Ik ga over 3 weken verhuizen en ik zou kunnen beginnen met spullen inpakken maar elke keer denk ik ‘nee als ik nu m’n boeken/cd’s/decoratie inpak dan lijkt het ineens zo ongezellig hier’. En ik durfde ook m’n winterkleding nog niet in te pakken omdat het steeds nog zulks kutweer was en ik een koukleum ben, maar misschien moet ik daar nu toch maar mee beginnen. Dat heeft tenminste geen invloed op de gezelligheidsfactor hier in huis.
21 juni begint de zomer! Koop een bosje bloemen, doe die in de vaas en geef het als een vrolijk zomer cadeau.
Ik ben voor het eerst sinds maaaanden een avond alleen thuis, lig ik gvd nu al half slapend op de bank.
Mijn vijfdaagse weekend is begonnen. HEERLAK. Morgen grote schoonmaak doen, heb er zin an!
Ik denk bijna zeker te weten dat mijn man en een aantal collega’s iets van een verassing ofz aan het plannen zijn voor mijn verjaardag, wantja 30! Maar ik kan hier toch niet tegen haha
Saaame!!! (Morgen wel nog storingsdienst. Echt even zin om keihard te boksen ak dagen
Kijkt iemand de waarde van de aarde ook op npo2 nu?
Vandaag een zak aarde gehaald en het is nu alweer op. Ik had toch voor 40 L moeten gaan, maar dat kreeg ik niet mee op de fiets. Sterker nog: ik kreeg het niet eens opgetild.
Heb echt al de hele dag zure smaak in mn mond, had net een appeltaartje en dacht dat ik ananas zat te eten??
Huh ik zie op tiktok dat iemand kwarteleieren van de jumbo heeft gekocht, deze in een broedmachine heeft gedaan en dat er nu 3 kuikentjes uit zijn gekomen?? Ik dacht altijd dat dat niet kon bij eieren in de supermarkt. Wel dus? Of liegt hij?
Ja die zag ik ook! In de comments legde iemand uit dat kippeneieren uit de supermarkt nooit bevrucht zijn omdat er geen mannetjes bijlopen, daar zijn ze streng op, maar bij kwartels schijnt het moeilijk uit elkaar te houden te zijn dus lopen er ook per ongeluk nog mannetjes tussen, waardoor de eieren bevrucht raken. Kunnen niet uitkomen als ze niet gebroed worden door een kwartel of een broedmachine (en wie heeft er nou een broedmachine liggen), dus wordt gewoon verkocht.
Wil er wel spontaan vegan van worden, blegh. Word hier helemaal naar van.
Hahaha oke ik heb net mijn eerste echte bootycallappje ontvangen. Jammer dat diegene zo slecht appt dat er geen echte opening komt, want ik ben inmiddels best wanhopig genoeg om er voor te gaan
Hallo?
Wat zeg je bed?
Ik moet terug komen?
Ik ben moe, laatste dagje en dan vakantie
Whaha zo droog dit bericht omdat je voorganger @S.onrisa het over “de waarde van aarde” had
Ik vind het ook altijd tegenvallen hoe snel zo’n zak aarde op is. Kun je niet online bestellen?
Op mijn to do list vandaag staat alle cocktails van de kaart bestellen, en natuurlijk ook alle lekkere lunchgerechten. Zo’n zin in!
Kan je corona hebben, of heb je het recent gehad? Dat kan toch zorgen voor verlies of verandering van smaak?
mijn buren luisteren nu naar een soort remix van Dragostea Din Tei, ik wist niet dat dit bestond.
Ik vind het eigenlijk maar kut dat deze feestdag op mijn normale vrije dag valt. Omdat ik sowieso op donderdag al vrij ben en omdat nu ook nog eens alle winkels waar ik heen zou willen dicht zijn én ik vandaag mijn pakketjes niet in ontvangst kan nemen.
Is het een wat rustiger nummer gezongen door een vrouw? Want die hoorde ik laatst op de radio en vond dat ook al zo vreemd