Aaaah cuute! Eigenlijk zou dit bij elk nieuw huisdier verplicht moeten worden!
Help me! Ik sta op het punt om 1995 Teacher Barbie te kopen. Wat moet ik met een pop van 100 dollar?
De outfit is wel iconic. Waarom ben ik arm
Aaaah cuute! Eigenlijk zou dit bij elk nieuw huisdier verplicht moeten worden!
Help me! Ik sta op het punt om 1995 Teacher Barbie te kopen. Wat moet ik met een pop van 100 dollar?
De outfit is wel iconic. Waarom ben ik arm
Ik zat net in de auto met mijn vriend op een parkeerplaats dichtbij mijn huis. Opeens klopt er een jongen (in de 20) aan, hij zegt âwacht je op mij?â tegen mijn vriend. Mijn vriend zo eh nee sorry waar wacht je op? Zegt ie âga ik niet zeggenâ .
Even later zagen we m bij iemand in de auto stappen.
Kan je toch best tegen ons zeggen dat je op je dealer wacht joh
Hahaha die speen
Ik lig op de bank met een te volle sushi buik, te veel wijn in mijn mik en nog steeds buikpijn van te hard lachen na een gezellige avond met mijn beste vriendin.
Ik heb zo iets raars. Soms kan ik mij echt zorgen maken om dingen en dan raak ik afgeleid maar het gevoel van bezorgdheid blijft. Alsof het zo letterlijk op mijn borst drukt. Maar ik weet gewoon letterlijk niet meer waar ik ook alweer bezorgd om ben?! Ik moest gewoon mijn best doen om te herinneren waarom ik me ook alweer zorgen maakte, pfff.
Dat heb ik soms ook!
Beschuit met hamstertjes
Ik had met vriendinnen afgesproken vanavond, en heb echt geen seconde last gehad van die avondklok, maar gvd wat vond ik het lekker om net met wat wijntjes achter de kiezen in het donker in mân eentje naar huis te fietsen.
Ik vond die stoel in elkaar zetten ook heel erg lastig.
Vannacht gedroomd dat ik gevaccineerd werd, en nu doet het precies op die plek zeer
Dit heb ik ook vaak! Dat ik echt merk dat ik ergens mee zit aan dat gevoel op mân borst, en dan moet ik echt gaan nadenken wat het is.
@Airy-fairy @Mar22 super irritant is het! Heb daarom vaak het gevoel dat relaxen er gewoon niet in zit. Steeds als ik wil ontspannen bekruipt het verstikkende gevoel dat ik eerst moet zorgen dat er iets opgelost wordt of dat die zorgen opgelost worden. Maar als je ze niet kan herinneren?
Heb mijn zorgen weer op een rijtje hoor. Denk dat ik het maar ergens opschrijf in lijstjesvorm zodat ik het even kan parkeren.
Mehhh heb mn werkdag geruild en nu moet ik vandaag werken. Baal er toch een beetje van nu het vandaag eindelijk wat mooier weer wordt.
Edit: oké enorm harde regen en onweer hier.
We gaan vandaag barbecueën⊠ik hoop dat het droog blijft
Wij ook! Echt zin inđ„°
Normaal als ik ovuleer voel ik een krampje links of rechts. Nu heel regelmatig zoân kramp. Is dat normaal? Wil het ei niet los komen ofzo. Wat een onzin. Is echt pijnlijk ook, van die felle plotselinge steken.
Vandaag is echt zo beladen dag, zeker omdat ik steeds reclame-mails krijg met âgefeliciteerd met je moederdagâ echt hou op
Ik reis voor het eerst met de fiets in de trein en man, voel me echt een boomer op een dagje weg. Half uur van te voren op het station, helemaal gestrest van alle andere fietsen op het perron (past dat wel? ) . Maar goed ik en mijn fiets zitten erin.
Voor de mensen die geen ramen hebben en doof zijn, het regent en onweert keihard in de regio IJmond