Ik ben zo’n grote kluizenaar dat ik 7500 stappen op mn kamer heb gezet zodat ik niet naar buiten hoefde maar wel aan mn stappen kwam.
Wow! Goed bezig!
Wow dat is wel echt dedication! Als ik ga wandelen en ik denk “Nou, ik heb nu toch wel minstens de 8000 stappen gehaald!” en dan zie ik dat ik nog maar in de 5000 zit denk ik Jezus je moet zoveel lopen
Ik zit op een bankje in een park en ik vraag me echt af of iemand het zou merken als ik mn legging een beetje naar beneden zou doen en dan gewoon plassen.
Nee joh dat kan makkelijk, gewoon normaal blijven kijken whahah
Kom je maar op 1 manier achter.
Ja ruim een uur. Serie aan en gaan met die banaan
Gewoon proberen. Heb je Tony niet bij je? Kun je hem altijd nog de schuld geven als iemand kijkt ‘waarom ligt daar nattigheid?!’
Ja jawel die is er bij! Ben alleen bang dat mn straal verkeerd gaat en ik zo mn beige lulu onder zeik
Ik las zoals @Dazed zegt ook over maandverband. Ik had zelf watten vastgeplakt met duct tape (en het deed alsnog veel pijn), dus maandverband is een stuk praktischer haha.
Probeer ze ook lekker veel te dragen als je thuis bent, dan kan je ze ook zo weer uit doen als ze beginnen te knellen maar gaat het inlopen/versoepelen wel sneller!
Ik heb het momenteel best lastig op mijn werk, maar mijj collega’s zijn zo vreselijk lief voor me. Vandaag zei ik dat ook hardop, antwoordt een collega: ja maar dat verdien jij, jij bent ook altijd zo lief voor ons.
Echt ik werd bijna emo not sure of dat door de 5 uur slaap kwam, die bijna-burnout, hormonen of gewoon een zwak moment (of all of the above)
Ik had vandaag met mijn vader een gezellige dag, samen boodschappen gedaan op de markt, daarna paar uurtjes samen gekookt (wilde graag een gerecht leren maken uit het land/plek waar hij vandaan komt, maar het gerecht heeft zoveel stappen en handelingen, dat ik niet zo goed meer weet hoe of wat )
Alleen nu is mijn moeder er ook en merk dat ik beetje overprikkeld raak. Maar ja, gaan straks samen eten en dan ben ik heerlijk alleen.
Ik heb voor het eerst in m’n leven m’n wenkbrauwen laten doen incl verven maar vind het wel heel heftig Ondanks dat ze zei dat het donkere nog wel wat weg trekt, vind ze ook wel een beetje blokjes. Nahja toch een keertje geprobeerd
Er gebeurde net een ongeluk voor mijn huis, een bezorger op de scooter kreeg geen voorrang van een auto en ze botsten echt keihard op elkaar. Die jongen vloog echt door de lucht, zowel auto als scooter helemaal total-loss (denk ik). Hij werd echt gelanceerd. Ik ben gauw naar buiten gerend en er stonden al een paar mensen maar niemand deed iets ??? Ik snap dat echt niet. Ik heb gelijk 112 gebeld en om politie en ambulance gevraagd en de bestuurder v/d auto wilde weg rijden (ik denk om de auto even van de doorgaande weg te halen, ze vluchtte niet weg o.i.d. hoor) en ik heb ook tegen haar gezegd dat ze moest blijven staan en de auto moest laten staan. Ik vond het wel stoer van mezelf haha. Zo gek dat ‘bystanders effect’ van dat in bepaalde (nood) situaties mensen niks doen. Ik heb al meerdere van dit soort dingen mee gemaakt (ongelukken/geweld/acute situaties op werk) en ik weet gelukkig altijd heel snel te handelen, wel fijn.
Super goed gehandeld!
M’n oma is (voor de tweede keer) opgelicht en ik ben echt zo kwaad. En verdrietig voor haar.
Samenvatting
Een paar maanden geleden is ze ook opgelicht via de telefoon. Ze zeiden toen dat haar rekening gehackt werd en dat ze nu geld over moest maken naar een veilige rekening. Dat heeft ze gedaan helaas. Gelukkig na aangifte wel alles terug gekregen van de bank.
Maar nu werd ze gisteren dus weer gebeld met hetzelfde verhaal. Ze heeft 2 uur met ze aan de telefoon gezeten omdat ze het niet vertrouwde. Uiteindelijk hebben ze haar over weten te halen door dingen te zeggen als ‘heeft u op … dit bedrag overgemaakt naar …? Nee? Ja dan is het hier dus mis gegaan.’ Ze hebben haar toen dus om haar adres en pincode gevraagd en iemand langs gestuurd om haar pas op te halen. Paar minuten later stond er iemand in een PostNL outfit voor de deur en heeft ze de pas gegeven.
Halfuur later stond de politie voor de deur na een anonieme tip (waarschijnlijk van iemand uit de straat die het niet vertrouwde). Die heeft gelijk de bank gebeld om alles te blokkeren. Bij de bank hadden ze dus al een ‘verdachte transactie’ (de hele erfenis van haar broer van de spaarrekening naar de betaalrekening) tegengehouden.
Vind het zo bizar en heftig. En heb ook echt een heel vervelend gevoel over dat ze gewoon echt bij haar aan de deur zijn geweest en haar adres weten enzo. Wel blij dat iemand gewaarschuwd heeft!
He gadver wat doortrapt. Zo naar voor je oma. Was ze al extra voorzichtig en dan nog zo’n smerige trucjes. Gelukkig dat ze bij de bank ook alert waren!
Een week of twee iedere dag 10-15 min lopen ermee (in huis) en verder opbouwen qua tijd (ook in huis! dan komt het goed
Ja zo erg hoe ver ze gaan hè!! Dit hebben ze ook geprobeerd bij mijn moeder. Zij had haar gegevens gegeven en toen vertrouwde ze het toch niet en heeft ze de bank/politie gebeld. Haar pas werd direct geblokkeerd. Toen de “post nl” bezorger aan de deur kwam wilde ze een foto van hem maken en toen is ie weg gerend…
Wel fijn dat de bank de transfer nog tegen heeft gehouden!