Wat je even kwijt wil #51

Gatver. Echt, waarom zijn sommige mensen zo?! :confounded: Beterschap!

1 like

??? Ik doe niet mee.

Ik vind het altijd leuk om van die youtubekanalen te kijken waar ze allemaal traditionele gerechten laten zien. Maar wtf zag ik net, een levende inktvis met een gebakken ei met saus erover??!! Ik huil.

Zag net een vrouw lopen met een T-shirt waar ter hoogte van haar zwangere buik stond:
50% mama
50% papa
100% ikke
:nauseated_face:

19 likes

Ah gelukkig. Ik dacht al misschien moet ik uitwijken naar het ik voel me oud topic. Het waren een paar meiden van 15/16 ofzo die dat zeiden. Maar vage taal

Jouw titel past er wel mooi bij
12.5% mama
12.5% papa
75% pasta
100% ikke

30 likes

Ik heb al twee rompertjes cadeau gekregen met deze tekst :sob:. Helaas ben ik erg onhandig dus bestaat er zomaar een kans dat ze per ongeluk in de zak voor de kringloop verdwijnen.

22 likes

Tip: Orzo. Is een soort pasta maar dan in de vorm van een rijstkorrel en superlekker met pesto/tomatensaus/carbonara/groente/whatever. Weer eens wat anders dan normale pasta of couscous/rijst.

3 likes

Whahaha, lijkt me echt lastig als je zoiets cadeau krijgt, dat je dan ook nog net moet doen alsof je het leuk vindt :sweat_smile:

1 like

Frietjes!!

Ik heb dit gister voor het eerst gegeten, was lekker ja! Hoewel ik wel dsnk dat dat voornamelijk te danken was aan de kruiden en niet perse aan de orzo zelf :yum:

1 like

Haha ik vind het glibberige van de Orzo lekker! Maar het zijn idd wel echt de kruiden en de pasta die de smaak echt maken!

4 likes

Ik was echt verrassend productief vandaag en toen wilde mijn laptop updaten. Nu ben ik al zo’n 30 minuten aan het wachten en probeer ik me mentaal sterk te houden en dit gevoel van productiviteit niet los te laten :grimacing:

4 likes

Er zitten 21 snacks in m’n mora snackmix waar er 16 in zouden moeten zitten.
Voelt echt of ik de loterij gewonnen heb :cry:

107 likes

Ik ben net verhuisd en heb nog wat keukengerei nodig, waar ik vanavond eigenlijk mee wil koken en bakken. Ben naar de Blokker gereden op zo’n woonboulevard en het is echt niet te doen druk, 80% Duits ook. Nu al spijt. Maar ik wil bananenbrood :sob:

1 like

Ik ga cake maken maar mn boter was nog niet zacht genoeg grrrrrrrr
Ik ben zo geen bakker

Eff in de magnetron. Helpt goed.

1 like

Ik heb vanochtend met m’n moeder gebeld over dat ik me zo slecht voel en we zaten allebei te janken. Luchtte echt even op, omdat ik daarvoor het gevoel had dat het haar niet zo boeide maar dat bleek helemaal niet zo te zijn. En later had ik ineens een cadeaubon in m’n mail voor een massage, van haar gekregen :smiling_face_with_three_hearts: Echt zo lief.

En ik heb 2 nieuwe boeken gekocht en nu helemaal zin om te lezen.

60 likes

Ik had er gister 19! Voelde ook al als een jackpot

4 likes

Ik haat voetbal en ik haat het dat mijn vriend zo vaak voetbal kijkt. STOP.

Edit: Ik dacht YES de wedstrijd van FC Barcelona is afgelopen eindelijk rusttttt maar meneer zappt gewoon naar 1 van de honderd andere voetbalwedstrijden👍🏻 Ik denk dat ik naar huis ga.

4 likes

Ja het zat dus al door het beslag en in een plastic kom, anders had ik dat wel gedaan!