Wat je even kwijt wil #51

late reactie maar: je mag die venstertjes in enveloppen laten zitten! maakt t leven ietsje makkelijker kwam ik pas laat achter.

3 likes

ohkeee… superhandige vertaling weer. exemplarisch. goed om te weten thanks.

2 likes

Heb deze melding ook gekregen en ben ook benieuwd, klinkt heel erg VIP :joy:

1 like

Nou wat een lekker weertje opeens vandaag :sunny:

1 like

Deze was er ooit wel haha, ben daar destijds nog in geweest :cool:

:clown_face:

11 likes

We hadden net een bezichtiging bij een heel mooi ruim 4 kamer huurappartement vlakbij het vondelpark. Ik wilde jouw tactiek doen @Karl_Lagerfeld en over mijn buik aaien en luid tegen mijn vriend over een kinderkamer beginnen maar ik durfde niet :hot_face:

25 likes

Heb deze ook net gelezen. Denk idd dat het een soort van gevoel van onveiligheid bij die mensen oproept want a) verandering en b) ze bang zijn voor kritiek van anderen als ze wel vlees blijven eten.

Ben zelf overigens pro vleesvervangers (en vind ze ook gewoon lekker, dus misschien ben ik biased).

2 likes

Hoe gaat het nu daar? :frowning:

1 like

de pret was van korte duur want @Nescio heeft het toen snel dichtgegooid haha

Lol, ik werk soms via zo’n online platform waarbij je wordt gematcht met een iemand anders en dan samen gaat werken. Ik ging net even het profiel bekijken van degene met wie ik samen werkte (een man, uiteraard). Heeft 'ie ingevuld bij de vraag “Welk boek heeft de meeste impact gehad op je leven?”: “Waarschijnlijk het lezen van de Hobbit en Animal Farm op 3- of 4-jarige leeftijd”.

:joy:

Dacht dat dit soort profielen aan Tinder waren voorbehouden…

14 likes

Ik was blij met het weer vandaag, maar toen bedacht ik me dat het gewoon mei is.

4 likes

Ja je moet daar ook mee oppassen want de maand erna was ik zwanger :flushed::joy: dus bezint eer ge begint

25 likes

@Whistle late reactie maar lees nu pas bij, ik las laatst de tip om een speelkaart (zo eentje uit een stok kaarten zeg maar) achterin je schoen tegen je hiel aan te doen. Het leer is vaak stug aan de binnenkant dus dan schuurt je sok/voet er tegenaan en dat los je op door die gladde kaart. Misschien heb je er iets aan :blush:

1 like

Ik heb dus niks gekregen van mijn vriend (ofja ik krijg genoeg normaliter) maar hij had ook geen taartje gehaald of slingers opgehangen en ben toch wel een beetje teleurgesteld want hij is normaal heel attent en romantisch :pleading_face:

Misschien dat ie je later nog verrast!
Gefeli trouwens ook!! :tada::tada::balloon:

Random maar ik zag dit en moest aan je denken

Zit ze gewoon met die grijns op dr smoel

22 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Felicitatietopic

Poh heftige dag, weer even gewoon acht uur les gegeven aan 28-32 kinderen. Overprikkeld :joy: niet meer gewend dit.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het tanden/tandarts topic

Ik sta op een foto die genomen is tijdens een sectio en die foto staat nu in een artikel op een of andere mommybloggers site. En ik wil dit helemaal niet? Prima dat er foto’s worden genomen tijdens een sectio, maar ik sta daar mijn werk te doen en vind het helemaal niet chill dat ik ook in dat artikel sta. Dus heb contact opgenomen met het verzoek of ze die foto willen weghalen.

18 likes