Wat je even kwijt wil #51

Wij hebben van die moestuintjes van de AH. En nu hebben we gister de kleine stekjes verpot en toen heb ik per ongeluk toen m’n vriend even weg was de snijbiet onthoofd met een schaar. Was wel echt per ongeluk. En toen heb ik de kop teruggeplaatst in de potgrond alsof ie nog zou leven terwijl de rest van z’n lichaam onthoofd boven de grond uitsteekt.

Nu heeft m’n vriend nog steeds niets in de gaten en stond net wel tien minuten naar die snijbiet te staren en hij ziet het gewoon niet, hij zegt alleen maar ‘ik weet niet of de snijbietjes t wel gaan halen’…

69 likes

Ik ging net een rondje wandelen na het werk en ik had een podcast opstaan waar ik de hele tijd heel hardop om moest lachen. Dus toen ben ik maar op een bankje in de zon gaan zitten en daar gaan zitten lachen :sweat_smile:

28 likes

Wat gek! Bij mijn 12 kreeg ik nog wel een kabel, maar alleen geen stekkerblokje en oordopjes meer.

Ik gebruikte tot een paar maanden terug nog mijn 10 jaar oude MacBook inclusief de meegeleverde lader! (was echt chill met dat magneetje)
Die ging gewoon super lang mee, nu gaan al die dingen gewoon na een tijdje stuk en gaan ze rafelen bij het einde (dus doe ik er maar een veer omheen voor de zekerheid).

Misschien dat je er eentje op marktplaats kan vinden voor weinig! Ik heb er hier ook nog twee liggen en andere mensen zullen die dan vast ook wel verkopen. Echt zonde om zo veel te moeten neerleggen voor een oud model lader.

2 likes

Ik kreeg bij m’n iPhone 11 een USB C kabel waar ik geen stekkerblok voor heb, dus die moet ik dan apart kopen. Vind ik wel mateloos irritant.

2 likes

Je kan ook die oudere kabel + blokje gebruiken (als je daarvoor ook een iPhone had dan)

Oee er staat een nieuw seizoen van below deck op netflix. My guilty pleasure

7 likes

Ik kreeg laatst een usb c naar usb c kabel. Die passen niet in de normale adapters.

1 like

Ik knal echt in slaap na deze werkdag maar heb een deadline om 23.59 van 2800 woorden en ik heb er nu 250 :clown_face: Echt leuk dat uitstellen.

Ik heb vorig jaar herfst een iPad gekocht en toen kreeg ik ook een usb C - usb C kabel erbij, maar ook een USB C adapter (dat blokje zeg maar). Krijg je die tegenwoordig niet eens meer? :hushed:

1 like

Ik kreeg deze incl adapter ook bij mijn ipad. Bij een iPhone 12 krijg je een lightning naar usb c en zonder adapter :clown_face:

1 like

Ik moet mn virusscanner dinges verlengen. Maar ik vind het veel te grappig dat ik nu pop ups krijg met “tragisch… Geert Wilders is al zn geld kwijt!!”

5 likes

Ja, maar het is een kabel zonder ouderwetse usb uitgang maar met zo’n usb-c ofzo. Ik moet dus echt een nieuwe adapter kopen voor ik dat ding kan gebruiken.

Ik geloof dus echt niet dat het Apple om de duurzaamheid gaat.

NEE. Ik vind het echt echt belachelijk voor zo’ n dure telefoon. :triumph:

1 like

Ja die met dat magneetje heb ik ook en is inderdaad superfijn! Mijn lader doet het dus ook nog steeds maar hij is wel helemaal ingetaped met van die speciale tape haha, zowel bij het stekkerblok als bij het magneetje. Ik hoop nu maar dat die het volhoudt tot ik een nieuwe laptop ga kopen (ooit) :sweat_smile: en als hij echt stuk gaat idd marktplaats :smiley:

Samsung doet precies hetzelfde overigens.

1 like

Ik ben in de mood dat ik zin heb om op de grond te gaan liggen, net als een klein kind dat er geen zin meer in heeft
Maar er is niemand die me opraapt

Hee en het is mn forumverjaardag

23 likes

Het is vandaag echt van dat weer waarvan ik zin krijg om onder een trieste partytent te staan met goedkoop bier terwijl de lokale buurtzanger z’n repertoire 4 keer afwerkt.

17 likes

Ja die magneetlader hebben ze niet meer en dat vind ik vet jammer!

@tessel ik bedoelde dat je de oude kabel (en ook het oude blok) kan gebruiken met je nieuwe telefoon, of bedoel jij dat ook? Die nieuwe kabel past idd niet in dat oude blok helaas

2 likes

Ik bestel nóóit bij Dominos maar nu zat er net een kaartje in de bus met ‘bij je vorige bestelling hebben we niet de service geleverd die je van ons mag verwachten dus hierbij een code voor een gratis pizza’.

Dus nu heb ik daar een pizza besteld. Goede marketing wel hoor :thumbsup:

51 likes