Dat lijkt me zo leuk! Kraaien en kauwtjes etc zijn heel slim en kennelijk herkennen ze mensen heel snel, je kan goed bevriend met ze worden door ze aandacht en lekkers te geven en ik heb gehoord dat ze zelfs random kleine cadeautjes bij mensen op de stoep achter laten haha.
Ik kan nog een jaar mensen besmetten met Pfeiffer, en mijn huidige date heeft het nog niet gehad :’) wat een last dit
Ik maak de cito toetsen tegelijk met mijn klas. Sowieso dat ik dit keer wel 550 haal
Dus ze klaagt omdat ze… haar taak als ouder moet vervullen?
Dat zit in het takenpakket van ouder zijn.
En net voor de eerste keer 10 km gelopen!
Snap trouwens niet wat emotioneel zwaar is aan het haren wassen van je kind. Tenzij die de boel bijelkaar krijst.
Maar dat zit ook in de ouder takenpakket
Nu het hier over kraaien gaat moet ik direct aan dit bericht denken.
Kraaien zijn echt ziek slim.
Jaaa en een Parliament of Owls en mythologische wezens krijgen ze ook. A Tyranny of Dragons bijvoorbeeld, en a Blessing of Unicorns!
Krijgt ze in ieder geval veel commentaar en 0 medelijden?
Huh hoeveel 18-jarigen hebben wel veel meer supportive adult voices in hun leven dan hun ouders :”) ik had nog een tante waar ik wel close mee was maar dan hield t wel op hoor, als ouder ben je toch gewoon de belangrijkste volwassene voor je kind??
Ik zit te wachten tot ik naar mijn tweede sollicitatie kan, maar wachten duurt zo langgg
Pff, heb een hele roadtrip uitgedacht voor het esc en een erasmus-reünie. Nu cancelt wéér iemand waardoor we over zijn gebleven met de fan (ik), de gastheer en degene die het esc met een vurige passie haat. Die laatste wil ook cancellen omdat ze bang is dat het te druk gaat zijn in Turijn (ja duh zou het zonder esc ook zijn) en we maar met 3 zijn overgebleven; wil bijna mijn hele trip cancellen terwijl ik er zo naar uit keek
Stom zeg. Je hebt dus kaartjes? Kun je niet met mensen gaan die het ESC wel leuk vinden?
je zou denken dat als je al 10 jaar studeert je ondertussen wel weet dat je niet 3 dagen vantevoren moet beginnen laatste tentamen van m’n bachelor carrière zaterdag maar ben bang dat het weer een herkansing wordt, ondernemingsrecht
Nee, we hebben vanwege het budget van de mensen die hebben afgezegd geen kaartjes gekocht (het budget van hun was de slechte stoelen), dus we zouden op de schermen in het esc-dorp gaan kijken; dan zou de esc-hater ook mee kunnen zonder geld te besteden aan iets wat diegene haat.
Ik lig me toch een partij zalig met een boek op de loungebank op het dakterras van de sportschool. Dit abonnement is het geld helemaal waard (ok ik heb ook getraind)
Niet gewoon haren wassen hè, maar de Curly Girl methode! Daar ben je minstens n dagdeel aan kwijt.