Wat je even kwijt wil #51

Ik zie vandaag opeens vet slecht, had ik ook nog toevallig een oogmeting staan en nu moet ik een andere keer terug komen omdat mijn sterkte nu te erg verschilt van hiervoor :cry: Maak me een beetje zorgen, hoe kan je nou in een keer zo slecht zien

Ik had echt bijna naar het ongemakkelijke momenten topic gekund. Ik heb de afgelopen dagen met een collega gewerkt zonder afstand te kunnen houden (zorg) en hij wordt nu getest. Dus ik wilde even weten of hij de uitslag al had, zodat ik weet of ik ook moet testen.
Wat ik wilde sturen: Heb je je testuitslag eigenlijk al?
Wat mijn autocorrect een beter idee vond: Heb je je testikels eigenlijk al?
Ik zag dit echt nog NET op tijd haha. Gelukkig weet ik zeker dat de betreffende collega hier heel hard om had kunnen lachen, dus dat scheelt.

49 likes

Heel veel sterkte en beterschap @Daelyss

1 like

Super! Wat ga je doen, waar ga je naartoe?

Waarom maakt hij zich druk om met wie jij bevriend bent? Wtf wat raar om te vragen en te suggereren

11 likes

Ik heb vandaag mijn forumbadje binnen gekregen en er net heerlijk in gebadderd!

Was er hier nou iemand die een kussen of krukje ofzo had gekocht zodat je wat hoger kon zitten? Zo ja, wat werkt goed?

6 likes

Ik had wat peren in de tuin gelegd (waarom zijn die zo vaak keihard maar tegelijkertijd al aan het rotten?) en dankzij dit topic weet ik dat er twee gaaien in de tuin kwamen om ze op te eten.

1 like

Fuck hem. En zn moeder.

6 likes

Lijkt me echt vermoeiend om je druk te maken om wat een willekeurige gast uit je verleden van je vindt. Maar volgens mij ben jij nog heel jong toch?

10 likes

Ja godver weer een bevestiging dat ik oud ben. Ik kan me niet eens herrinneren wie dr in mn klas zat eigk.

3 likes

Ik lees er ook niet direct een belediging in hoor @desecretaris. Vind het wel typisch voor van die jonge jongens dat ze dan zeggen van woowww jouw vriendin. Gewoon omdat ze knap/leuk is. Zegt niks over jou toch?

1 like

Same. Heb alles van mn fb verwijderd voor t geval ik ooit ergens op tv kom en mensen me gaan cancellen om iets wat ik 100 jaar geleden heb gezegd.

9 likes

Ik snap dat het je raakt, want blijkbaar ligt dit voor je heel gevoelig, maar het idee dat het vreemd is dat je met mensen bevriend zijn die misschien ~anders~ zijn dan jij klinkt echt heel kinderlijk. Als zulke dingen je vervelend laten voelen zou ik het contact gewoon lekker afkappen met hem en je omringen met mensen waar je wel mee op 1 lijn zit :wink:

6 likes

Ja en chips

4 likes

Not

7 likes

Maak dan ook meteen een afspraak voor een kunstgebit als je toch bezig bent :rofl:

6 likes

Dat mensen vervelend tegen je zijn zul je helaas overal tegenkomen, maar online maakt het natuurlijk wel makkelijk om bepaalde dingen te zeggen. :wink: gelukkig bepaal je zelf wie je op social media volgt :slight_smile:

Bedenk wel dat deze jongen totaal geen idee heeft wie jij nu bent he, dus leuk dat hij iets vindt, maar hij heeft werkelijk geen idee waar hij het over heeft.

1 like

Een klant bleef echt mega lang hangen en zat helemaal te zeuren over haar nieuwe schoondochter, want ze vond haar hélemaal niks blablabla echt hallo we don’t care. Ineens kijkt ze me aan:“Zeg ben jij vrijgezel?”

oh god ze vond me al helemaal geschikt, ik schaamde me kapot. Ze komt nog een keer terug en ben echt bang dat ze dr zoon meeneemt hahahaha

19 likes

Ik kijk naar koophuizen en ooooooh ik word zo gelukkig van het vooruitzicht een eigen nest te hebben :smiling_face_with_three_hearts: Met een tuintje en een garage :smiling_face_with_three_hearts: en een derde slaapkamer voor troep/een baby :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben helemaal klaar voor het kleinburgerlijk leven, ver weg van horeca, ver weg van de stad. Bring it on!!!

42 likes

Waarom schat ik altijd verkeerd in hoe lang ik ergens over doe, echt, ik moest nog ff boodschappen doen en wilde vanuit de supermarkt langs de friettent, dus ik belde de friettent om 18:15 voor m’n bestelling en zei ik haal het over een halfuur op. Eindstand stond ik om 18:25 met boodschappen en al weer buiten, dus ben maar weer naar huis gefietst. Nu zit ik 4 minuten te wachten tot ik weer naar de friettent kan haha, wat een leven

1 like