Mijn moeder kreeg vandaag de “He Mam” - scam WhatsApp bericht maar ik had haar al een tijdje geleden gewaarschuwd door jullie berichten hier. Thank Joe forummers
Mijn schoonfamilie trapte er niet in omdat ze ‘Hoi pap’ zeiden en geen ‘Hoi heit’.
Ik sta nu in de zoom wachtkamer voor mijn application interview voor de master die ik wil doen. Over 1 min begint t. Schijt in mn broek van de zenuwen pff.
Ik ben ook gevaccineerd. Kreeg een licht allergische reactie, dus mocht een uur wachten om te kijken hoe het zich verder ging ontwikkelen. Arts erbij, rivm gebeld… Wat een gedoe. Nu lekker thuis en hopen dat ik er verder geen last meer van ga krijgen.
Wat voor reactie kreeg je? Gelukkig ben je nu thuis. Beterschap.
Oh dat is wel kut! Wel fijn dat je nu weer naar huis mocht, hopelijk blijft het hier idd bij. Beterschap!
Huiduitslag en zwelling van mijn arm. Dankjewel!
Haha het prikken en inspuiten voelde ik niet echt maar hij brandt wel wat na. Maar goed, hij zit erin
Dankjewel!! Al vrij snel reactie gehad ook. Ben toegelaten . Wel op de voorwaarden dat ik mijn premaster voor 1 september afrond & Cambridge Engels examen behaal. Maar dit is mooi.
Met dit weer buiten eten, vind ik zo leuk. Lekker frisse lucht en vogelgeluiden om me heen. Geeft echt een zomers gevoel.
Jeetje wat een misplaatste titel ook…
Vannacht nog 1 nachtdienst te gaan!!! Zó geen zin meer
Ik vond het in dit geval wel ergens kloppen omdat haar ‘mooi zijn’ ook ervoor zorgde dat ze zo’n treurig leven leed. Maar ik begreep dat de persoon die de koppen maakt niet de degene is die het stuk zelf schrijft. Het had inderdaad wel iets subtieler gekund.
Verven en katten blijft een lastige combinatie. Ik heb van die katten die op het geverfde object willen lopen.
Wel heel mooi opgeschreven haar levensverhaal. Wel erg treurig. Bedankt voor het delen.
Ik ben te ongeduldig voor Vinted, bevestig even dat je de aankoop gezien hebt of verstuur dat ding gewoon.
Succes!
Ik heb wat spullen verkocht via marktplaats en de persoon wie het komt halen heeft als whatsapp status “Make money, not friends”
Nou ja vooral omdat haar uiterlijk niet het probleem was dat haar fataal is geworden, maar de tragische gebeurtenissen die ze heeft meegemaakt. Nu lijkt het net alsof het heel sneu is dat ze zo mooi was en dat ze daarom allerlei nare dingen heeft meegemaakt wat dan blijkbaar onvermijdelijk was vanwege haar uiterlijk, terwijl huiselijk geweld en seksueel geweld bijvoorbeeld niet iets is wat je uitlokt met een mooi uiterlijk en dat het dan je tragische lot is als mooie vrouw. Nou ja, beetje een rant maar ik word er soms gewoon heel moe van als er zo’n kop staat terwijl er bepaalde mensen in haar omgeving verantwoordelijk zijn en bepaalde gebeurtenissen aanleiding zijn voor hoe zij uiteindelijk mentaal kapot ging.
@kali @ScrantonStrangler, was al vorige week dat ik het artikel gelezen heb dus dan herinner ik me dat verkeerd. Dacht dat ze door haar mooie uiterlijk ook heel veel verkeerde mannen op zich af kreeg wat haar leven nog veel moeilijker maakte. Maar ik zal me het niet goed herinneren.