Gister 3 wijntjes gedronken en voel me vandaag alsof ik zelf een Hemelvaart ga meemaken, wat een ellende
Haha ik wilde als een echte zelfstandige volwassen vrouw (kuch) een weekmenuutje gaan maken, zodat ik even gericht boodschappen kan gaan doen, want ik dwaal nu elke dag maar wat door de supermarkt
Realiseer ik me dat ik volgende week 2 x bij mijn ouders eet en 2 x op werk, alleen het weekend blijft over lekker makkelijk
ja ik geloof het wel, maar er zat ook wel uptempo stukjes tussen
Zijn hier ook mensen die het suikerfeest vieren vandaag? eid mubarak
I feel ya. Ik ben ook zo verrot vandaag haha
Hier dacht ik ook precies aan
Dat is toch ook waar Nespresso (vroeger) voor waarschuwde? Dat ze kunnen zien dat je geen echte Nespresso cupjes gebruikt en je dan ook geen garantie meer hebt ofzo. Kun je niet zelf een gaatje prikken in de Lidl cups, als het water er maar doorheen kan toch.
Haha, daarom moest ik er ook aan denken. En tuincentrum zit in dezelfde straat, maar wel een minuut of 10 lopen. Maar had daar gisteren geen zin in.
@Pastelzwart O, die heb ik wel zien liggen geloof ik Goed om te weten.
Ik kan niet tekenen
ik weet het niet zeker na dit liedje kwam ook nog een poolse remake van zo’n schlagerlied dus misschien is het iets pools?
Ik ga zo op het terras zitten bij een pannenkoekenrestaurant. Echt zo’n zin in een pannenkoek met kaas
Ik wil naar een winkel hier en ik wil dat mn zusje mee gaat maar ze wil niet. Dus nu heb ik gevraagd of ze zin heeft om te lunchen heel ~toevallig~ bij die winkel in de buurt en dan lok ik haar mee! Ik ben benieuwd of het lukt (ik denk het niet)
Zou vandaag gebeld worden door een instantie en had maand geleden er al een brief over gehad. Vond het al een rare dag maar oké. En nu zie ik dat ze dicht zijn vandaag. Ben benieuwd of ik toch gebeld ga worden… wel irritant dit kan ik de hele dag gaan wachten 🥲
Oke deel 1 van mn plan is geslaagd
Ja deze was het. Vind het een stom nummer.
Bedoel je Rasputin? Daar is idd nu ook een soort remake van gemaakt. Net als dragostea din tei en Jason Derulo heeft ook een oud nr gebruikt geloof ik nu.
Vind het zo naar voor je! Het is echt niet niks allemaal Weet niet goed wat ik kan zeggen, maar wilde wel laten weten dat je niet bang hoeft te zijn dat je door hier dit te posten, mensen tot last bent. Je hoeft geen sorry te zeggen voor wat je post. Ik hoop dat je juist de ruimte blijft voelen om hier jouw gevoel te uiten.
Ik moet straks een stuk rijden en kijk er zo tegenop. Heb zelf geen auto en rijd dus ook vrijwel nooit. Ben alleen die van mijn ouders gewend, maar moet nu in een andere auto en dat gaat zoveel minder soepel
Gelukkig gaat mijn vriend mee anders was ik denk ik gewoon niet gegaan. Ik vind dat echt kut om toe geven want ik ben zo graag onafhankelijk en stoer haha, maar zodra het hierop aankomt ben ik echt een pussy.
Laat je vriend dan rijden!