Wat je even kwijt wil #51

Zo lekker om om 6.25 te vertrekken met hardlopen, nu 24km later gedoucht te hebben en ontbeten etc en te chillen op de bank.

25 likes

En af en toe zeg je: is dit iets voor de daily of kunnen jullie dit beter in een kleiner groepje bespreken?

Én soms laat je anderen dingen op leuke gekleurde post-its schrijven!!

9 likes

Jij bent echt het collectieve forumboegbeeld van discipline. :clap:t2:

36 likes

Ja echt respect @anon4388265

1 like

De huisgenoot (32) van mijn vriend heeft gister een half uur een salty betoog gehouden over waarom het niet eerlijk was dat hij 20 jaar geleden van het gymnasium is getrapt na zijn eerste jaar. Zoveel oud zeer, wou hem bijna vragen naar z’n Cito-score. :face_with_hand_over_mouth:

34 likes

Ik kreeg net een jubileumbadge. Dus dan heb ik ook een taartje, toch?

Edit: Nee :pleading_face:
Edit 2: Oh mn jubileum was de zesde al…

3 likes

Pfoe ik ben sinds meer dan een jaar weer eens brak. Was even vergeten hoe kut dit is.

3 likes

Ik slaap altijd met een klein kiepraampje open maar het is de laatste tijd zo verdomd koud dat ik hem gisteravond dicht heb gedaan. Nou, dat heb ik geweten. Werd wakker alsof ik brak was of ziek werd en het voelde alsof ik in een droogoven had geslapen. Echt een verstikkend gevoel van te weinig zuurstof.

Vanavond lekker dikke pyjama aan, fleecedekentje erbij en gewoon dat raam weer open hoor. Dit was echt niet gezond :weary:

2 likes

We zijn onze fietsen vergeten met verhuizen en nu moeten we ergens in de komende week met de trein naar onze oude woonplaats en dan op de fiets een uur terug haha. Vet leuk op een mooie lentedag natuurlijk, maar het gaat echt nooit meer ophouden met regenen he?

2 likes

Maar vannacht wordt het niet koud, ineens 12 graden ofzo. Gek weer. Dus misschien is je dikke pyjama niet nodig.

@KipTokTok, anders met fiets in de trein?

2 likes

Haha wow, dit had ik ook wel ff zelf kunnen bedenken. Thanks! Als het niet ff ergens een uurtje zonnig is, dan doen we dit wel gewoon.

1 like

Ja morgen wordt het ook ineens een dag 27 graden, zo raar

Ik wil dit Fitbit bandje. Ben nu het hele internet aan het afspeuren in de hoop dat ik ‘m nog ergens kan kopen.

Hit me up als je weer zo’n dag hebt want dit klinkt als de hemel. Ik leef voor eten.

8 likes

Haha herkenbaar. Ik kan echt oneindig eten.

5 likes

Dump die mensen. Die negativiteit heb je niet nodig in je leven.

21 likes

Ik heb meer van mensen zoals jij nodig in mijn leven juist. Eten is alles.

Volgens mij heb je nu wel genoeg animo voor een clubje. :grin:

8 likes

Haha ja Jezus ik voel me altijd een vreetzak als ik met all you can eat nog in mn eentje die laatste ronde ga doen, maar hallo eten is leven.

9 likes

Ja en het kost ook genoeg

3 likes

Waarom zou je überhaupt zoveel betalen voor all you can eat om al na 2 rondes vol te zitten. :joy:

8 likes