Wat je even kwijt wil #51

Ik heb me net ingeschreven voor een cursus start to run maar mijn conditie is echt minder dan nul. Ben nu al bang voor hoe ik ga afzien. Het start op 18/5 dus zal maar al alle dagen een wandeling maken tot dan.

2 likes

Omg was een milliseconde verwijderd van een megaslok drinken uit een glas met nagellakremover :flushed:

7 likes

Ewww stel je voor.
Gatver toen ik nog rookte en zomers achter elkaar op mijn balkon zat te paffen en wijn te drinken, drukte ik ze altijd uit in een groot glas water en toen was ik een keer flink aangeschoten + het was donker en toen dronk ik ipv uit mijn wijnglas uit dat glas met peukwater. Dat was echt het goorste wat ik ooit heb geproefd.
Denk alleen dat een shotje nagellakremover iets minder gezellig verloopt.

20 likes

Pfff, echt rot! Veel succes! Hopelijk snel je eigen plek.

1 like

Ik heb net een kaneelbroodje van Lidl gegeten, waarom heb ik dit niet eerder gedaan??? Wat een hemels ding, heerlak

En nu is ‘driving home for christmas’ op de radio, wtf

30 likes

Ohhh mijn jaarlijkse royalty statement is binnen van mijn uitgever! Dit jaar: ÂŁ2,80. Wie komt er mee feesten? We maken het allemaal op!

59 likes

Zijn jullie ook zo extreem vermoeid door dit weer? Ik kan echt niet dealen met het ene moment zon en dan plotsklaps dagen achter elkaar regen.
Kan me ook amper op werk concentreren zo.

21 likes

Jaloersssss

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Heel dubbel gevoel.
Morgen heeft een cliënt zijn euthanasie staan.
Maar het is ook de vader van een goede vriend.
Bijzonder om aan de ene kant als zorg professional te staan, maar aan de andere kant ook privé iemand te kennen.

Edit: Ik ben niet direct betrokken bij het inwilligen van de euthanasie

17 likes

Mijn vriend is vandaag eerder vrij (klus is klaar) dus hij is nu naar de AH om hapjes te halen en dan gaan we de hele middag (oké, wat er nog over is) allemaal hapjes maken en (vr)eten. In het kader van bevrijdingsdag. Weet zeker dat onze dochter dat fantastisch vindt

32 likes

De tijd vliegt echt đŸȘ°

Dat maakt de scheidingslijn wel dun lijkt me. Je bent natuurlijk ook emotioneel wat meer betrokken. Wel mooi dat het kan


1 like

Ja, en het heeft ook zo’n invloed op m’n gemoedstoestand. Je krijgt energie door lekker buiten dingen te kunnen doen en genieten van de zon etc. dat gaat zo voor geen meter. Net mezelf gedwongen een uur te lopen maar ik liep alleen maar vloekend en gefrustreerd weg te waaien met harde hagelstenen tegen m’n kop. Zo. Fucking. Klaar. Mee.

4 likes

Goed excuus dat je dochter dat fantastisch vindt haha

3 likes

Hebben ze dan ineens de verbouwplannen omgegooid of moet je in een heel nieuwe kamer/woning (als die eigenaar meerdere panden heeft)? Is er niks getekend dat je op adres x mag blijven wonen?
Je goed bedenken of die mindere woning je zal gaan bevallen. Anders ga je er alsnog over een jaar ofzo uit, maar heb je geen geldsom.

Ahh dat is echt zo gezellig, even onverwachts weekendgevoel. Ik ging gister na werk ook spontaan met mijn vriend een spelletje doen en een biertje drinken. Had echt helemaal een zaterdagmiddaggevoel!

2 likes

Is het nog een optie om Ă©n een geldbedrag te krijgen en wel in die woning te trekken? Dan heb je iig een woning en een vergoeding en kan je vanuit daar eventueel iets anders zoeken?

Wel echt een vervelende situatie joh, kost veel energie lijkt me


1 like

Sowieso :wink:

1 like

Tip: als iemand je ‘zo even wil spreken’ (werk) kan dit dus ook via Teams/Zoom zijn i.p.v. de telefoon. Pff, gelukkig had ik mezelf nĂ©t een beetje gefatsoeneerd.

1 like