Wat je even kwijt wil #51

Ik ben zo moe dat ik de neiging heb om weer te gaan liggen en om 08:00u te allen oeps verslapen.

3 likes

Wat rot! :frowning: heb je een idee van de oorzaak/loop je bij de huisarts? Ik heb jarenlang chronische hoofdpijn gehad en het kan zo veel invloed op je leven hebben. Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen en dat het inmiddels iets beter gaat :heart:

Ik gebruikte eerder altijd een powerbank toen ik vanuit m’n vriend z’n bed mijn telefoon niet op kon laden :grimacing: misschien een tip

1 like

Fijn dat het wel iets beter gaat! Ik zou het zeker even opgooien bij de huisarts en ook echt benoemen dat het zo frequent is, als er op dat moment geen tijd voor is kan er misschien wel een nieuwe afspraak voor gemaakt worden om er toch eens beter naar te kijken. Bij mij is het een hele zoektocht geweest maar ik ben heel blij dat we dat toen wel doorgezet hebben. Succes bij de ha in ieder geval!

1 like

Al 2uur en kwartier gewandeld met de hond, nu koffie in de tuin :sun_with_face:

10 likes

Ik had de laatste tijd ook steeds meer en meer migraine hoofdpijn wat bij de huisarts opviel omdat ik de medicijnen best vaak bestelde en ben daar laatst dus voor langs geweest. Eerst geprobeerd met bètablokkers maar dat werke juist averechts. Nu een paar sessies fysiotherapie gehad en dat scheelt ook al heel erg! Krijg de hoofdpijn nu weer gewoon weg met paracetamol wat eerst dus echt niet werkte!

Ik zou het zo dus echt even aankaarten bij de huisarts en anders vragen of je een nieuwe afspraak kan maken daarvoor…

1 like

Is daar een welness? Moet je dan tussen de schildpadden gaan liggen

Ah nee, wat ontzettend naar dat je je zo voelt :heart::heart:
Ik vind je hier op het forum altijd heel lief en ik hoop dat je snel iets of iemand vindt waar je plezier uit haalt, knuffel :heart::heart:

1 like

Wat naar om te lezen dat je je zo voelt :pensive: Je doet er wel toe!! Hier op dit forum maar ik weet ook zeker in jouw omgeving, ondanks dat je dat misschien niet zo ervaart. Veel hartjes voor jou!

3 likes

Ah de pijn in je post is zo duidelijk :frowning: ik weet ook niks zinnigs te zeggen wat je verder kan helpen. Kun je terecht bij de poh/psycholoog? Misschien dat praten daarmee wat kan helpen.
En wat mij soms helpt: dag per dag bekijken.
Knuffel in ieder geval!

1 like

Er liep een muis over mijn voet bij het uitlaten van de hond. Ieee eng.
Al hopte zij wel schattig weg.

Ah shit, ik had woord voor woord hetzelfde kunnen schrijven :worried: wat een kutgevoel he, alles. Hoop dat het beter wordt :pensive::two_hearts:

15 likes

Jaeel schat. Want jij bent het enige wat er echt toe doet in jouw leven en de rest van die mensen zijn bijzaak :two_hearts:
Steek hun in de fik.

19 likes

:heart:

1 like

:heart::heart:

Jouw leven heeft echt wel zin <3 Dikke knuffel, soms is alles even heel erg ku. Probeer vast te houden aan het idee dat het altijd beter wordt, ook al lijkt dat soms niet zo. Je mag altijd dm’en als je echt vastzit en graag wil praten. :heart:

Wat hou ik toch van die opruimingsbak bij de Jumbo, vooral de Jumbo vlakbij mijn werk heeft altijd veel. Vandaag 2 verse koeken, 2 punten roomvlaai en een bakje empanadas voor 2.50 samen, waarde is normaal bijna 9 euro. :heart_eyes:

21 likes

Dat is raar om te zeggen en echt een advies waar je geen fuck aan hebt.

Edit: en dat zeg ik als psycholoog :+1:

4 likes

Dat is heel raar van hem om te zeggen.
Ookal zou het de pijn iets verzachten het gaat die trauma niet 1.2.3 weg halen.

3 likes

Dit klinkt vooral als advies waarvan je denkt: ja hehe, duh, alleen is het niet zo makkelijk. Natuurlijk zou je dingen kunnen oplossen door een aantal goede ervaringen te hebben, maar dan moet je eerst nog over een enorme drempel die hij nu lijkt te negeren. Dit is alsof een psycholoog zegt: Heb je al wel eens geprobeerd om niet zo negatief te zijn? Ja hehe, dat begrijp ik, maar hoe doe je dat? Hoe krijg je het vertrouwen in mannen? Hoe kun je positiever zijn?

5 likes