Wat je even kwijt wil #51

We hebben gistermiddag de sleutel gekregen van ons nieuwe huis. Het was een veel intensere dag dan ik had verwacht. Kort de tijd voor de eindinspectie en notaris en daarna allemaal familie die (in etappes) kwamen kijken. Tussendoor nog even op en neer voor te eten en spullen op te halen. Ik heb spijt dat ik vandaag geen vrij heb genomen. Ben echt niet productief vandaag.

8 likes

Wow kan je een IG cursus geven?

1 like

Ja honderdduizend euro

5 likes

source (3)
Take it!!!

3 likes

Gisteren zag ik in de bankapp dat mijn huur afgeschreven ging worden en die transactie was nog in behandeling maar het is nog steeds niet afgeschreven :angry: via de website heb ik gewoon betaald maar ik vind dit irritant

Het waait zo hard hier en het vakantiehuis waar ik in zit is volgens mij helemaal van hout, en soms lijkt het net alsof het huis gaat instorten als er weer een windstoot langs raast :grimacing:
Het is bijna dezelfde beleving als wanneer je in een camper of caravan zit. Behalve dan dat ik het huis niet heen en weer voel schudden.

1 like

Ik vind het weer wel knus vandaag, ik ben lekker thuis aan het werk. Herfstvibes.

3 likes

Lol ik zag net een foto van precies een jaar geleden. Daar heb ik een jumpsuit aan zonder mouwen. Verschil moet er wezen.

4 likes

same, kaarsjes aan en heb soep voor lunch
probeer er maar niet aan te denken dat het mei is

in de tuin zijn de kliko’s omgewaaid, ik doe net of ik het niet gezien heb
echt geen zin om door die regen aan die zware dingen te gaan lopen trekken

2 likes

Ik ben ziek thuis net natgeregend op de terugweg van de teststraat en ik word zo onrustig van die wind ben bang dat er spullen van mijn balkon waaien :weary:

2 likes

Vorig jaar was het echt warm. Lag toen in de zon te chillen in de pauze en nu regen.

2 likes

Ja die zag ik net ook! Kan daar zo gestresst van raken

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Die had ze niet. Ze was ongewild kinderloos. Ze werd altijd ook heel verdrietig (of heel blij) als er kleinkinderen langskwamen. Was echt een lieve mevrouw. Tot ze heftiger ging dementeren en haar man overleed. Maarja ook dat vind ik dan wel logisch dat je dan niet meer heel aardig bent de hele tijd.

1 like

Ik doe dit vaak bij van die opgevoerde auto’s of middelbare mannen in Range Rovers die denken dat een zebrapad een suggestie is. Nadeel is wel dat ze er vaak bozer van worden en ik nu mijn man heb beloofd dat niet meer te doen voor ik een klap op mn bek krijg.

19 likes

Heeee ik heb een taartje vandaag! :joy:

3 likes

Dat is een teken dat je gelijk hebt.

14 likes

Doet me denken aan deze Trump fan die boos is op een meisje van 19 en ze hem dan killt met 1 line

Je ziet echt z’n ziel z’n lichaam verlaten en daarna woede.

19 likes

Dat geniepige lachje ook toen hij ging dreigen met geweld :face_vomiting:

1 like

Zo mooi, hoe zo’n volwassen vent zo geraakt wordt door een simpel zinnetje.

5 likes