Wat je even kwijt wil #51

Waarom is mijn leven nooit eens rustig?

1. zondag besluit ik te stoppen met solliciteren voor stages en het jaar te beginnen met een minor in amsterdam. ingeschreven, alles.
  2. maandag word ik gebeld door 3 stages of ik op sollicitatie wil
  3. vandaag belt mijn school mij dat die minor niet zomaar door kan gaan
  4. maar misschien kan ik de minor van mijn social work tijd wel inzetten voor studiepunten
  5. nu ben ik iedereen aan het mailen/bellen en weet ik alsnog niet wat ik nu moet doen
13 likes

Ik kom al 25 jaar bij dezelfde kapper en dat is mega chill want niemand kent mijn haar beter dan zij. Maaar omdat mijn oma daar ook komt kent ze ook altijd mijn hele levensverhaal :joy:. Nu belde ik vandaag voor een afspraak en ik denk dat zij er nog meer naar uitkijkt dan ik. Ze was zo ultra enthousiast aan de telefoon want jaaaa oma had alles verteld over de baby en foto’s laten zien en ze had nog een cadeautje liggen!! Ik gun iedereen zo’n leuke kapper in zijn of haar leven.

46 likes

Ik heb echt een afschuwelijk gesprek gehad vanmorgen en ik wil zo graag een klacht indienen maar mijn cliënt (begrijpelijk) niet en dat maakt me zo boos want nu komen ze er zomaar mee weg

7 likes

Pfoe, pittig! Kan je niet als professional daarin iets doen?

Ik heb net water over mijn laptop heen gegooid. Iemand ervaring daarmee? Moet ik verder nog iets wel of niet doen?

Mogelijk dat ik dingen nu nog gecompliceerder maak (excuses!) Maar als je niet kan kiezen of je vakken wilt volgen of stage, kan je het dan niet combineren? Dat je deeltijd stage loopt en 1 a 2 vakken gaat volgen?

Ja direct uitzetten en van de stroom halen, anders krijgt ie kortsluiting en kun je hem sowieso gedag zeggen. En dan liefst wat uit elkaar halen wat kan en minimaal 24 uur laten drogen (niet fohnen of op de verwarming) voor je hem weer aanzet. Klap hem open en zet hem op zijn kop op een doek, en dep droog wat je ziet dat nat is. Ik heb mijne nog een keer kunnen reanimeren zo. Succes!

2 likes

Buhh echt zo kut. Ben uiteindelijk om 7.00 in slaap gevallen maar moest om 9 alweer op. Vanavond maar optijd naar bed (haha grap van de eeuw).

Ik heb maandag mijn haren donker geverfd, steeds als ik langs een spiegel kom schrik ik even haha

Heb met mijn manager gebeld en die zegt dat een klacht per se vanuit belanghebbende gedaan moet worden en dat ik dat niet ben

Ik doe hbo dus wij hebben geen vakken als op de uni zeg maar, wij hebben 3 blokken volgend jaar en die mag je in een zelfbedachte volgorde volgen

@Baron ja pff dat ben ik nu aan het proberen! Moet ik die minorcertificaten regelen, geen idee wie die heeft, maar ik hoop dat ze dat goedkeuren!

2 likes

Staan die niet op duo bij diploma’s?

Nee :weary:

Ik ben hartstikke ziek (geen COVID) en bij werkgever 1 vandaag ziek gemeld. Maar morgen heb ik bij werkgever 2 mijn tweede werkdag en een bomvolle agenda vol mensen die moeten worden afgebeld als ik er niet ben. Nu zou ik graag wat paracetamol er in gooien en toch gaan, maar ik voel me zó ellendig. Maar me ziek melden op mijn tweede werkdag voelt ook helemaal kut. Weet echt even niet waar ik goed aan doe

Ah, dan heb ik nu al gefaald… Hij doet het nog en maakt geen gek geluid verder. Heb wel de stroom af er af gehaald inderdaad haha.

Ziek = ziek (ook als het geen Covid is) en doe je niet expres, anders bellen om overleggen wat wijsheid is? Maar als je je zo ziek voelt, is werken toch geen optie? Daar word je niet sneller beter van ook.

Beterschap!

2 likes

Ah ik begrijp het. Lastige keuze ook! Ik heb ook eens een minor gevolgd aan een andere instelling en ik moest toen mijn cijferlijst opvragen bij de afdeling die gaat over inschrijvingen/administratie/ondersteuning van die uni, misschien kan je dat proberen.

1 like

Ik moet denk ik een nieuwe tandenborstel kopen want ik heb die van mij al zo lang en denk dat de trillingen ook niet zo best meer zijn + de accu ook niet. Maar geen zin om geld uit te geven aan zo’n suffe aankoop

2 likes

Ik ben er zojuist achter gekomen dat als ik gaap ik op die schilpadden van finding nemo lijk.

16 likes

Stuur de link dan komen we allemaal aansluiten en zijn zij in de minderheid :smiling_imp:

3 likes

Ga je de politiek in?

1 like

Ik bedenk me opeens dat ik een dag te laat ben met het Miljuscka magazine bestellen… Dus als iemand hier heeft besteld of hem na het lezen weer kwijt wil, hit me up! Waarom doe ik ook altijd alles op het laatste moment.

1 like