Wat je even kwijt wil #51

Vanmorgen met zusje naar de ortho, want mijn vader moest tegelijkertijd gevaccineerd worden en kon niet mee, daarna moest ik zelf naar de tandarts, maar dit alles heeft me een halve dag gekost hahaha.
Ennnn geen gaatjes voor t eerst in 50 jaar :tada::tada:

5 likes

Aahhh ik heb super goed nieuws gekregen, ik mag ergens op gesprek komen waar het heel lastig is om binnen te komen en wat helemaal aansluit bij waar ik uiteindelijk wil terechtkomen. Het duurt nog even voor het gesprek is en er is niet zeker dat er nu direct iets uit volgt, maar ben toch echt super blij met dit nieuws :partying_face:

En ik ga zo lekker pasta eten en heb dat al heel lang niet meer gedaan :stuck_out_tongue:

37 likes

Ik word vooral echt bloedchagrijnig van dit weer, maar dan op een vet kinderachtige Calimero manier. “Wat is dit nou, waarom gunt niemand mij mooi weer, het leven is al kut genoeg momenteel geef zon!!!” Ook echt vermoeiend eigenlijk, ik zou zoveel meer energie hebben als ik me niet zo druk zou maken om dingen waar ik geen invloed op heb. Maarja ik zou ook meer energie hebben als de zon een beetje zou schijnen en het warmer dan 4 graden zou zijn in mei. :woman_shrugging:t2:

24 likes

Ik wacht dus nog steeds op die mail waar ik vanmorgen ook op wachtte :expressionless: Ik zit heus niet in spanning ofzo, hoor. Dus laat mij maar wachten.
Heb overigens wel andere dingen gedaan, maar wel extra naar mijn mail gekeken.

Wat goed! Veel succes!

1 like

Mijn moeder heeft de eerste vaccinatie gehad :tada: :raised_hands:t2:

28 likes

Ik heb mijn haren gekruld met papilotten, ik zie er nu uit als Taylor Swift uit haar Speak Now-era

12 likes

Ik wil een b.r.u.s.h. 40 maar ik ben te gierig om hem zelf aan te schaffen. Net mijn vriend op insta allemaal filmpjes laten zien onder het mom ‘mooi he’. En dat de kapper hier om de hoek ze ook verkoopt.

Hij vroeg wel hoe duur de borstel was. Hopelijk snapt hij dus de hint :+1:t2:.

9 likes

Nu ik alleen maar barefoot loop, heb ik echt mega zachte voeten in vergelijking met eerst. Echt grappig effect.

4 likes

Ik hoorde hier zoveel goeds over de macarons van Tout Patisserie, dus had deze cadeau gedaan aan een vriendin en die vond ze heerlijk.
Wil dus ook voor mezelf bestellen en cadeautjes voor wat andere mensen, maar 80% van de smaken zijn nu niet leverbaar :frowning: jammer.

Bedoel je buiten ook of alleen binnen?

Beide, buiten wel met fivefinger schoenen (of ander merk zero-drop en wijde toebox) ivm mogelijk glas etc.

Cool! Merk je ook dat je voeten en enkels sterker/stabieler voelen?

Ik heb nog een afwas staan maar ik wil nieeeeeeeee

3 likes

Had echt een shit dag vandaag met alleen maar paniekaanvallen, normaal trek ik mij dan al snel terug en wil niemand zien. Maar vandaag toch een vriendin geappt en daar wijn gaan drinken en samen eten gemaakt, was echt fijn :yellow_heart:

37 likes

Disney heeft een echte lightsaber gemaakt, hoe dannn

7 likes

Disney is echt on fier met dit soort dingen momenteel, heb je die groot robot al gezien :heart_eyes:

3 likes

Wow ik zie het nu, nee gemist!

Beweegt behoorlijk soepel :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik heb zo’n ‘herken de vogel’ boek gekregen en nu lig ik in bed al die qr-codes te scannen en i love it. Zo rustgevend. Echt zin om straks buiten al die vogels te herkennen :older_woman:t3::parrot:

13 likes

Allemaal afleveringen gevonden op YT van Totally Spies die ik nog nooit gezien heb. Het kind in mij is helemaal blij.

11 likes