Wat je even kwijt wil #51

Elke vrijdagochtend weer in spanning, welke persoonlijke aanbiedingen zou ik hebben? (Spoiler; weer ruk)
Zo’n spannend leven 🥲

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

T is ook gewoon een beetje respectloos tbh als je zit hoe hard de rest zich de tering in werkt.
Ik keek vorig jaar Youth with you 2 en daar had je Esther Yu die puur op populariteit 2e werd terwijl ze nauwelijks skills had maar ze trainde iig nog hard om beter te worden.

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Same here. Ik blijf zelfs wakker om het im 12u te zien. Maar valt altijd tegen, behalve vorige week toen had ik 2 maaltijdsalades voor 2 euro!

1 like

Ja Esther was qua mentaliteit wel echt op en top idol

2 likes

Ik mis die show :sob: De optredens zitten standaard nog in mn playlist haha.

2 likes

Ja dit is echt een goede! Heb na therapie altijd een gefrituurd brein en dan fietsen helpt wel denk ik.

2 likes

Yessss, zometeen terras! Zo’n zin in een biertje van de tap en bitterballen. Lekker in winterjas in de wind, maar dat mag de pret niet drukken.

25 likes

Mn broertje zit in het ziekenhuis, waarschijnlijk een broedprop in de longen, narigheid zeg

13 likes

Ja hij heeft al een tijdje last van allerlei klachten aan de linkerkant van zn lichaam (sinds een val met zijn mountainbike) en de arts zei het is niets om je acuut zorgen om te maken maar we gaan dit nu wel verder onderzoeken. Hij wacht nu op een uitslag. We zijn allemaal nogal nuchter dus het zal wel goedkomen maar toch eng!

2 likes

Ja dat was echt een embolie toch?

Zin in vanavond. :heart: Zie ik mijn vriend eindelijk weer (vorig weekend niet gezien) en we gaan een nieuwe true crime docu kijken met lekkere hapjes erbij. Prima vrijdagavond wel. :grin:

10 likes

Veel koelen! Ook zeggen ze dat je veel ijsjes moet eten, maar bij mij werkte dat ava rechts gezien ik er de hele tijd met mijn tong langs kwam. Wel hielp het om een slokje water te nemen en het er dan langs te laten lopen. Sterkte! Na een dag of 2 gaat het afzakken :blush:

1 like

Skin improve.
Dermaroller, peeling. The whole shabang.
Ben zo rood als een kreeftje en mag de zon niet in, maar hoop zo dat alles een beetje rustiger wordt en minder pukkeltjes

2 likes

Ik weet niet meer of ik mijn medicijn vanochtend heb ingenomen :woozy_face: en durf niet alsnog te nemen omdat ik dan wellicht te veel neem

2 likes

Ik eet op het moment een fucking dadel omhuld met chocolade, stukjes pistache en rozenblaadjes (!!). En de vulling is karamel en witte chocola. Tis nog niet meer normaal meer. Hoe lekker is dit.

11 likes

Wauw. Waar heb je die gekocht :heart_eyes:

2 likes

Ik wil dit graag op nu!

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Studietopic