Ja godver nu wil ik bubble tea. Binnenkort maar weer halen.
Ik heb de eerste corona vaccinatie gehad!
Thank u!!
Nou ik hoop dat ik vanavond daarheen kan. Echt zin in nu.
Oeh ik ga dus vanmiddag net een vriendin een food tour doen in Amsterdam en ik krijg echt veel inspiratie!!
Dit heb ik deze week ook gedaan en het was geweldig, ik wil ASAP weer. Heb nog een paar heerlijke koeken thuis liggen als aandenken aan dit vreetfestijn
Wow ik heb net een antibiotica pil genomen, een van de laatste ondertussen van de kuur, en daarna gewoon boodschappen gaan doen. Word me ineens naar in die winkel, alsof die pil ergens overdwars vastzit ofzo, omg. Snel die winkel door en nu gelukkig lekker op de bank waar ik komende uren niet vanaf kom
Waar ben je geweest?
Jaaa ik ga ook altijd met een vriend wandelen of naar terras ofzo maar hij is ook echt geen foodie en wil vaak niks erbij bestellen echt saai. Mijn date is geloof ik wel dezelfde vreetzak als ik dus pluspunten voor hem hahah
Ik dacht ff dat ik in het grappige post onder elkaar topic zat.
Gadver ik ben brak.
Al houd ik wel van zo’n zaterdagochtend: lekker uitslapen in mijn eentje en daarna chill ontbijten op de bank (nu met de Mol erbij) met een koffie erbij en dan in de middag ergens mijn vriend zien.
Ook leuk om samen met hem uit te slapen hoor, maar ik heb dit echt nodig. Regelmatig een vrije ochtend in mijn eentje. Dat vergeet ik een beetje het laatste jaar.
Bij die naam dacht ik eerst echt aan iets heeeeel anders. Blij dat het gewoon chocola is
Ik bestel vrij wel altijd taro, soms classic milk tea maar dat vind ik dan weer een beetje saai/zonde omdat ik niet vaak bubble tea kan halen. Ik zou taro aanraden!
Er is net een nieuwe boba shop hier in m’n stad geopend (Delft), wil er nu ook echt heen maar eerst even sporten
Heb sinds gister nog geen blij gevoel gehad. Voel me zo zwaar en somber. Dat klote weer helpt ook niet mee. Bah
What the hell, ik werd net onwel op mijn werk (bloeddrukval denk ik) dus ben naar huis gegaan. Rij ik op de snelweg, komt een auto langs links DE HELE TIJD naast me rijden. Omdat ik me dus echt niet goed voelde, bleef ik best lang voor me uit kijken want merkte dat ik meer moeite moest doen om me te concentreren op de weg. Na een tijd keek ik toch opzij, want hallooo ofwel rij je mij voorbij ofwel blijf je achter mij rijden. Is die gast in dat bestelbusje zich gewoon aan het aftrekken Wat bezielt sommige mensen bah bah bah
Gatver wat naar. Heb je het nummerbord kunnen oppikken toevallig? Kan je nog overwegen om een melding te maken bij de politie. Beterschap!
Er was iets mis gegaan met mijn inschrijving en daardoor hadden mijn ouders van mijn oude gemeente een brief gekregen dat er een onderzoek was gestart naar hun dochter K. Lagerfeld.
Mn moeder vond het een hele vervelende brief, had ze gebeld en gezegd dat ik een helle nette, zwangere(??), verpleegkundige ben en dat ik me gewoon al netjes heb ingeschreven op mn nieuwe woonplaats en dat ze het een hele ongezellige brief vond
What the pauper is het nieuwe wtf?