Wat je even kwijt wil #51

Heb belastingdienst-app gedownload voor de aangifte.

Moet €700+ betalen in de voorberekening.

App voorlopig maar weer afgesloten.

18 likes

We hadden kaarten voor Guus Meeuwis in 2020. Dat is nu verzet naar Ahoy wind november óf je mag in 2022. Maar ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug :sweat_smile:

1 like

Volgens mij moet je altijd je geld terug kunnen vragen. Ze hebben natuurlijk liever niet dat je het doet, maar ik geloof dat ze het wel verplicht zijn.

2 likes

Oh ja, ze hebben het geüpdate. Ik kan een formulier invullen en krijg na 7 juli bericht.

1 like

Ik wilde zeggen “hoezo wil je niet naar Guus???” maar ik weet zeker dat 80% van de mensen hier dan reageert met “hoezo wil je wél naar Guus?” :joy: Ik kreeg wel de optie voor geld terug, maar jij gelukkig nu ook!

8 likes

Haha ja ik wil wel maar ik wil niet in Ahoy en 2022 klinkt zo ver weg, dus dan probeer ik het dan wel weer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben niet productief vandaag.

4 likes

Dit is echt een superdroog artikel voor als je ff tijd hebt :joy: Over vastzitten in een tv show en er succes mee hebben tegen je wil, waardoor je nu een anti-icoon bent. Love popular culture

9 likes

Ik geloof alleen niet dat hij niet wist waar hij aan begon. De Produce-series zijn hartstikke populair in China en andere landen. Iedereen weet hoe hard werken het is en elk jaar wint er bij een versie wel iemand die niet zoveel talent heeft, anders dan de standaard idol is of het niet zo serieus neemt.

3 likes

Ik ben best een beetje trots op mezelf.
Het is vandaag een week geleden sinds mn break-up (one issue forummers atm sorry :heart:) en in die week heb ik concrete toekomst/reisplannen gemaakt, me opgegeven voor een teamsport, 2 nieuwe vrienden gemaakt, 1000 woorden aan mn scriptie geschreven en heb ik volgende week meerdere sollicitatiegesprekken gepland staan.
Beetje jezelf heruitvinden :slight_smile:

128 likes

Voel wat je mee maakt! Ik had ook zware paniek. Mag je voelen hè!
Maar, hou vol. Vanavond is alles voorbij.
Toi toi toi!!!

1 like

Je kan dit hoor! :muscle: Het is zó voorbij en met pijnstillers echt goed te handelen!

2 likes

I’ve had the time of my life is op de radio op werk en nu heb ik zin om Dirty Dancing te kijken maar blijkbaar is hij van Netflix af? :cry:

4 likes

Heel herkenbaar! Besef je zelf dat je binnen 10 minuten weer buiten staat, het is echt piece of cake. Vraag of ze een stressbal hebben die je mag vasthouden! Dat hielp mij enorm. Succes en wees lief voor jezelf. Inderdaad heel goed te onderdrukken met pijnstillers. Ik had rond 7 uur savonds 2 paracetamol, rond 23:00 een zakje ibu, rond 7 s’ochtends ook 2 paracetamolletjes en dan om 14:00 weer mijn ibu. Zo kwam ik de dag door en heb ik vrijwel geen pijn gehad. Na 3 dagen konden de pijnstillers al worden afgebouwd :blush:

2 likes

Je kan het!!! Er is nog nooit een tandje blijven zitten. Ily girl :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ohh doet me denken aan mijn kaakchirurg, dat was ook echt een knappe man. Maakte die paar keer dat ik moest terugkomen minder erg

Maar sterkte, voor je het weet ben je er vanaf! :muscle:

1 like

Mijn oud-leidinggevende is sinds afgelopen dinsdag mijn leidinggevende niet meer, maar vandaag was ‘ie alweer terug op mijn locatie, haha. En kwam hem tijdens mijn werk ook al tegen. Hij mist ons vast nu al.

Ik moet ongesteld worden en ik ben echt op oorlogspad vandaag :japanese_ogre:
Wel allemaal heel terecht (vind ik) maar mijn bullshit-acceptatie limiet was vandaag al heel vroeg bereikt.

4 likes

Pff ik was zo zenuwachtig voor de tandarts voor een gaatje dat ze gingen vullen maar ‘t viel zo erg mee. Op een gegeven moment zei die: ‘ik ga ‘m nu vullen’. Dus ik zeg huh hoezo ga je niet boren??

‘Al gedaan’ 🥲

14 likes

Mijn impopulaire mening: ik vind alles aan die film stom.

2 likes