Sterkte Veiligheid eerst. Als je je ei kwijt wilt oid, stuur me gerust een PM.
Oeps heb net een voice clip van 8 minutrn naar mn bff gestuurd… dat mensen mij nog niet gedumpt hebben vind ik toch gek.
Gelukkig houd zij van voiceclips haha.
Oh jeetje wat heftig zeg!
Lijkt me juist heel leuk! Ik heb vriendinnen die echt alleen maar appen 🥲
Ik vind alleen kut dat ik tijdens je VN niet kan pauzeren en mijn antwoord kan opnemen. Soms vergeet ik wat je in het begin gezegd heb.
Hahaha jaa dat is wel kut idd. Wij doen wel vaak zon 1 tot 3 min en dan paar achter rlkaar. Maar nu was t ff een heel levens verhaal.
@blush ahhhw dump hun! Grapje haha
Tijd om Shrill te bingen.
Mijn opa ligt sinds gisteren in t ziekenhuis en ik weet het pas sinds een uur. Mijn oma wilde me niet bellen vanwege werk en m’n depressie en heeft t uiteindelijk m’n moeder vanmiddag vertelt die heeft gewacht totdat ik thuis was zodat ik niet overstuur in de auto zat. Maar nu ben ik dus overstuur alleen thuis.
Hij mag als het goed is wel snel weer naar huis dus dat is wel goed nieuws maar
Ik ging vanmiddag tanken en de vrouw achter de balie zei “Fijne dag nog.” Ik zei “Nee bedankt.” Waarom vroeg ze niet of ik het bonnetje wou?!
Ja echt enorm schrikken. In m’n hoofd blijven m’n oma en opa de energieke fitte 60ers die me meenamen op dagjes uit toen ik een klein meisje was. Terwijl ze natuurlijk ook alweer een stuk ouder zijn.
Gelukkig de rest van de week vrij dus ik ga even langs wanneer hij naar huis mag
Heel goed van je!
Omg ik heb chocolade met van die knetterstukjes erin dat knettert zooo hard ik hoor de tv gewoon bijna niet meer doe normaal
Beterschap voor je opa en wat lief dat je oma je niet ongerust wil maken. En heftig alsnog
Omg ik wil dit ook! Ik heb een Toyota Aygo (binnenkant zelfde als een C1) dus ik heb ook zo’n rooster
Dankjewel!
De slaapkamer heeft twee ramen die je naar buiten toe open kan klappen. Nu heeft mijn vriend één van de twee eruit gehaald om aan te klussen, maar het raam kon nog niet teruggeplaatst worden. Lig nu dus op bed met één raam eruit. Voelt toch een beetje raar haha.
Ik heb sinds december vage buikpijn. Ben 8x naar de huisarts geweest, ziekenhuis voor echo’s, bloedprikken en niets geks te vinden. Op eigen initiatief naar de bekkenbodemfysio gegaan en realiseerde mij net dat ik vandaag geen pijn heb?! Kan wel janken. En alleen maar hopen dat het zo blijft.
Edit. Grapje al heel hard zitten huilen.
Ohh heerlijk juist
Vannacht: 5 uur slaap
Overdag: tyfusmoe op werk
Nu: niet kunnen slapen.
Ja gvrdmm!!