Wat je even kwijt wil #51

Heb echt zin in bubble tea. Elke dag eigenlijk, maar heb het niet in mijn stad… eigenlijk moet ik dat zelf gaan maken hmm.

1 like

Heeft iemand goede of slechte ervaringen met een fietsverzekering aanbieder?

Wat nou als je meteen vooruit betaalt voor 3 jaar en je fiets wordt na 1 maand gestolen, krijg je dan een deel van je vooruitbetaalde bedrag terug? Of is het idee dat je verzekering geldig blijft voor de nieuwe fiets die je dan koopt van het verzekeringsgeld?

Heb je geen verlengsnoer?

2 likes

Eens met alles wat @kali ook zegt, vind dit een slecht stuk in een verder (vaak) prachtige en schrijnende reeks

Jij gaat me potjan3 niet nogmaals bt cravings geven. Ik vond net nog een bt stempel kaart yumm

Ik heb vandaag in een opwelling ons bed een kwartslag gedraaid en het past zo veel beter! De kamer voelt meteen ruimtelijker en is meer in balans.
Duurde ruim anderhalf jaar voordat ik tot dit inzicht kwam, maar dan heb je ook wat.

20 likes

Wat fijn! Woon je niet meer met je vriend?

2 likes

Opgezogen

2 likes

Ik heb ergens een abonnement op en ze zijn nu aan het experimenteren met verzenden via homer. Maar ik wacht nu dus al een week op mn pakket. En normaal vind ik dat prima want dan kies ik er zelf voor, maar dit had echt allang binnen moeten zijn.

2 likes

Ik heb echt een aantal maanden weinig last gehad van mijn PDS maar de laatste tijd is het in volle glorie terug hoor. Wat een pijn.

Hoorde net toen ik uit bed was mijn vriend wel kreunen in zijn slaap waar ik was, en als ik dan terugkom zn rug naar me toedraaien. :joy:

2 likes

Ik ben gewoon al een uur klaarwakker, zo kut.

Ik ben zo moe dat ik de neiging heb om weer te gaan liggen en om 08:00u te allen oeps verslapen.

3 likes

Wat rot! :frowning: heb je een idee van de oorzaak/loop je bij de huisarts? Ik heb jarenlang chronische hoofdpijn gehad en het kan zo veel invloed op je leven hebben. Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen en dat het inmiddels iets beter gaat :heart:

Ik gebruikte eerder altijd een powerbank toen ik vanuit m’n vriend z’n bed mijn telefoon niet op kon laden :grimacing: misschien een tip

1 like

Fijn dat het wel iets beter gaat! Ik zou het zeker even opgooien bij de huisarts en ook echt benoemen dat het zo frequent is, als er op dat moment geen tijd voor is kan er misschien wel een nieuwe afspraak voor gemaakt worden om er toch eens beter naar te kijken. Bij mij is het een hele zoektocht geweest maar ik ben heel blij dat we dat toen wel doorgezet hebben. Succes bij de ha in ieder geval!

1 like

Al 2uur en kwartier gewandeld met de hond, nu koffie in de tuin :sun_with_face:

10 likes

Ik had de laatste tijd ook steeds meer en meer migraine hoofdpijn wat bij de huisarts opviel omdat ik de medicijnen best vaak bestelde en ben daar laatst dus voor langs geweest. Eerst geprobeerd met bètablokkers maar dat werke juist averechts. Nu een paar sessies fysiotherapie gehad en dat scheelt ook al heel erg! Krijg de hoofdpijn nu weer gewoon weg met paracetamol wat eerst dus echt niet werkte!

Ik zou het zo dus echt even aankaarten bij de huisarts en anders vragen of je een nieuwe afspraak kan maken daarvoor…

1 like

Is daar een welness? Moet je dan tussen de schildpadden gaan liggen

Ah nee, wat ontzettend naar dat je je zo voelt :heart::heart:
Ik vind je hier op het forum altijd heel lief en ik hoop dat je snel iets of iemand vindt waar je plezier uit haalt, knuffel :heart::heart:

1 like

Wat naar om te lezen dat je je zo voelt :pensive: Je doet er wel toe!! Hier op dit forum maar ik weet ook zeker in jouw omgeving, ondanks dat je dat misschien niet zo ervaart. Veel hartjes voor jou!

3 likes