Wat je even kwijt wil #51

Iemand vroeg of ik student was en ik zou al minstens 10 jaar klaar kunnen zijn dus ik vind het helemaal mooi :+1:t4: Die rimpels vallen blijkbaar nog niet zo op.

5 likes

Er is niets lekkerder dan een gesmolten m&m, zo’n eentje waar je per ongeluk op bent gaan zitten en die dan helemaal warm en zacht is

15 likes

Gatver ik vind het zo storend als collega’s je om 21:45 een berichtje sturen over iets werkgetelateerds. Het is in dit geval heel goed bedoeld, maar nu ga ik daar de hele avond over nadenken? :weary:

4 likes

Of warme mentossen! Warme perpemunt vind ik dan weer nasty.

Ik kan maar niet wennen dat er gewoon geen avondklok meer is. Zo raar hoe dat in je systeem gaat zitten

2 likes

Ach wat een triest verhaal :disappointed_relieved:

2 likes

Ik heb sinds kort weer een fiets en ik ben zo blij met de vrijheid die ik nu weer heb. Stomme fietsangst. Ben vandaag op plekken geweest waar ik altijd eens naar toe zou lopen (maar nooit deed want duurde te lang) en nu was ik daar ineens in een kwartier :pleading_face:. Ok toen moest ik nog terug maar dat terzijde.

14 likes

Nice😂

42 likes

Ik heb de hele woonkamer geschilderd en pas bij de laatste paar stukken het gevoel dat ik het in de vingers had. Gelukkig mag ik er morgen nog een keer overheen en dan vlieg ik er hopelijk als Kippie’s Schilderwerken doorheen.

15 likes

Als mijn tellie leeg en eenzaam aan de oplader hangt en ik er even op kijk (want fomo) dan vraagt mijn vriend altijd ‘zo hebbie weer staanplaatsen?’ :laughing:
Ik mis echt een stopcontact naast de bank

33 likes

Heb echt zin in bubble tea. Elke dag eigenlijk, maar heb het niet in mijn stad… eigenlijk moet ik dat zelf gaan maken hmm.

1 like

Heeft iemand goede of slechte ervaringen met een fietsverzekering aanbieder?

Wat nou als je meteen vooruit betaalt voor 3 jaar en je fiets wordt na 1 maand gestolen, krijg je dan een deel van je vooruitbetaalde bedrag terug? Of is het idee dat je verzekering geldig blijft voor de nieuwe fiets die je dan koopt van het verzekeringsgeld?

Heb je geen verlengsnoer?

2 likes

Eens met alles wat @kali ook zegt, vind dit een slecht stuk in een verder (vaak) prachtige en schrijnende reeks

Jij gaat me potjan3 niet nogmaals bt cravings geven. Ik vond net nog een bt stempel kaart yumm

Ik heb vandaag in een opwelling ons bed een kwartslag gedraaid en het past zo veel beter! De kamer voelt meteen ruimtelijker en is meer in balans.
Duurde ruim anderhalf jaar voordat ik tot dit inzicht kwam, maar dan heb je ook wat.

20 likes

Wat fijn! Woon je niet meer met je vriend?

2 likes

Opgezogen

2 likes

Ik heb ergens een abonnement op en ze zijn nu aan het experimenteren met verzenden via homer. Maar ik wacht nu dus al een week op mn pakket. En normaal vind ik dat prima want dan kies ik er zelf voor, maar dit had echt allang binnen moeten zijn.

2 likes

Ik heb echt een aantal maanden weinig last gehad van mijn PDS maar de laatste tijd is het in volle glorie terug hoor. Wat een pijn.

Hoorde net toen ik uit bed was mijn vriend wel kreunen in zijn slaap waar ik was, en als ik dan terugkom zn rug naar me toedraaien. :joy:

2 likes

Ik ben gewoon al een uur klaarwakker, zo kut.