Staan die niet op duo bij diploma’s?
Nee
Ik ben hartstikke ziek (geen COVID) en bij werkgever 1 vandaag ziek gemeld. Maar morgen heb ik bij werkgever 2 mijn tweede werkdag en een bomvolle agenda vol mensen die moeten worden afgebeld als ik er niet ben. Nu zou ik graag wat paracetamol er in gooien en toch gaan, maar ik voel me zó ellendig. Maar me ziek melden op mijn tweede werkdag voelt ook helemaal kut. Weet echt even niet waar ik goed aan doe
Ah, dan heb ik nu al gefaald… Hij doet het nog en maakt geen gek geluid verder. Heb wel de stroom af er af gehaald inderdaad haha.
Ziek = ziek (ook als het geen Covid is) en doe je niet expres, anders bellen om overleggen wat wijsheid is? Maar als je je zo ziek voelt, is werken toch geen optie? Daar word je niet sneller beter van ook.
Beterschap!
Ah ik begrijp het. Lastige keuze ook! Ik heb ook eens een minor gevolgd aan een andere instelling en ik moest toen mijn cijferlijst opvragen bij de afdeling die gaat over inschrijvingen/administratie/ondersteuning van die uni, misschien kan je dat proberen.
Ik moet denk ik een nieuwe tandenborstel kopen want ik heb die van mij al zo lang en denk dat de trillingen ook niet zo best meer zijn + de accu ook niet. Maar geen zin om geld uit te geven aan zo’n suffe aankoop
Ik ben er zojuist achter gekomen dat als ik gaap ik op die schilpadden van finding nemo lijk.
Stuur de link dan komen we allemaal aansluiten en zijn zij in de minderheid
Ga je de politiek in?
Ik bedenk me opeens dat ik een dag te laat ben met het Miljuscka magazine bestellen… Dus als iemand hier heeft besteld of hem na het lezen weer kwijt wil, hit me up! Waarom doe ik ook altijd alles op het laatste moment.
Ben je nog nooit met haast naar de supermarkt gegaan? Dan zijn ze ineens allemaal daar. Steeds net voor je kapot sloom
Gezellie, maak de wereld maar wat beter aub
Mijn werk heeft me een fles bubbels + set van twee glazen opgestuurd. Altijd welkom
Ik heb net van mijn oude school een screenshot gekregen van mijn ‘cijferlijst’ zegmaar, dus in zo’n blackboard achtige situatie en een foto van mijn minorcertificaat van mijn vader doorgestuurd gekregen en dat vonden ze voor nu genoeg, dus ik hoor snel meer. Jeetje, echt wat een achtbaan de laatste tijd…
Ik ben heel obsessief met mijn haar bezig door een vervelende gebeurtenis een paar jaar geleden, altijd in de krul etc, nooit met een knotje of vet haar naar werk/vrienden en zelfs bij online meetings.
Nu ben ik één dag naar kantoor met vet haar en een rommelige knot omdat ik gister veeeeel te laat thuis was en het niet kon wassen. “Hè ben je niet fit vandaag”
Gelijk weer die onzekerheid terug, bah.
Ik ben morgen jarig en ik had gezegd dat ik geen cadeau wilde. Maar dat was een leugen natuurlijk. Maar volgens mij krijg ik nu echt niks
Wow ik raakte net echt totaal in paniek want ik moest zo nodig plassen op het station en ik dacht echt nooo niets is open natuurlijk, ik ga echt in mijn broek plassen. Toen bleken de stationswc’s toch open te zijn! Blessedbethetoilets. Goed verhaal wel, lekker kort
Ugh dit deed iemand bij mij als ik gewoon een dag make-up loos wilde zijn. ‘Gaat het wel goed??’. Had toen wat feller moeten reageren.
Ik zag net op het perron/in de trein twee jongens van ~17 met snacks, fles cola etc. je kent het wel.
Had een van de twee ook een bosje lente-ui in z’n hand?? kan natuurlijk maar was gewoon zo random haha