Hahaha oke ik heb net mijn eerste echte bootycallappje ontvangen. Jammer dat diegene zo slecht appt dat er geen echte opening komt, want ik ben inmiddels best wanhopig genoeg om er voor te gaan
Hallo?
Wat zeg je bed?
Ik moet terug komen?
Ik ben moe, laatste dagje en dan vakantie
Whaha zo droog dit bericht omdat je voorganger @S.onrisa het over “de waarde van aarde” had
Ik vind het ook altijd tegenvallen hoe snel zo’n zak aarde op is. Kun je niet online bestellen?
Op mijn to do list vandaag staat alle cocktails van de kaart bestellen, en natuurlijk ook alle lekkere lunchgerechten. Zo’n zin in!
Kan je corona hebben, of heb je het recent gehad? Dat kan toch zorgen voor verlies of verandering van smaak?
mijn buren luisteren nu naar een soort remix van Dragostea Din Tei, ik wist niet dat dit bestond.
Ik vind het eigenlijk maar kut dat deze feestdag op mijn normale vrije dag valt. Omdat ik sowieso op donderdag al vrij ben en omdat nu ook nog eens alle winkels waar ik heen zou willen dicht zijn én ik vandaag mijn pakketjes niet in ontvangst kan nemen.
Is het een wat rustiger nummer gezongen door een vrouw? Want die hoorde ik laatst op de radio en vond dat ook al zo vreemd
Gister 3 wijntjes gedronken en voel me vandaag alsof ik zelf een Hemelvaart ga meemaken, wat een ellende
Haha ik wilde als een echte zelfstandige volwassen vrouw (kuch) een weekmenuutje gaan maken, zodat ik even gericht boodschappen kan gaan doen, want ik dwaal nu elke dag maar wat door de supermarkt
Realiseer ik me dat ik volgende week 2 x bij mijn ouders eet en 2 x op werk, alleen het weekend blijft over lekker makkelijk
ja ik geloof het wel, maar er zat ook wel uptempo stukjes tussen
Zijn hier ook mensen die het suikerfeest vieren vandaag? eid mubarak
I feel ya. Ik ben ook zo verrot vandaag haha
Hier dacht ik ook precies aan
Dat is toch ook waar Nespresso (vroeger) voor waarschuwde? Dat ze kunnen zien dat je geen echte Nespresso cupjes gebruikt en je dan ook geen garantie meer hebt ofzo. Kun je niet zelf een gaatje prikken in de Lidl cups, als het water er maar doorheen kan toch.
Haha, daarom moest ik er ook aan denken. En tuincentrum zit in dezelfde straat, maar wel een minuut of 10 lopen. Maar had daar gisteren geen zin in.
@Pastelzwart O, die heb ik wel zien liggen geloof ik Goed om te weten.
Ik kan niet tekenen
ik weet het niet zeker na dit liedje kwam ook nog een poolse remake van zo’n schlagerlied dus misschien is het iets pools?
Ik ga zo op het terras zitten bij een pannenkoekenrestaurant. Echt zo’n zin in een pannenkoek met kaas