Wat je even kwijt wil #51

Omdat ik zo weinig zin heb om te koken en daardoor vaak makkelijk eten kies (dus takeaway of dure opwarmmaaltijden) en graag andere ongezonde shit eet, geef ik gemiddeld 300 euro per maand uit aan eten voor 1 persoon. Ben wel een beetje geschrokken :upside_down_face:
Dat wordt toch een beetje opletten de komende tijd.

2 likes

Wtf… hoezo krijg je niet meer een adapter erbij als je een nieuwe iphone bestelt? Wat belachelijk!

1 like

Wat, voor gratis?? Los bestellen en extra geld uitgeven zul je!

7 likes

Het is wel echt een guilty pleasure dus ik snap je haha

Je krijgt wel de kabel toch? Snap ergens wel dat ze het doen. Iedereen heeft thuis al honderd stekkers liggen en dat bespaart toch weer op materiaal (goed voor het milieu maar ook voor de portemonnee van Apple haha)

6 likes

Hoe was het en hoe voel je je? Ging ie er zo uit, of moesten ze wel ff hun best doen?

1 like

En, was t echt zo’n lekkerding?

3 likes

Ik ben echt te naïef volgens mij, ik zag net voor het eerst het “crypto topic” en dacht “leuk, een topic over puzzelboekjes!!”

39 likes

Bij mijn laatste iPhone kreeg ik ook geen kabel :cry:

Mijn Macbook Air is ACHT jaar oud (!!) en de oplader is nodig aan vervanging toe.
De oplader die erbij hoort wordt nu niet eens meer gebruikt voor de nieuwe Macbook Air-types, maar als ik een originele Apple-oplader wil kost het nog steeds 80 euro :unamused: :unamused: voor een oplader die niet eens meer bruikbaar is voor de nieuwste laptops :roll_eyes:

1 like

Nou afgewezen voor mn sollicitatie. Dus even wandelen in het bos want ik ben er verdrietig onder. Staat er random in het bos waar niemand is iemand een boom te knuffelen. En echt gek maar ik werd er heel bang van.

16 likes

Wij hebben van die moestuintjes van de AH. En nu hebben we gister de kleine stekjes verpot en toen heb ik per ongeluk toen m’n vriend even weg was de snijbiet onthoofd met een schaar. Was wel echt per ongeluk. En toen heb ik de kop teruggeplaatst in de potgrond alsof ie nog zou leven terwijl de rest van z’n lichaam onthoofd boven de grond uitsteekt.

Nu heeft m’n vriend nog steeds niets in de gaten en stond net wel tien minuten naar die snijbiet te staren en hij ziet het gewoon niet, hij zegt alleen maar ‘ik weet niet of de snijbietjes t wel gaan halen’…

69 likes

Ik ging net een rondje wandelen na het werk en ik had een podcast opstaan waar ik de hele tijd heel hardop om moest lachen. Dus toen ben ik maar op een bankje in de zon gaan zitten en daar gaan zitten lachen :sweat_smile:

28 likes

Wat gek! Bij mijn 12 kreeg ik nog wel een kabel, maar alleen geen stekkerblokje en oordopjes meer.

Ik gebruikte tot een paar maanden terug nog mijn 10 jaar oude MacBook inclusief de meegeleverde lader! (was echt chill met dat magneetje)
Die ging gewoon super lang mee, nu gaan al die dingen gewoon na een tijdje stuk en gaan ze rafelen bij het einde (dus doe ik er maar een veer omheen voor de zekerheid).

Misschien dat je er eentje op marktplaats kan vinden voor weinig! Ik heb er hier ook nog twee liggen en andere mensen zullen die dan vast ook wel verkopen. Echt zonde om zo veel te moeten neerleggen voor een oud model lader.

2 likes

Ik kreeg bij m’n iPhone 11 een USB C kabel waar ik geen stekkerblok voor heb, dus die moet ik dan apart kopen. Vind ik wel mateloos irritant.

2 likes

Je kan ook die oudere kabel + blokje gebruiken (als je daarvoor ook een iPhone had dan)

Oee er staat een nieuw seizoen van below deck op netflix. My guilty pleasure

7 likes

Ik kreeg laatst een usb c naar usb c kabel. Die passen niet in de normale adapters.

1 like

Ik knal echt in slaap na deze werkdag maar heb een deadline om 23.59 van 2800 woorden en ik heb er nu 250 :clown_face: Echt leuk dat uitstellen.