Wat je even kwijt wil #51

Maar kun je tegenwoordig al contactloos betalen of pinnen?

Ik had zin om geld te geven uit iets onzinnigs en mijn oog was gevallen op een gezichtsroller. Dus ik naar de Hema, maar ik kon het niet vinden. En op de site staat dat er een ruime voorraad is :@ Maar ik ga morgenochtend nog wel een poging wagen als het rustig is.

1 like

Wat een week weer pff. Maar nu weekend. Is het al borreltijd?

6 likes

Wow damn :neutral_face:

Ah thanks, ik had geen idee :grinning_face_with_smiling_eyes: was ik toch te nobel haha

1 like

Ja joh! Al lang

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Ergernissen op je werk #2

Haha shit ik heb gisteravond een behandeling bij de huidtherapeut gehad waardoor m’n neus rood is en ik kleine korstjes heb (dat is goed, no worries). Ik had het helemaal goed uitgekiend want we hadden toch geen afspraken staan vandaag. Ik mag er namelijk nog niks op smeren. Maar nu komen toch m’n schoonouders zo, terwijl ik me vet ongemakkelijk voel dan grr :joy: Hallo ik ben Pipo! :clown_face:

3 likes

Erg is dat he. Ik hou mezelf maar voor dat het bijhouden beter is dan straks groot onderhoud moeten doen. Maar het doet echt zeer :sob:

1 like

Ja ze was wel heel blij met hoe het eruit zag! Alleen toen ze bezig was deed het alsnog best pijn en bloed :roll_eyes:.

Maar duurde gelukkig minder lang en ik heb nu ook geen pijn meer. De vorige keer kon ik niet eens eten van de pijn erna. Echt ellendig maarja wil wel mijn tanden behouden haha

Ja hier ging het nu ook beter! Ik heb ook als een gek geragerd en geflost en het had echt effect gelukkig!

1 like

Ik had een peeling maandag gehad. Maandag helemaal rood,dinsdag , woensdag stond ik strak, gisteren aan het vervellen. Uiteraard op alle dagen spoed overleg en escalaties. :slightly_smiling_face:

(Nu bijna klaar met vervellen en dan maandag 17de nieuwe peeling)

1 like

Hahah zul je net zien he. God als het eindresultaat er maar naar is!

2 likes

Oooh echt! En plakband/tape waar kartonnen dozen mee dicht waren gemaakt moet dat er wel af?

1 like

Pfff oma heeft gister weer eens een paar wijntjes gedronken en gaat nu helemaal bad :sick: Gelukkig is de snackbar onderweg om het leed te verzachten, man man hoeveel erger wordt dit nog na je 30e?

11 likes

Lol ik dacht dat echt je oma aan de wijn had gezeten en slecht ging, een hartaanval ofzo.

Toen de snackbar onderweg was ipv de ambulance viel het kwartje wel snel, sterkte :thumbsup:

43 likes

ik dacht dit ook haha, maar wel ook dat ze nu onderweg was naar de snackbar. Dus ik dacht al wow lekker bezig oma gewoon op pad met d’r kater.
En toen dacht ik hmmm nee er klopt iets niet :thinking:

8 likes

Vandaag zo’n leuke dag gehad, samen met mijn vriend de tulpenroute gereden. Best burgerlijk maar heb me echt prima vermaakt. :two_hearts:

3 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Studietopic

Ja meid dat weet ik dan weer niet (ik doe het zelf niet)

2 likes

Ik mag het hopen! Heb er nog 5 totaal te gaan dus ik hoop echt dat het de moeite (en het geld kuch das ook niet te weinig) waard is.

1 like