Wat je even kwijt wil #51

Ik ben vorige week nog bij de dermatoloog geweest maar heb nu weer een moedervlek gespot die ik niet vertrouw. Dus nu ga ik me daar obsessief zorgen over maken tot ik weer een afspraak heb :clown_face: ze ziet me aankomen

1 like

Ja vlinders zijn ook zo mooi! Vind de namen ook erg leuk, zoals oranjetipje :heart:. Hier hebben we een vlinderstruik in de tuin en in de zomer zijn er dus erg veel vlinders.

2 likes

Oeh wow, het is dat ik al twee boormachines heb maar ik ben echt dol op boren en deze is mooooi! :rofl:

2 likes

Het regent en mijn achterdeur staat open waardoor het in de woonkamer ruikt naar regen in de zomer, dat zouden ze echt als geurstokjes moeten verkopen. Echt zo lekker. :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Net met mijn vriend naar de ijssalon gereden om lekker een ijs te gaan halen maar het was er zó druk waar ik echt even geen zin in had dus zijn we weer naar huis gegaan.
Men nu ben ik sip want ik wil ijs :icecream:

Die bij de Maas was gisteren niet mega druk!

We wilden naar Tedje. Zijn in Gr’vorst geweest maar daar was de rij echt te lang

Ja dacht al dat je die bedoelde! Het is overal echt teringdruk hier de laatste tijd :sob:

Kan je weer naar de sauna dan? Oh wacht jij woont niet in nl. Was weer helemaal blij om niks

1 like

Heb geen corona gehad en heb naast dit ook helemaal geen klachten, maar ga me wel even testen als het morgen niet weg is. Zit nu toch de hele dag thuis. Vind t maar gek.

2 likes

Oooh ja zo heerlijk dit. Ik zit er op het terras onder de parasol ook van te genieten

3 likes

Was het toch nog droog of niet?

1 like

Ben net wakker uit met mijn dutje en wat is dit opeens voor grafweer.

Ik heb echt heeeerlijk biertjes en sgroppinos gedronken op het terras voor het eerst sinds het weer mocht :pleading_face: en kaastengels gegeten, wat een topdag

30 likes

Vorig jaar Hemelvaartsdag was het 30 graden en waren we aan het bbq’en. Echt kut dit weer

12 likes

Ik heb opeens superveel last van ƩƩn vingerkootje, kan die amper buigen en aanraken. Maar er is niks bijzonders aan het zien en ik heb hem ook niet tussen een deur gehad ofzo. Superraar, helemaal uit het niks

1 like

Haha zelfde hier… Tja als je er zoveel hebt als wij 🄲

Noooo mn gezicht is een beetje verbrand :upside_down_face:

Ik zit in de zon met een speciaal biertje in de tuin. Ga nu het boek ā€˜nouveau fuck’ van stelle bergsma lezen. Proost, op meer van deze dagen!

5 likes

Cheers! :beers:
Ik zit binnen met munt thee want het onweert hier, verschil moet er wezen!

5 likes