Wat je even kwijt wil #51

Ah de pijn in je post is zo duidelijk :frowning: ik weet ook niks zinnigs te zeggen wat je verder kan helpen. Kun je terecht bij de poh/psycholoog? Misschien dat praten daarmee wat kan helpen.
En wat mij soms helpt: dag per dag bekijken.
Knuffel in ieder geval!

1 like

Er liep een muis over mijn voet bij het uitlaten van de hond. Ieee eng.
Al hopte zij wel schattig weg.

Ah shit, ik had woord voor woord hetzelfde kunnen schrijven :worried: wat een kutgevoel he, alles. Hoop dat het beter wordt :pensive::two_hearts:

15 likes

Jaeel schat. Want jij bent het enige wat er echt toe doet in jouw leven en de rest van die mensen zijn bijzaak :two_hearts:
Steek hun in de fik.

19 likes

:heart:

1 like

:heart::heart:

Jouw leven heeft echt wel zin <3 Dikke knuffel, soms is alles even heel erg ku. Probeer vast te houden aan het idee dat het altijd beter wordt, ook al lijkt dat soms niet zo. Je mag altijd dm’en als je echt vastzit en graag wil praten. :heart:

Wat hou ik toch van die opruimingsbak bij de Jumbo, vooral de Jumbo vlakbij mijn werk heeft altijd veel. Vandaag 2 verse koeken, 2 punten roomvlaai en een bakje empanadas voor 2.50 samen, waarde is normaal bijna 9 euro. :heart_eyes:

21 likes

Dat is raar om te zeggen en echt een advies waar je geen fuck aan hebt.

Edit: en dat zeg ik als psycholoog :+1:

4 likes

Dat is heel raar van hem om te zeggen.
Ookal zou het de pijn iets verzachten het gaat die trauma niet 1.2.3 weg halen.

3 likes

Dit klinkt vooral als advies waarvan je denkt: ja hehe, duh, alleen is het niet zo makkelijk. Natuurlijk zou je dingen kunnen oplossen door een aantal goede ervaringen te hebben, maar dan moet je eerst nog over een enorme drempel die hij nu lijkt te negeren. Dit is alsof een psycholoog zegt: Heb je al wel eens geprobeerd om niet zo negatief te zijn? Ja hehe, dat begrijp ik, maar hoe doe je dat? Hoe krijg je het vertrouwen in mannen? Hoe kun je positiever zijn?

5 likes

Waarom is mijn leven nooit eens rustig?

1. zondag besluit ik te stoppen met solliciteren voor stages en het jaar te beginnen met een minor in amsterdam. ingeschreven, alles.
  2. maandag word ik gebeld door 3 stages of ik op sollicitatie wil
  3. vandaag belt mijn school mij dat die minor niet zomaar door kan gaan
  4. maar misschien kan ik de minor van mijn social work tijd wel inzetten voor studiepunten
  5. nu ben ik iedereen aan het mailen/bellen en weet ik alsnog niet wat ik nu moet doen
13 likes

Ik kom al 25 jaar bij dezelfde kapper en dat is mega chill want niemand kent mijn haar beter dan zij. Maaar omdat mijn oma daar ook komt kent ze ook altijd mijn hele levensverhaal :joy:. Nu belde ik vandaag voor een afspraak en ik denk dat zij er nog meer naar uitkijkt dan ik. Ze was zo ultra enthousiast aan de telefoon want jaaaa oma had alles verteld over de baby en foto’s laten zien en ze had nog een cadeautje liggen!! Ik gun iedereen zo’n leuke kapper in zijn of haar leven.

46 likes

Ik heb echt een afschuwelijk gesprek gehad vanmorgen en ik wil zo graag een klacht indienen maar mijn cliënt (begrijpelijk) niet en dat maakt me zo boos want nu komen ze er zomaar mee weg

7 likes

Pfoe, pittig! Kan je niet als professional daarin iets doen?

Ik heb net water over mijn laptop heen gegooid. Iemand ervaring daarmee? Moet ik verder nog iets wel of niet doen?

Mogelijk dat ik dingen nu nog gecompliceerder maak (excuses!) Maar als je niet kan kiezen of je vakken wilt volgen of stage, kan je het dan niet combineren? Dat je deeltijd stage loopt en 1 a 2 vakken gaat volgen?

Ja direct uitzetten en van de stroom halen, anders krijgt ie kortsluiting en kun je hem sowieso gedag zeggen. En dan liefst wat uit elkaar halen wat kan en minimaal 24 uur laten drogen (niet fohnen of op de verwarming) voor je hem weer aanzet. Klap hem open en zet hem op zijn kop op een doek, en dep droog wat je ziet dat nat is. Ik heb mijne nog een keer kunnen reanimeren zo. Succes!

2 likes

Buhh echt zo kut. Ben uiteindelijk om 7.00 in slaap gevallen maar moest om 9 alweer op. Vanavond maar optijd naar bed (haha grap van de eeuw).

Ik heb maandag mijn haren donker geverfd, steeds als ik langs een spiegel kom schrik ik even haha

Heb met mijn manager gebeld en die zegt dat een klacht per se vanuit belanghebbende gedaan moet worden en dat ik dat niet ben

Ik doe hbo dus wij hebben geen vakken als op de uni zeg maar, wij hebben 3 blokken volgend jaar en die mag je in een zelfbedachte volgorde volgen

@Baron ja pff dat ben ik nu aan het proberen! Moet ik die minorcertificaten regelen, geen idee wie die heeft, maar ik hoop dat ze dat goedkeuren!

2 likes