Wat je even kwijt wil #51

Volgens mij gaan de antwoorden ook mee. Als je klikt op waar het heen is verplaatst zie je heel het gesprek.

Ik erger me helemaal niet. Ik ben verbaasd dat iemand de simpelste bel die ooit gemaakt is, niet begrijpt.

2 likes

Heb ook weer echt gelahcen ja hahaha

2 likes

Say it wasn’t you

3 likes

Haha ja ik zat continue hardop te lachen. Vooral om het stuk wat doen we met de laatste 3 wedstrijden? Ah joh gewoon lekker 3 weken naar Ameland met het team, we sturen wel een briefje met we komen niet :joy:

1 like

Ik heb al jaren cellulite op mn bovenbenen en dan vooral als je je huid zo vastpakt. Me erg aan gestoord, daarna maar geaccepteerd dat dit gewoon zal blijven en niks aan te doen. En nu ben ik de afgelopen 2 maanden echt hard aan het sporten en zie ik opeens dat het vrijwel helemaal weg is? Voelt als een onverwacht cadeautje :partying_face:

16 likes

Ik heb dat topic ooit geopend en toen weer gesloten ongeveer ter hoogte van jouw reactie daarop en nu elke keer als ie weer omhoog komt zie ik dat bericht en realiseer ik me opnieuw dat ik niet in een puzzeltopic zit haha

2 likes

Naw, beterschap. Lekker rustig aan doen, hopelijk heb je die luxe de komende week. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: IKEA topic

Ik weet niet wat dat magneetje precies inhoud, maar mijn vibrators hebben dat ook gewoon nog hoor :cucumber:

9 likes

Ik moet huilen omdat ik lees dat tien vrouwen van een Turkse moskee vandaag 500 (!) maaltijden voor de Voedselbank hebben gekookt, omdat ze vanwege de Ramadan andere mensen wilden helpen.

:pleading_face::pleading_face::pleading_face:

70 likes

Hahahahaha, dat is wel sneu. Maar ik ben wel team, alles zsm opbiechten. Is het inderdaad veel sneller ook voorbij :joy:

1 like

HOEZO SNEEUWT HET

4 likes

Wat??? Waar woon jij???

1 like

Heb vandaag een afspraak helemaal in Groningen. Na die afspraak begint mijn weekend dus heb ik een soort van stadswandeling in elkaar gezet voor mezelf. Allemaal tips uit het Groningen topic gehaald om lekker eten af te halen de hele dag. Helemaal zin in.

44 likes

Neem je voldoende pijnstillers en koelen? Eerste dagen zijn even rot maar word snel beter!

2 likes

Wow dat klinkt cool. Veel plezier!!

1 like

Echt he, Gatverdamme. Gelukkig is het nu weer droog.

Mijn baarmoeder is vergroot en komt nu tot onder mijn navel^ maar nu ben ik ongesteld en heb ik ook menstruatiekrampen van mijn onderbuik tot aan mijn navel :sob: Alsof ongesteld zijn niet al kut genoeg is als je alleen onderbuik en rugkrampen hebt.

(^Normaal gesproken zit je baarmoeder achter je schaambot, ik moet naar het ziekenhuis om uit te zoeken waarom mijn baarmoeder zo vergroot is)

3 likes

Oh my. Ik deelde het filmpje van Ronnie op m’n insta over hij boos was dat men de 2e Wereldoorlog vergelijkt met nu.

Edit: heb het al afgekapt deze wappie, klaar mee.

3 likes