het me weer overkomen dan zeg ik gewoon dat ik die persoon Pietje ga noemen, omdat ik dat makkelijker vind.

7 likes

Heb je net zonnebank-terassen uitgevonden?

3 likes

De hele week al hoofdpijn richting de avond toe. Denk door het klemmen weer. Megh.
Vriend is werken en ik heb Grey’s uit. Heb ook niet echt iets anders wat me nu trekt. :sweat_smile: Ook geen zin in audioboek of weer twitch… lekkere kleuter ben ik weer.

Zo herkenbaar. Ik heb ook zat collega’s die mijn naam verkeerd schrijven. Soms zelfs mijn manager. Heb ook wel eens geschreven dat als ze dan de volgende keer mijn naam goed schrijven ik graag dat gene doe wat ze van me vragen :joy:

3 likes

Je mag mij wel af en toe bellen. Doe je gewoon alsof je heel veel vragen hebt over je pensioen :grin:

1 like

Precies, bij een ~bUiTeNlaNdSe~ naam gaan sommige mensen meteen in de remmen zonder te luisteren of te lezen. Ik zou die mensen dan inderdaad ook steevast iets anders noemen!

2 likes

Mijn apotheek in Rotterdam centrum heeft wel een automaat, dus dan kan je je medicijnen ook in het weekend of 's avonds ophalen

1 like

Heb net koude spruiten van gisteren gegeten en het was heerlijk

Ik heb een buitenlandse naam en ik heb dit ook een keer gehad maar de collega was zelf ook buitenlands en ze vroeg of ze me anders mocht noemen. Ik vind mijn eigen naam helemaal niet leuk dus ik vond het wel prima. Ik heb toen echt 2 jaar 2 namen gehad die mensen in het team afwisselend gebruikten haha zelfs mijn manager gebruikte soms die andere naam. Maar het leek wel op mijn eigen naam dus het was meer een koosnaampje voor mijn gevoel.

3 likes

Ik heb de komende drie dagen weekend en het is lang niet zo welkom geweest, ben helemaal aan het eind van m’n Latijn :woozy_face:

8 likes

YouTube heeft weer een nieuwe versie van het opdringerige aanbod voor Premium. Ga weg. Als ik ooit verkeerd klik zit ik er denk ik levenslang aan vast. Na al die pogingen laten ze de mensen die het doen vast nooit meer gaan :smile:

2 likes

Ik vind t ook anders als iemand netjes aangeeft het lastig te vinden, en vraagt of ze je evt met een afgekorte naam oid mogen aanspreken hoor. Anders dan “ho stop, dit ga ik niet eens proberen dus ik noem je totaal iets anders wat wel binnen mijn “normen” past” :sweat_smile:

1 like

Zo heb ik een collega gehad uit Ethiopië. Hij stelde zich op kantoor aan iedereen voor als “Piet” (bijvoorbeeld)
Maar zijn stukken voor klanten ondertekende hij met zijn volledige naam.
Belt iemand op en die zegt “ ik ven op zoek naar pitriboeschkhan (bijvoorbeeld)
Mijn antwoord: wie? Sorry maar die ken ik niet
Hahah hij had bij ons nooit zijn volledige naam uitgesproken.

3 likes

Ik heb morgen een heel belangrijk gesprek voor iets dat ik heel graag wil en me echt verder kan brengen. Heb echt nu al zenuwen voor het leven maar ik heb er ook wel een goed voorgevoel over :star_struck:

10 likes

Ja mee eens hoor! En als je het zelf niet fijn vind moeten ze gewoon leren om correct je naam te zeggen, hoe moeilijk kan het zijn.

3 likes

Zo heerlijk hoe geïrriteerd mannen worden als je ze bro noemt, want dan kan natuurlijk niet als vrouw zijnde. I dont care bro :laughing:

7 likes