Ik had besteld bij Annekes zoetwaren en blijkbaar had ze van 1 soort 20 gram minder dan besteld. Staat er op die bon: 20 cent retour in pakket en zitten er echt twee muntjes van 10 cent in een folietje
Echt lief. Dit soort dingen is wel een extra reden om juist daar iets te bestellen. Moet gelijk denken aan mijn vader. Die kocht met pasen doosjes frambozen van x-gram voor een recept en toen was het uiteindelijk veel minder dan aangegeven. Bij elk doosje ook echt, vond ik zo sneu . Kon je vast ook mee terug maar dat heeft hij denk ik niet gedaan.
Net een uur gewandeld met mijn zusje en daarna ff een drankje op een terras gedaan
Edit en nu taart eten want forumverjaardag (nee grapje gewoon omdat we zin hebben in taart)
Gefeliciteerd!
Heb het toch maar bij 1 gelaten! Stond gelukkig ook niet 6x op hun lijst dus mogelijk ongemakkelijk moment ook voorkomen!
Dus yess, gevaccineerd!! Hing ook echt zo’n hele fijne, opgeluchte sfeer daar. Mooi om te zien.
Haha verstandig , gefeliciteerd met je vaccinatie!
Ik vond thuiswerken eerst niet te doen en kut maar sinds ik helemaal alleen woon heb ik het licht gezien? Geen reistijd meer en altijd chill ontbijten + lunchen.
Wow haha nooit aan gedacht dat dit kon. Ga ik ook doen als de kersen en perziken weer in het seizoen zijn.
Omg ik heb zojuist te horen gekregen dat ik een vast contract krijg. Zo’n grote opluchting en ik ben echt zo blij dat dit ondanks alles is gelukt. Twee jaar geleden in dienst gekomen zonder enkele opleidingen en nu gewoon een diploma en een vast dienstverband. Holy shit, de negativ van 3 jaar zou dit echt nooit geloven haha.
Stond op instorten. Dus zei tegen m’n man dat ie me over 50 wakker moest maken. Word ik net wakker is het ruim 2 uur later. Blijkbaar heb ik gezegd dat ik verder wilde slapen. Nu is m’n planning nog meer in de soep.
Klinkt alsof je het nodig had… kan hij je helpen met je verdere planning of kun je toch wat doorschuiven? Hoop het!
Ja, heb echt weinig energie sinds ik Corona heb gehad. Eerste reactie was oh nee m’n planning. Maar nu denk ik joe, morgen dan maar.
Ah wat rot. En idd, zet jezelf en je rust op 1 als dat nu kan. Sterkte, hopelijk heb je dus een rustige avond voor de boeg
Ik heb echt een hele slechte dag. Werd om 13.15 pas wakker, wou een pakketje weg gaan brengen maar was vergeten de retoursticker te plakken dus voor niks op en neer. Nu echt de energie niet meer om weer het ritueel te herhalen, terwijl ik al bij mijn fiets stond met aangepaste pakket en dacht nee gvd ik wil niet (note: 2 minuten fietsen). En nu zit ik te huilen op de bank. Gaat echt top hier
Voor het eerst sinds jaren mijn ondergoed en sokken lades helemaal uitgezocht, echt een opluchting nu lol. Morgen maar ff doorpakken en de rest van kledingkast doen
Ik heb eindelijk weer eens zin om te koken
Gvd ik viel net op de trap en heb keihard m’n scheen gestoten het wordt al blauw
Ik zat vanmiddag samen met een vriendin op het terras, en er was al de heletijd een koppel naar mij aan het kijken. Staan ze op nadat ze hadden afgerekend en lopen zo naar mij toe, dacht uhh oke wat nu haha. Hadden ze blijkbaar mijn interview en filmpje gezien van heyhetisoke en wilde even zeggen dat ze het knap vonden en goed dat ik er open over ben. Echt super lief.