Wat je even kwijt wil #51

Ben je nog nooit met haast naar de supermarkt gegaan? Dan zijn ze ineens allemaal daar. Steeds net voor je kapot sloom

32 likes

Gezellie, maak de wereld maar wat beter aub

8 likes

Mijn werk heeft me een fles bubbels + set van twee glazen opgestuurd. Altijd welkom :clinking_glasses:

7 likes

Ik heb net van mijn oude school een screenshot gekregen van mijn ‘cijferlijst’ zegmaar, dus in zo’n blackboard achtige situatie en een foto van mijn minorcertificaat van mijn vader doorgestuurd gekregen en dat vonden ze voor nu genoeg, dus ik hoor snel meer. Jeetje, echt wat een achtbaan de laatste tijd

Ik ben heel obsessief met mijn haar bezig door een vervelende gebeurtenis een paar jaar geleden, altijd in de krul etc, nooit met een knotje of vet haar naar werk/vrienden en zelfs bij online meetings.

Nu ben ik één dag naar kantoor met vet haar en een rommelige knot omdat ik gister veeeeel te laat thuis was en het niet kon wassen. “HĂš ben je niet fit vandaag” :sob:

Gelijk weer die onzekerheid terug, bah.

1 like

Ik ben morgen jarig en ik had gezegd dat ik geen cadeau wilde. Maar dat was een leugen natuurlijk. Maar volgens mij krijg ik nu echt niks :pleading_face:

13 likes

Wow ik raakte net echt totaal in paniek want ik moest zo nodig plassen op het station en ik dacht echt nooo niets is open natuurlijk, ik ga echt in mijn broek plassen. Toen bleken de stationswc’s toch open te zijn! Blessedbethetoilets. Goed verhaal wel, lekker kort

22 likes

Ugh dit deed iemand bij mij als ik gewoon een dag make-up loos wilde zijn. ‘Gaat het wel goed??’. Had toen wat feller moeten reageren.

2 likes

Ik zag net op het perron/in de trein twee jongens van ~17 met snacks, fles cola etc. je kent het wel.
Had een van de twee ook een bosje lente-ui in z’n hand?? :joy: kan natuurlijk maar was gewoon zo random haha

43 likes

Niemand:
Mijn vriend: begint uit het niks te zingen en drummen. ‘Shiv, shiv, shiv tudutu. Don’t resist tudutu.’

14c72d70fbc11962887232ff3d248470

Als ik verdwenen ben van het forum weten jullie wat er is gebeurd.

4 likes

Deze toevallig? :eyes:

1 like

Zo herkenbaar! Ik stel het al minimaal 1,5 jaar uit en zo geen motivatie om mijn geld daar aan uit te geven.

1 like

Ik heb na jaren twijfelen eindelijk Dr. Martens besteld! Ik vind de lakleren het mooist en die was nu in de aanbieding bij Zalando voor ‘maar’ €118,-

Helemaal zin in :grimacing:

10 likes

Nog 0.5 uur en dan 5 dagen weekend.

8 likes

Haha, ja daar was het een variatie op idd!

2 likes

Hahaha ik ben een pakket aan het ophalen bij een punt en hier tegenover staat een groep van zo’n antroposofisch kinderdagverblijf ofzo en die mevrouw: KIJK WAT DOEN DEZE MENSEN?? WAT HEBBEN ZE AAN?

Laat me met rust

9 likes

Haha wacht maar tot je ze moet inlopen :thumbsup:

4 likes

Ik ga blarenpleisters inslaan, maar mocht je nog tips hebben :sweat_smile:

2 likes

Preventief pleisters plakken. :yum: Lakleer is wel de meest rottige variant schijnt. En het Bentley II hearts model.

—-

Vandaag was het gezegde ‘blaffende honden bijten niet’ echt. Kwam een hond luid blaffend ineens in zijn eentje uit het bos rennen, maar hij beet gelukkig niet

2 likes

Maandverbandjes lees ik hier wel eens!

2 likes