Omg mijn titel
Al een maandje zit er een gans te broeden in een nestje. Vanochtend was de gans ineens weg. Net weer even gaan kijken, nog steeds weg, dus ik ben even bij het nestje gaan kijken, en er liggen nog 2 grote (hele) eieren in, 1 kapotte en heel veel veren. Zoān zielig gezicht vond ik het
Zo had ik het niet opgevat hoor maar nu twijfel ik hahaha
Ik eet nu een komkommer en ik moet dan altijd aan die boer van Boer zoekt vrouw denken die er 40 per dag eet. Die dingen zijn prima als snack, maar 40?! Noooh
Haha nee joh
Ik heb van een vriendin haar oude trouwjurk gehad. Natuurlijk moest ik die even aantrekken. Nu wacht ik met een glas wijn op de bank tot me vriend thuiskomt om hem een hartverlamming te geven :ā)
Ik zou ook geen tweepersoonsbed nemen?
Of juist veel hoop, dat moet de ander wel er boven op
Misschien past een tweepersoonsbed niet?
Waar slaat dit op? Dus je bent hopeloos als je een eenpersoonsbed hebt? Ik neem aan dat je impliceert dat hij daarmee geen seks krijgt, maar misschien wil hij dat ook wel helemaal niet of 20 andere redenen.
Mijn appartement is āmaarā 55m2 ofzo. Maar als ik moet schoonmaken, lijkt het wel 80m2 of 100. Mijn god.
Op het oog was het niet eens Ʃchte een klotebende (denk ik ). Blijk ik al vier uur bezig met opruimen!! 4!!! Heb niet eens de boel afgenomen, gestofzuigd en gedweild. En dan moet ik de afwas nog doen
Ik geef het op voor vandaag. Het huis is opgeruimd, het echte poetsen en de was gaat lekker naar morgen.
In een krappe studentenkamer snap ik het wel want dan moet je vaak schipperen met de ruimte.
Een vriend van me was op een gegeven moment naar een 2-kamer appartement verhuisd en had daar ook al die tijd alleen een 1-persoons bed staan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ook wel dacht: okee je bent 24, je hebt de ruimte en je hebt de financiële middelen om een twee persoons bed te kopen, waarom niet⦠Het zag er toen toch een beetje uit alsof hij nog in zijn kinderbed sliep ofzo.
Jij hebt echt mega veel lef om in een trouw jurk rode wijn te drinken.
@Victoria je kan heel veel leuke dingen doen in eenpersoons bed. Plus je kunt diegene dan gelijk weg sturen hajje
Of tering krap in 1 bed slapen. Niet aan te raden trouwens.
Ik moet morgen naar de stad voor een cadeau en wat retouren, ik ga gelijk maar om half10 om de drukte hopelijk te voorkomen. Praise the loooord.
We kregen vandaag te horen dat een collega in het ziekenhuis is opgenomen met leukemie. Zo ineens ook. Ze was vorige week ziek en deze week wel weer aanwezig maar nog niet helemaal lekker en nu heeft ze deze uitslag ineensā¦
uit ervaring kan ik zeggen: het heeft wel enigszins effect op de lange termijn. Alhoewel die schijtduiven nog steeds vaak terugkeren op het balkon
Haha. Moest gelijk aan dat spel van Nintendo denken dat je eenden neerschoot
Nu wil ik ook een waterpistool.
Behalve de nestjes weghalen niet echt haha, mān huisgenoot besloot dat hij het leuk vond om zich te ontfermen over een duivenbaby. Nou dat hebben we geweten, ik werd iedere ochtend wakker om 6 van het geroekoe van die beesten, waren niet weg te krijgen. Nu hebben we besloten dat we dat dus nooit meer gaan doen. O en mān huisgenoten hebben een balletjespistool ook nog, dat werkt ook
Wow volgens mij heb ik mijn vriend weten over te halen om de songfestival finale te kijken met mij.