Wat je even kwijt wil #51

Whaa ik heb een afspraak gemaakt voor kroon laten zetten op mijn kies. Wel pas eind augustus maar dacht maak alvast afspraken (moet in twee keer) dan moet ik wel. Knijp hem nu al hahaha.

2 likes

Mijn werklaptop heeft er net vijf minuten over gedaan om een pdf te openen en in tegenstelling tot andere maandagen hàd ik nog best zin in vandaag.
Maar laat maar weer.

11 likes

Ik doe meestal een halve quiche en dan maak ik er nog salade bij; meestal iets van sla tomaat komkommer avocado maiskorrels feta/geitenkaas etc. Of soms gegrilde groenten ipv salade en dan een halve quiche. Dan zit ik wel echt goed vol

1 like

Mijn zus heeft corona en ze was afgelopen weekend nog hier dus nu moet ik in quarantaine :sob: Ik zou deze vrijdag een weekendje naar de camping gaan, ik hoop heel erg dat ik donderdag negatief test want anders gaat het hele feest niet door… Gelukkig hebben mijn ouders allebei hun eerste vaccinatie gehad, dat geeft toch een beetje rust.

Ik bestel HelloFresh zodat ik ‘s avonds gezonder eet, minder vaak bestel etc. Maar vervolgens ga ik wel na werk naar de supermarkt om ovencroissantjes met kaas te halen :pensive:

4 likes

staat hier niks tussen?

1 like

Omg ik liep net met m’n mobiel in m’n hand niet helemaal op te letten. En er was verderop een gans met baby (maar ik dacht nog in de verte). Toen keek ik nietsvermoedend op RENT die gans met open bek naar me toe, zo: :mad:
Jezus normaal ben ik echt niet bang voor ganzen maar ik ben helemaal naar het eind van de straat gerend.

32 likes

Echt zin om dit op Dumpert te zien

Haha grapje, rende ze toen nog achter je aan?

8 likes

Hahaha ja ik hoop echt dat dit niet gefilmd is
Ze stopte maar ze stond wel zo te loeren nog naar me :o_o:

5 likes

Ganzen zijn echt zo waaks! Net als Zwanen. Vind het prachtige beesten, maar doodeng als ze jongen hebben. Gelukkig ben je heelhuids thuis gekomen

2 likes

Ik heb alle ramen dicht, maar opeens vliegt er een wesp door m’n huis heen? Wordt nog wat deze zomer zo.

eindelijk mijn kast eens inruimen, alle kleding die me toch over een paar weken niet meer past :confounded: word er een beetje sad van. Heb zo’n leuke zomerjurkjes

Maar als je sulfaatvrije shampoo nu gebruikt maar ernaast wel producten waar je haren vet van worden (zoals producten met siliconen erin), dan is het ook wel logisch dat je haren vet blijven… Want met sulfaatvrije shampoo was je dat er niet volledig mee uit (als ik het goed onthouden heb van de curly hair methode).
Zou ik dus even goed opzoeken!

Wat hou ik toch van die opruimingsbak bij de Jumbo. Empanadas en een bak stampot andijvie voor 2 euro samen. :heart_eyes:

En deze andijvie ziet er nog lekker uit ook, met kaas enz. Lekker eten vandaag haha, straks de empanadas maar in de oven gooien.

4 likes

Even planten, zaden en potten gehaald: 100 euro armer.

:ok_hand: En de nieuwe onderburen hebben dus roze op de muur en een deel van de muur geverfd. +1 voor ze, want ik heb zelf ook een deel geverfd en roze. :rofl: Alleen zij hebben zalmkleur, ik heb knalroze. Liep er overigens langs (huizen liggen aan de weg), dus heb niet in de tuin staan gluren als zo’n gluurpop. Hoop wel dat ze nu klaar zijn zodat de stank uit mijn wc ook weer wegtrekt.

4 likes

Met spreken heb ik er geen enkele moeite mee en ook geen mening over (mijn mening doet er sowieso niet toe hoor) maar als bij je beroep hoort om wekelijks Engelse liedjes te zingen op de radio … tja, dan vind ik er wel wat van, want ik vind het gewoon erg lelijk klinken en bij muziek gaat het toch om de klank?

Bij spreken gaat het in mijn ogen om de communicatie dus zolang je elkaar begrijpt, dikke prima lijkt me, en ik vind het ook al ‘knap’ dat wij Nederlanders / Belgen vrijwel allemaal meerdere talen spreken.

2 likes

Hmm goeie! Ik gebruik een conditioner van dezelfde lijn dus verwacht het haast niet (af en toe beetje biosilk serum). Maar ik ga het opzoeken!

1 like

Er hangt een gang ganzen rond hier dichtbij in de buurt en reken maar dat ik de straat oversteek als ik ze zie aankomen. Ze kijken ook altijd zo intimiderend zo van ‘this is our block, bitch’ en ja ik respecteer hun dominantie.

2 likes

Ik had net echt heel erg stress over iets en toen was ik vergeten dat ik om 13:30 een gesprek zou hebben via zoom met iemand voor een leuk project. En toen haakte ik iets later in en toen zei ze over 2 minuten komt de volgende al. Echt kut, wat een stomme eerste indruk :frowning:

Never forget die keer dat mijn moeder met mij de ‘eendjes’ ging voeren. De eendjes bleken ganzen met jonkies te zijn en mijn moeder heeft me nog nooit zó snel terug in het kinderstoeltje gezet om te vluchten :joy:. Ze leek zelf wel een gans die haar jong moest beschermen :geek:.

15 likes