Klinkt veelbelovend maar ik zou nog lekker even de pessimist uithangen. Kan het alleen maar meevallen
Dat was ook mijn insteek ja haha, maar dat stadium ben ik helaas enorm voorbij gegaan al.
Maar ik blijf er rekening mee houden hoor!
Ik duim voor je! Hopelijk krijg je snel bericht.
Door naaien jij!!!
IK HEB DE WONING. Ben zo hard aan het janken nu haha. Kan na drie dagen weer eten en slapen hoop ik nu!
Gefeliciteerd!
Jaaaa wat fijn! Gefeliciteerd
Gefeliiiii! Foto’s als het af is? Jij hebt een goede interieursmaak vind ik
In mijn hoofd is het al helemaal af haha. Ik zal meeposten in het interieurtopic en vast ook op mijn Instagram.
Thanks iedereen!
Nee niets meer van gezien
Nee die mensen wonen daar nu.
gewoon tentjes neer gezet. Down the Outlet hole
Gefeliciteerd !
Yes mijn forum verjaardag is vandaag
Ik heb gisteren geblowd en dat doe ik echt nooit. Het waren maar 2 mini hijsjes maar omg mn keel doet zoveel pijn. Voelt helemaal dik en opgezwollen. Ik ben hier niet voor weggelegd. Sluit mij maar gewoon op in een wijnkelder ofzo. Ik praat zelfs hees wtf. Enorme amateur.
Ughhh een vriendin van mij ligt in het ziekenhuis en vraagt of ik haar hondje wil uitlaten. Geen probleem maar ik zie enorm op tegen het oprapen van zo’n vieze warme hondendrol .
Stiekem wil ik die drol laten liggen als hij gaat kakken maar dan ben ik geen haar beter dan alle mensen die ik veroordeel omdat ze hun dog-turd niet opruimen. Dilemma’s.
Is er niet zo’n plek in de buurt waar je het mag laten liggen? Dan zou ik daar lekker heen gaan
Nee dat is er helaas niet! Ik woon wel aan de rand van een gebied met veel natuur. Maarja is gewoon aso om het te laten liggen maar zo’n nasty ass hondendrol vastpakken geeft me echt rillingen.
Ze zegt dat ie 2 keer per keer kakt en ik moet hem 3 keer uitlaten. Dat zijn 6 drollen.