Wat je even kwijt wil #51

Nu ben ik benieuwd naar die bageltent :drooling_face: Oh en love je username want ik heb een boba-verslaving.

2 likes

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

2 likes

nog niet geprobeerd maar ik vond het er leuk uitzien! En same ik ben ook gek op Boba, vind het leuk dat er ook steeds meer tentjes in Nederland komen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Heb je daarvoor misschien nog goede tips? In mijn stad (zie titel) heb je sowieso niks lekkers. Yoyo vind ik ook niet lekker. Wel eens bij de tea guys geweest, die is prima maar altijd een giga rij.

1 like

Ja TeaGuys en HeyCha idd, Chun vind ik ook wel leuk. In Almere is het idd niks, die van Oriental vind ik zo weeĆÆg smaken

2 likes

Per ongeluk post verwijderd, maar idd TeaGuys en HeyCha. Ze kennen nu zelfs mijn naam bij HeyCha, zo vaak bestel ik daar :joy::see_no_evil:

1 like

HeyCha en Chun ben ik nog niet geweest! Ik zie dat HeyCha vandaag tot 8 open is en vanavond ben ik in Amsterdam. Welke smaak zou je bij hen aanraden? Van wat ik tot dusver heb geproefd bij verschillende tentjes (kokosnoot, koffie, brown sugar en taro/taro coconut) vind ik taro of taro/coconut het lekkerst.

De Taro daar vind ik de lekkerste van alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd!

1 like

Ja godver nu wil ik bubble tea. Binnenkort maar weer halen.

4 likes

Ik heb de eerste corona vaccinatie gehad! :partying_face: :partying_face: :partying_face:

45 likes

Thank u!!

Nou ik hoop dat ik vanavond daarheen kan. Echt zin in nu.

3 likes

Oeh ik ga dus vanmiddag net een vriendin een food tour doen in Amsterdam en ik krijg echt veel inspiratie!! :flushed:

10 likes

Dit heb ik deze week ook gedaan en het was geweldig, ik wil ASAP weer. Heb nog een paar heerlijke koeken thuis liggen als aandenken aan dit vreetfestijn :heart_eyes:

1 like

Wow ik heb net een antibiotica pil genomen, een van de laatste ondertussen van de kuur, en daarna gewoon boodschappen gaan doen. Word me ineens naar in die winkel, alsof die pil ergens overdwars vastzit ofzo, omg. Snel die winkel door en nu gelukkig lekker op de bank waar ik komende uren niet vanaf kom

2 likes

Waar ben je geweest?

2 likes

Jaaa ik ga ook altijd met een vriend wandelen of naar terras ofzo maar hij is ook echt geen foodie en wil vaak niks erbij bestellen echt saai. Mijn date is geloof ik wel dezelfde vreetzak als ik dus pluspunten voor hem hahah

2 likes

20210508_125926

23 likes

Ik dacht ff dat ik in het grappige post onder elkaar topic zat.

2 likes

Gadver ik ben brak.
Al houd ik wel van zo’n zaterdagochtend: lekker uitslapen in mijn eentje en daarna chill ontbijten op de bank (nu met de Mol erbij) met een koffie erbij en dan in de middag ergens mijn vriend zien.
Ook leuk om samen met hem uit te slapen hoor, maar ik heb dit echt nodig. Regelmatig een vrije ochtend in mijn eentje. Dat vergeet ik een beetje het laatste jaar.

7 likes

Bij die naam dacht ik eerst echt aan iets heeeeel anders. Blij dat het gewoon chocola is

8 likes