De jongen waarmee ik gekust heb is mijn verhuurder! Dat maakt het in mijn ogen ongemakkelijk. Maar je hebt gelijk. Ik probeer er niet meer aan te denken haha
Ik heb gisteren een aantal regenbuien over mn hasses gekregen en mn haar lijkt nu gewoon op een bos schaamhaar ofzo lol. Ja nou eigenlijk geen lol maar gvd geef me een zonnestraal en geen krullen.
Het gedicht wat gister werd voorgedragen op de Dam raakte me.
https://www.4en5mei.nl/archieven/inspiratie/amara-van-der-elst-spoken-word-voordracht?fbclid=IwAR0Xnoz2Q2lQv9PkcC3yznJZTAUBqkp8UZdxJaLz5TJrQMklKE-XOuu8xdk
Goed zo!! Reed ie lekker? Super. Freedom
Zo lekker dat Bevrijdingsdag een vrije dag is bij m’n werkgever, echt fijn om op een woensdag ineens verlof te hebben
Ik heb die ook gekregen. Ben benieuwd welke Nigeriaanse prins mij nu weer een zak goud heeft opgestuurd.
Ik zit nu bij de kapper en ik hoop zo erg dat het straks droog is als ik naar huis moet lopen.
Ik heb al een dik half uur de hik en het is zo fucking irritant.
Ik kijk kong fu panda want voel me gewoon een beetje naar vandaag. Het helpt wel, deel 2 staat al op en eigenlijk is het een super leuke film!
Ik ga mijn hamster zometeen illegaal ergens begraven.
Die al overleden is trouwens, misschien een goede toevoeging dat hij niet nog leeft.
Wat is dit voor wij nemen alle hema’s in Amsterdam over. Nu ben ik bang voor mijn hema
Ik heb ook een automaat nodig
Super dat het goed ging!
Zo blij met deze extra vrije dag vandaag. Het is al een tijdje een gekkenhuis op werk met mega lange dagen en nu gewoon even ongegeneerd chillen. En even langs de bouwmarkt, dat ook. Ik moet mijn glazen voordeur gaan voorzien van plakplastic zodat als de puppy komt niet iedereen meteen ziet dat ik (illegaal) een hond in huis heb .
Ik heb vanavond twee afspraken in dezelfde stad (niet mijn stad) met 1,5 uur er tussen. Alle horeca is natuurlijk dicht en het gaat keihard regenen dus ik weet even niet waar ik in die tussentijd ga zitten? Ik overweeg nu om gewoon de trein ergens heen te pakken en weer terug, ik reis toch gratis en beide plekken waar ik moet zijn zijn in de buurt van het station.
Is de bibliotheek open?
Nee het is na 18:00 dus de terrassen zijn ook niet open, anders was ik daar nog wel gaan zitten onder een parasol of afdakje
Oh shit sorry ik las helemaal over ‘vanavond’ heen
Niet alleen Amsterdam! Ik snap het ook niet, want volgens mij gaan veel mensen liever naar de Hema dan naar de jumbo, vooral als er twee winkels verder een ah is.
Ik las dan dat het grote voordeel is dat jumbo nu ook Hema producten gaat verkopen, nou ik kom daar toch nooit en die tompouce die ik een keer per jaar haal kan ik wel naar de Hema voor
Ik vind de Hema juist super fijn voor dingen als panty’s, sokken, schriften, pennen. Een niet chaotische versie van de action met zelfs nog een bakkerij ander eten. Een pak melk kan je overal halen haha.
Wow dat is helemaal kut! Ja echt rot op met je jumbo, hier zitten ook al 4 verschillende supermarkten.
De hema is een stukje verder maar wat je zegt ik wil naar de hema voor hema spullen, voor een kaart of even een baby cadeautje ofzo. Ik kan mij niet voorstellen dat de jumbo straks een hele baby kleding afdeling heeft.
Ik las ‘kat’ verkocht en dat vond ik al vreemd, maar toen je zei dat ie niet uit elkaar hoefde toch maar even opnieuw gelezen
Bij het artikel dat ik zag stond een briefje (had ik niet gezien in de winkel) met de dichtstbijzijnde Hema zit in de kalvertoren. Haha joe ik heb toch geen zin om daarheen te gaan (sowieso kut met je fiets parkeren ook).
Maar de optie is er gelukkig wel, ze gaan niet allemaal weg, maar toch irritant.