Wat je even kwijt wil #51

Mijn vriend is een paar uur extra werken en ik heb echt z’n 'mijn ouders zijn weg" gevoel.

22 likes

Ik heb net de perfecte kast gevonden voor mijn studeerkamer op marktplaats voor echt een hele mooie prijs. Nu even manifesteren dat de verkoper dat ding ook aan mij gaat verkopen.

6 likes

Kan ik uitslapen, ben ik om 8 uur wakker :weary:

1 like

Gelukt! :sparkles:

27 likes

Ik wil heel graag verhuizen dus ben ook alvast bezig met oude troep uitzoeken en opruimen zodat dat maar alvast gedaan is. I feel you. :weary:

2 likes

Ik heb de hik :angry::angry::angry:

2 likes

Moest de afwas doen en in plaats van met m’n handen in dat vieze water en vieze spullen aanraken had ik nu afwashandschoenen aan en dat was zo chill!! Afwassen is nog steeds stom maar met die handschoenen wel te verdragen. Echt blij dat ik dit ontdekt heb haha

11 likes

Zit in de trein en moet echt nodig een windje laten maar de hele coupé zit vol en dat kan ik ze niet aandoen maar ik moet heel nodig help. Nog even volhouden tot ik weer buiten sta denk ik :upside_down_face:

3 likes

Welke flared heb je? Ben al tijden op zoek naar de perfecte flared, maar krijg hem niet gevonden :slightly_frowning_face:

Topshop Jamie!

1 like

Ohhh die vind ik in skinny ook geweldig! Nooit geweten dat ze die ook in flared hebben. Ik ga meteen bestellen, thanks!

1 like

Ach door een mondkapje heen ruik je dat toch niet joh

2 likes

Ik krijg morgen mn vaccinatie (:partying_face:), maar bij het inplannen van de afspraak liep die site steeds vast en kreeg ik een foutmelding. Uiteindelijk wel gelukt maar blijkbaar zijn de voorgaande pogingen dus wel doorgekomen, want ik word nu op 3 tijdstippen bij 4 verschilende tafels verwacht voor mn prik :grimacing:

23 likes

Niks zo frustrerend als een Bob Ross Tutorial doen, wat een ellende.

4 likes

M’n toko was weer open! Dus daar ben ik heen geweest, ze hebben weer allemaal net wat andere dingetjes. Had echt nieuwe curryblokjes voor katsu curry nodig dus die heb ik meegenomen, en mochi en miso. Ik dacht: ‘Hee, miso, kun je soep van maken geloof ik, neem ik mee’ en nu kom ik erachter dat je echt veel meer speciale dingen voor misosoep nodig hebt haha oeps. Maar goed, net even een rondje gegoogled en het komt vast nog wel eens van pas

5 likes

Net even bij de action geweest en 40 minuten in de rij gestaan. Ben maar wat verder weg gegaan want wil niet weten hoe lang de rijen hier in Venlo zijn. Het is ook te druk las ik net dus de parkeergarages werden gesloten.

1 like

Ik ging wandelen en dacht: ff pauze houden op een boomstam. Maar nu ik lekker zit heb ik echt geen zin meer om verder te wandelen hahahaha maarja ik moet wel want de auto is nog best een stuk vanaf hier en ik ben in the middle of nowhere.

4 likes

Heeeeel veel op pauze zetten en terugspoelen en opnieuw kijken.
Op een gegeven moment gaat het echt ergens op lijken! Ook als je niet precies doet wat Bob zegt, komt er altijd wel een acceptabel eindresultaat uit :grin:

1 like

Ja ik wil niet weten hoe lang de rijen hier in de stad waren. Hoorde ergens dat de rij bij de primark zowat om het hele gebouw liep.

Denk je lekker te gaan shoppen sta je eerst 4 uur in de rij. Kun je daarna weer naar huis want het is sluitingstijd :joy: en ook echt alleen maar Duitse auto’s die net richting centrum reden of weer richting snelweg.

2 likes

Ik snap dat echt niet bij winkels waar je ook gewoon online kunt bestellen. Primark Hm ja oké zou zelf niet in de rij gaan staan, maar de fucking Zara heeft gewoon een webshop? Al heeft de website van Zara wel echt achterlijke foto’s dus snap ik het weer wel als je in de rij gaat staan. :thinking:

4 likes