Wat je even kwijt wil #51

Misschien is het van een tante, zoals dat wij van de week een kaart van een tante kregen met de tekst: “proficiat met jullie nieuw huis, ik twijfelde of ik vorig jaar een kaart had gestuurd”, haha we hebben nu bijna een jaar de sleutel. :joy:

40 likes

HAHA ok dat is wel grappig. Maar ik heb sowieso niet echt attente familie en ik zou niet weten waarom zij met een kaart of brief zouden moeten sturen? Ik herken het handschrift ook niet van een van mn vriendinnen ofzo, maarja ik ken ook niet IEDEREEN z’n handschrift uit het blote hoofd.

2 likes

Nu ben ik ook nieuwsgierig!

2 likes

Ja ik ook @mikselke!

1 like

Dit vind ik echt heeeeeel schattig. Dat je tante opeens dacht van ‘Hmmm heb ik Krabsalade eigenlijk wel een kaartje gestuurd?’ en het dan ook gewoon doen in plaats van te denken laaat maaar

17 likes

Haha ja is het een aanrader? Ik zit nog te twijfelen of ik zo ga hardlopen of niet. Die regen vind ik niet zo erg maar het waait nog steeds zo hard

Haha nog eventjes moed verzamelen :grimacing:

1 like

We hebben een tafel gekocht van 180 omdat daar 6 stoelen aan zouden passen, past het nooit. Maar de stoelen hebben we al besteld :sweat:. We kochten dus speciaal daarvoor een grotere tafel maar nu veranderd er alsnog nietd

Ik zit bij de kapper en het is hier zo pleuris warm :hot_face:

1 like

Goh Ella heeft weer eens een workout gedaan en heeft nu spierpijn all over.

Zou ik al spieren hebben gekweekt? Nee zeker

1 like

Dit is zo een perfecte dag om lekker op de bank te blijven hangen, beetje te rommelen, ik vind het nog jammer ook dat het is gestopt met regenen :sweat_smile:

7 likes

Ik heb laatst mondkapjes teruggestuurd waarbij stond dat ik ze niet mocht retourneren (zag ik te laat). Daarnaast was ik ook te laat, wel geld terug gekregen.

3 likes

Ik ben de regen zo zat :sob:

6 likes

Ok de brief was iets stoms van werk :upside_down_face: normaliter gebruiken ze altijd een postdienst of voorgedrukte enveloppen. Anticlimax

9 likes

Ben weer lkkr blond alleen heb nog niet gegeten dus ik tril helemaal van de koffie

Sta in de bouwmarkt te wachten voor de verfmengmachine maar het duurt zo tyfus lang voor iemand me komt helpen :triumph:

2 likes

Er is blijkbaar een of ander optreden midden in de stad?? Dus ik hoor nu al 3 uur lang achter elkaar fucking iemand keihard en onverstaanbaar in een microfoon tetteren? Het is zaterdag?? En waarom kan ik nergens iets erover vinden op internet? Wauw echt fucking chagrijnig ben ik nu.

1 like

Ze verkopen bij een supermarkt hier sinds kort koeken die een beetje op die van Humble & Crumble lijken. En ik had gisteren die met Nutella gekocht en die is zo bizar lekker dat ik niet meer kan stoppen met er aan denken. Ik hoor ze gewoon roepen dat ik ze allemaal moet komen halen daar.

7 likes

Ik twijfel al weken over een noise cancelling koptelefoon en nu weer het hele huis vol visite zit (oke overdreven, het is letterlijk 1 man maar hij roept voor 10) sta ik bijna op het punt er een te bestellen.

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #51 (Deel 9).