Wat je even kwijt wil #51

Niemand:
Mijn vriend: begint uit het niks te zingen en drummen. ‘Shiv, shiv, shiv tudutu. Don’t resist tudutu.’

14c72d70fbc11962887232ff3d248470

Als ik verdwenen ben van het forum weten jullie wat er is gebeurd.

4 likes

Deze toevallig? :eyes:

1 like

Zo herkenbaar! Ik stel het al minimaal 1,5 jaar uit en zo geen motivatie om mijn geld daar aan uit te geven.

1 like

Ik heb na jaren twijfelen eindelijk Dr. Martens besteld! Ik vind de lakleren het mooist en die was nu in de aanbieding bij Zalando voor ‘maar’ €118,-

Helemaal zin in :grimacing:

10 likes

Nog 0.5 uur en dan 5 dagen weekend.

8 likes

Haha, ja daar was het een variatie op idd!

2 likes

Hahaha ik ben een pakket aan het ophalen bij een punt en hier tegenover staat een groep van zo’n antroposofisch kinderdagverblijf ofzo en die mevrouw: KIJK WAT DOEN DEZE MENSEN?? WAT HEBBEN ZE AAN?

Laat me met rust

9 likes

Haha wacht maar tot je ze moet inlopen :thumbsup:

4 likes

Ik ga blarenpleisters inslaan, maar mocht je nog tips hebben :sweat_smile:

2 likes

Preventief pleisters plakken. :yum: Lakleer is wel de meest rottige variant schijnt. En het Bentley II hearts model.

—-

Vandaag was het gezegde ‘blaffende honden bijten niet’ echt. Kwam een hond luid blaffend ineens in zijn eentje uit het bos rennen, maar hij beet gelukkig niet

2 likes

Maandverbandjes lees ik hier wel eens!

2 likes

Ik ben zo’n grote kluizenaar dat ik 7500 stappen op mn kamer heb gezet zodat ik niet naar buiten hoefde maar wel aan mn stappen kwam.

29 likes

Wow! Goed bezig!

Wow dat is wel echt dedication! Als ik ga wandelen en ik denk “Nou, ik heb nu toch wel minstens de 8000 stappen gehaald!” en dan zie ik dat ik nog maar in de 5000 zit denk ik Jezus je moet zoveel lopen :joy:

11 likes

Ik zit op een bankje in een park en ik vraag me echt af of iemand het zou merken als ik mn legging een beetje naar beneden zou doen en dan gewoon plassen. :face_with_monocle:

6 likes

Nee joh dat kan makkelijk, gewoon normaal blijven kijken whahah

1 like

Kom je maar op 1 manier achter.

9 likes

Ja ruim een uur. Serie aan en gaan met die banaan :joy::sob::sob:

1 like

Gewoon proberen. Heb je Tony niet bij je? Kun je hem altijd nog de schuld geven als iemand kijkt ‘waarom ligt daar nattigheid?!’

2 likes

Ja jawel die is er bij! Ben alleen bang dat mn straal verkeerd gaat en ik zo mn beige lulu onder zeik :joy:

7 likes