Zou vandaag gebeld worden door een instantie en had maand geleden er al een brief over gehad. Vond het al een rare dag maar oké. En nu zie ik dat ze dicht zijn vandaag. Ben benieuwd of ik toch gebeld ga worden… wel irritant dit kan ik de hele dag gaan wachten 🥲
Ja deze was het. Vind het een stom nummer.
Bedoel je Rasputin? Daar is idd nu ook een soort remake van gemaakt. Net als dragostea din tei en Jason Derulo heeft ook een oud nr gebruikt geloof ik nu.
Vind het zo naar voor je! Het is echt niet niks allemaal Weet niet goed wat ik kan zeggen, maar wilde wel laten weten dat je niet bang hoeft te zijn dat je door hier dit te posten, mensen tot last bent. Je hoeft geen sorry te zeggen voor wat je post. Ik hoop dat je juist de ruimte blijft voelen om hier jouw gevoel te uiten.
Ik moet straks een stuk rijden en kijk er zo tegenop. Heb zelf geen auto en rijd dus ook vrijwel nooit. Ben alleen die van mijn ouders gewend, maar moet nu in een andere auto en dat gaat zoveel minder soepel
Gelukkig gaat mijn vriend mee anders was ik denk ik gewoon niet gegaan. Ik vind dat echt kut om toe geven want ik ben zo graag onafhankelijk en stoer haha, maar zodra het hierop aankomt ben ik echt een pussy.
Laat je vriend dan rijden!
Haha! Ik kan me ergens ook wel voorstellen wat hij bedoelt - ik werd voor mijn werk ook regelmatig aangesproken door bijvoorbeeld intens gesticulerende Italianen en keek dan waarschijnlijk ook als een konijn in de koplampen
@Daytona je hoeft hier niet op te reageren want ik weet hoeveel energie dat kan opzuigen.
ik herken veel van wat je zegt van hoe ik er aan toe was ca. 8 jaar geleden, woonde in een kutdorp met geen vrienden, nooit gehad, altijd maar raar gevonden of in ieder geval niet gewaardeerd. Wat voor mij veranderde was verhuizen naar een stad en een nieuwe studie beginnen en daar heb ik echt mijn mensen gevonden, ook al is er wat jaren leeftijdsverschil. Ook na het afstuderen is het mijn core support groep gebleven en er zijn natuurlijk wat mensen weggegaan uit mijn leven maar dat is ook omdat ik niet meer op een lijn zat met ze. Je niet geliefd voelen is zo zo zo erg en ik worstel iedere dag nog met de backlash hiervan en dat ik het lastig vind om met problemen aan te kloppen bij mijn vrienden, voel me al snel een last zeg maar. Probeer te denken over waar jouw interesses en passies liggen en probeer groepen / clubs / verenigingen te vinden daarin. Laatste tip waar ik te vaak een fout in heb gemaakt, niet te wanhopig zijn als iemand aardig is tegen je. Ik was dan meteen te intens qua communicatie dan en werd boos als er niet adequaat in mijn ogen liefde en vriendschap werd teruggeven, heb dat echt moeten afleren. Nogmaals dit is mijn interpretatie van jouw situatie en mijn excuses als dit niet klopt in jouw ogen.
Oh ga ik voor met of zonder jas naar de stad fietsen en wandelen.
Met zonder jas
OMFG ik ga naar Rammstein wel pas 5 juli 2022
Een fijne Suikerfeest / Eid Mubarak aan iedereen die dat vandaag viert.
Ik ben ergens naar toe gereden om te suppen en moet zo mijn sup op blazen, maar het is in een woonwijk en dan voel ik me altijd zo hyper bewust van alles.
Oke even moed vinden en dan gewoon gaan!
Zo tof! Ik ben geweest stond ze in Rotterdam stonden (tijdens die hittegolf). Zo’n toffe show.
Ik wil een boormachine kopen maar er zijn er zoooveel en het is te overweldigend. Bel mijn vader wel weer
Haha ze ging mee naar de winkel? Ik ben in dat geval meestal jouw zusje. Ik wil ook nooit naar een winkel en even later sta ik toch weer in een sneakershop ofzo.
Ik ben vorige week nog bij de dermatoloog geweest maar heb nu weer een moedervlek gespot die ik niet vertrouw. Dus nu ga ik me daar obsessief zorgen over maken tot ik weer een afspraak heb ze ziet me aankomen
Ja vlinders zijn ook zo mooi! Vind de namen ook erg leuk, zoals oranjetipje . Hier hebben we een vlinderstruik in de tuin en in de zomer zijn er dus erg veel vlinders.
Oeh wow, het is dat ik al twee boormachines heb maar ik ben echt dol op boren en deze is mooooi!