~dit bericht is verplaatst naar het ‘ik voel me oud’-topic~
Krijg ik standaard na iedere pizza die ik daar bestel. Oh wacht ik krijg dan een bon voor 2de gratis.
Hallo, Penny itsme? Is op 2 minuten geïnstalleerd
Ik had dit een paar maanden terug ook in dat topic!! Eindelijk een lotgenoot!!!
Sorry was even in de war. Dacht dat alle nieuwe telefoons inmiddels opgeladen werden met usb c ingang, maar dat komt later pas. Wel lekker werk van de EU
Ik moet m’n vriezer leeg eten en nu zit ik lekker bitterballen te eten, doet me echt goed op zo’n kleurloze donderdag.
Itsme is een app waarmee je je identiteit kunt bevestigen en wordt nu vaak bij belastingsportalen gebruikt om mee in te loggen.
Je kan het activeren op basis van je gsm-nummer en de app neemt dan de gegevens van je mobiele bank app over. Die zijn het vaakst up to date omdat je normaal elke 5 jaar gevraagd wordt om eens je kaart in een bankautomaat te steken(uiteraard de bank waar je klant bent)
Op CSAM kan je inloggen met itsme.
Ja die kreeg ik ook inderdaad. Heb zelf een macbook met die aansluiting, maar had liever zo’n andere
.
En we hebben eigenlijk geen andere keus dan er gewoon in mee te gaan.
@Foefjeisthuis Welke? Ik wil ook lachen!
Mag ik vragen waarom je hem niet gewoon vertelt dat je per ongeluk de snijbiet onthoofd hebt? Wat is het ergste dat kan gebeuren?
Omdat hij het net echt 5 seconden daarvoor met heel veel liefde en geduld had verpot en ik m 5 seconden later rats de keel doorsneed. Kon het niet opbrengen en maybe dacht ik wel, als bij een godswonder dat ie t nog wel zou doen?
Overigens denk ik wel dat meteen vertellen beter was geweest, want hoe ga je dit recht lullen als ie t wel ziet
Potje “per ongeluk” laten vallen als je daar ergens bezig bent ofzo?
Ik snap echt niet waarom er constant berichten verwijderd/verplaatst worden, het is bij mij nog niet gebeurt maar ik zie dan telkens lege posts waarop allemaal antwoorden zijn en dan is de context niet meer te begrijpen.
Dit topic heet toch “Wat je even kwijt wil”? Dus je moet hier alles gewoon kunnen dumpen als een random thought.
Nee dus. Niet als er topics zijn waar je post beter in past.
Yes dat doe ik idd ook, maar ik vind het gewoon irritant dat ik een dure telefoon koop en wel een kabel krijg maar geen blokje, waardoor die kabel dus atm compleet useless is. Geef me gewoon een blokje!!!
Gast, het is een TREKBEL. Wat valt daar aan te snappen. Wordt er keihard op de voordeur gebonkt.
De laatste aflevering van de pak schaal podcast! Gaat over Ajax dus ik weet niet of je daar ook om kan lachen
Of mensen die dat ding helemaal op en neer gaan pompen. Doe Ff kalm
Past dit niet beter in het ergernissen topic
Stomme reclame van de KLM: “wanneer u zover bent dan zij wij er klaar voor”. Ik ben al een jaar zover ja!!! Geef zon.