Wat je even kwijt wil #51

Het zonnetje scheen en ik had het heel warm binnen dus ik heb me omgekleed, me ingesmeerd en ben buiten gaan zitten met m’n laptop. Werkplezier +10

Alleen het waait een beetje en er zit nu een wolk voor de zon

4 likes

Ik heb echt een drukke en hectische week gehad, ben gesloooopt. Over 45 min (lees: nu) lekker lang weekend. Zit al lekker in de zon :sunny:

2 likes

Het gaat regenen. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.

Uiteindelijk gaat het altijd regenen.

20 likes

Pas na 18!

Gelukkig maar, bij mij regent het al.

@anon4388265: mooie wijsheid, heel erg waar.

3 likes

Mijn broer staat nu oreopannenkoeken te bakken. Ik bereid me alvast voor op een thuisbezorgd bestelling

De eerste is al mislukt

26 likes

Ik wil alleen ff zeggen dat ik Sylvana Simons geweldig vind❤️

18 likes

Idee van een Oreopannenkoekk klinkt wel lekker though! Maar goed dat je een plan B hebt voor de zekerheid :grin:

1 like

Ja verkruimelde oreo’s :rofl:

1 like

Zat die van jou net te beluisteren en deze werd me net aanbevolen:

Love it.

2 likes

Je bent absoluut niemand hier tot last!
Naar om te lezen dat je omgeving je niet geeft of kan geven wat je verdient. Ik snap volledig dat het voelt als een negatieve spiraal, zulke eenzaamheid is vreselijk. Probeer te onthouden dat je zoveel meer bent dan je negatieve gedachten die je nu kapen, ondanks dat die er ook zeker mogen zijn.
Ik hoop dat je snel wat energie vind waarmee je je wat op kunt laden, social media dempen klinkt als een goede zet! Je gevoelens hebben al het recht uitgesproken te worden waar je dat voelt. Ik weet verder niet zo goed wat ik wil zeggen en wat er al gezegd is.

7 likes

@Daytona Ik hoop juist dat je hier wat kunt ventileren, voel je niet tot last. Ik vind het echt erg dat je naasten er niet voor je zijn, zoals eerder is gezegd denk ik niet dat dat aan jou ligt maar helemaal aan hen, is niet oke. Dikke knuffel :kissing_heart:

5 likes

Haha ik had blijkbaar geen nieuw label op een retourpakket gedaan, dus m’n te retourneren broek werd vrolijk net weer bij me thuis bezorgd :joy::joy:

25 likes

@Daytona Echt geen sorry zeggen of denken dat je mensen tot last bent hier. Je hoeft absoluut niet je excuses aan te bieden voor wat je post, wat je voelt of wie je bent! Je doet ontzettend je best, en dat is al hartstikke goed en dat is genoeg. Wat @babushkababy zegt vind ik ook altijd een geruststellende: je bent niet je gedachten.
Ik heb geen idee (misschien heb je het wel gezegd en heb ik niet goed opgelet hoor) of je hulp hebt hierbij, maar zou dat anders misschien iets zijn voor je? Het klinkt als niet niks waar je doorheen gaat. Ik weet toevallig dat je heel laagdrempelig al via de Luisterlijn met iemand kunt bellen of chatten, zijn vrijwilligers waarbij je gewoon even je verhaal kwijt kunt. Ik hoop echt dat het gauw iets lichter wordt voor je, dikke knuffel en je mag me altijd een pb sturen als je dat zou willen.

3 likes

Gisteren pedicure gehad en nu Hots spontaan 1,5 uur gelopen met vriendin en haar kind. Ik heb niet zoveel met kinderen dus heb een lintje verdiend voor goed gedrag vind ik. Dik m’n stappen ook weer gehaald wajoooow dikke shit.

Nu lekker douchen en schone pyjama aan en dan nog lekker borduren :heart:

13 likes

Ik wil een massage, van 2 uur lang ofzo. Mijn rug en schouders en nek are killing me van de 10 uur per dag achter mijn laptopje.

1 like

Wax maken in een pannetje ging steeds mis. Dus overgestapt op de magnetron. Lette ik even niet op, is alles overstroomt in de magnetron. Echt weer iets voor mij.

Ik heb vakantie en wil dat aan de ene kant vieren met wijn en lekkere kaasjes uit m’n crisp bestelling
Maar ik ben ook heel moe dus ik wil eigenlijk naar bed

Misschien kaas eten IN bed :exploding_head:

29 likes

10 punten voor dat idee :smiley:

2 likes