Wat je even kwijt wil #51

Hit me up als je weer zo’n dag hebt want dit klinkt als de hemel. Ik leef voor eten.

8 likes

Haha herkenbaar. Ik kan echt oneindig eten.

5 likes

Dump die mensen. Die negativiteit heb je niet nodig in je leven.

21 likes

Ik heb meer van mensen zoals jij nodig in mijn leven juist. Eten is alles.

Volgens mij heb je nu wel genoeg animo voor een clubje. :grin:

8 likes

Haha ja Jezus ik voel me altijd een vreetzak als ik met all you can eat nog in mn eentje die laatste ronde ga doen, maar hallo eten is leven.

9 likes

Ja en het kost ook genoeg

3 likes

Waarom zou je überhaupt zoveel betalen voor all you can eat om al na 2 rondes vol te zitten. :joy:

8 likes

Same. Maar ook altijd vinden ze het te duur om dan €10 + uit te geven aan een lunch.
Toen ik Parijs woonde kwam een keer een vriendin over, en ze was er nog nooit geweest dus ik had een lijst gemaakt van mijn favoriete plekjes om te eten. Wilde ze gewoon naar KFC en MacDonald’s?? Meid, in Nederland zit de MacD 500 meter van mijn huis. Eindstand: we zaten bij een of ander vage sushi tent terwijl ze wist dat ik niet van sushi hou :woman_shrugging:t3:
Mijn leven is één grote food tour.

2 likes

Na 7 maanden, kunnen we in België eindelijk weer op terras! Zoveel zin in!

5 likes

Ja ik heb het ook gezien! Ik moest wel lachen om die 80jarige man die om 8u een gin/tonic besteld en al spek met eieren op heeft en van plan is de hele dag te blijven zitten.

Wat een heerlijk leven op die leeftijd.

30 likes

herkenbaar, had voor Corona het er ook voor over om wat verder te reizen om een bepaalde foodspot te bezoeken. Mijn omgeving is veel makkelijker met eten, die snappen niet dat ik ‘helemaal’ naar Amsterdam wil gaan om een New York style bagel te proberen als we hier in de stad ook een bagel en beans hebben. Ja dat is niet hetzelfde :face_with_head_bandage:

7 likes

Ja dit hè, wat een hel die rijen overal. Ik ben gisteren alleen in de Costes geweest en moest toen zeker 20 min buiten in de rij en vervolgens ook nog 15 min voor de pashokjes wachten :worried::worried:

1 like

Nu ben ik benieuwd naar die bageltent :drooling_face: Oh en love je username want ik heb een boba-verslaving.

2 likes

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

2 likes

nog niet geprobeerd maar ik vond het er leuk uitzien! En same ik ben ook gek op Boba, vind het leuk dat er ook steeds meer tentjes in Nederland komen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Heb je daarvoor misschien nog goede tips? In mijn stad (zie titel) heb je sowieso niks lekkers. Yoyo vind ik ook niet lekker. Wel eens bij de tea guys geweest, die is prima maar altijd een giga rij.

1 like

Ja TeaGuys en HeyCha idd, Chun vind ik ook wel leuk. In Almere is het idd niks, die van Oriental vind ik zo weeïg smaken

2 likes

Per ongeluk post verwijderd, maar idd TeaGuys en HeyCha. Ze kennen nu zelfs mijn naam bij HeyCha, zo vaak bestel ik daar :joy::see_no_evil:

1 like

HeyCha en Chun ben ik nog niet geweest! Ik zie dat HeyCha vandaag tot 8 open is en vanavond ben ik in Amsterdam. Welke smaak zou je bij hen aanraden? Van wat ik tot dusver heb geproefd bij verschillende tentjes (kokosnoot, koffie, brown sugar en taro/taro coconut) vind ik taro of taro/coconut het lekkerst.

De Taro daar vind ik de lekkerste van alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd!

1 like