Blijkbaar heeft mijn werk me een pakketje gestuurd met een presentje. Maar het past niet door de brievenbus dus moet het morgen ophalen bij het pakketpunt. Zo benieuwd wat het is, ben te ongeduldig voor dit.
Was weer een wilde vrijdag avond in huize Foef; het hele huis gepoetst.
Voordeel is wel dat ik morgen alleen nog maar hoef te stofzuigen en de rest van de dag kan chillen dan wordt het daarna gelukkig een ‘wilde’ middag+ avond met veel wijn en sushi en mijn beste vriendin
Ik heb een tweepersoonsbed maar slaap elke avond alleen hoor (helaas!)
Zalig zo’n 2 persoonsbed in je eentje wel
Zo’n chille dag gehad vandaag, wel een beetje jammer dat mijn enkel het daar niet mee eens was maar loved it.
Dit idd. Mijn man gaat altijd later naar bed dus ik kan diagonaal in ons bed in slaap vallen.
Als mijn man nu op dezelfde tijd naar bed wil baal ik daar echt van want ik kan dan zo slecht in slaap vallen op m’n eigen kleine helftje.
Zo lekker om om 6.25 te vertrekken met hardlopen, nu 24km later gedoucht te hebben en ontbeten etc en te chillen op de bank.
En af en toe zeg je: is dit iets voor de daily of kunnen jullie dit beter in een kleiner groepje bespreken?
Én soms laat je anderen dingen op leuke gekleurde post-its schrijven!!
Jij bent echt het collectieve forumboegbeeld van discipline.
De huisgenoot (32) van mijn vriend heeft gister een half uur een salty betoog gehouden over waarom het niet eerlijk was dat hij 20 jaar geleden van het gymnasium is getrapt na zijn eerste jaar. Zoveel oud zeer, wou hem bijna vragen naar z’n Cito-score.
Ik kreeg net een jubileumbadge. Dus dan heb ik ook een taartje, toch?
Edit: Nee
Edit 2: Oh mn jubileum was de zesde al…
Pfoe ik ben sinds meer dan een jaar weer eens brak. Was even vergeten hoe kut dit is.
Ik slaap altijd met een klein kiepraampje open maar het is de laatste tijd zo verdomd koud dat ik hem gisteravond dicht heb gedaan. Nou, dat heb ik geweten. Werd wakker alsof ik brak was of ziek werd en het voelde alsof ik in een droogoven had geslapen. Echt een verstikkend gevoel van te weinig zuurstof.
Vanavond lekker dikke pyjama aan, fleecedekentje erbij en gewoon dat raam weer open hoor. Dit was echt niet gezond
We zijn onze fietsen vergeten met verhuizen en nu moeten we ergens in de komende week met de trein naar onze oude woonplaats en dan op de fiets een uur terug haha. Vet leuk op een mooie lentedag natuurlijk, maar het gaat echt nooit meer ophouden met regenen he?
Maar vannacht wordt het niet koud, ineens 12 graden ofzo. Gek weer. Dus misschien is je dikke pyjama niet nodig.
@KipTokTok, anders met fiets in de trein?
Haha wow, dit had ik ook wel ff zelf kunnen bedenken. Thanks! Als het niet ff ergens een uurtje zonnig is, dan doen we dit wel gewoon.
Ja morgen wordt het ook ineens een dag 27 graden, zo raar