Wat je even kwijt wil #51

Haha! Ik kan me ergens ook wel voorstellen wat hij bedoelt - ik werd voor mijn werk ook regelmatig aangesproken door bijvoorbeeld intens gesticulerende Italianen en keek dan waarschijnlijk ook als een konijn in de koplampen :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

@Daytona je hoeft hier niet op te reageren want ik weet hoeveel energie dat kan opzuigen.

ik herken veel van wat je zegt van hoe ik er aan toe was ca. 8 jaar geleden, woonde in een kutdorp met geen vrienden, nooit gehad, altijd maar raar gevonden of in ieder geval niet gewaardeerd. Wat voor mij veranderde was verhuizen naar een stad en een nieuwe studie beginnen en daar heb ik echt mijn mensen gevonden, ook al is er wat jaren leeftijdsverschil. Ook na het afstuderen is het mijn core support groep gebleven en er zijn natuurlijk wat mensen weggegaan uit mijn leven maar dat is ook omdat ik niet meer op een lijn zat met ze. Je niet geliefd voelen is zo zo zo erg en ik worstel iedere dag nog met de backlash hiervan en dat ik het lastig vind om met problemen aan te kloppen bij mijn vrienden, voel me al snel een last zeg maar. Probeer te denken over waar jouw interesses en passies liggen en probeer groepen / clubs / verenigingen te vinden daarin. Laatste tip waar ik te vaak een fout in heb gemaakt, niet te wanhopig zijn als iemand aardig is tegen je. Ik was dan meteen te intens qua communicatie dan en werd boos als er niet adequaat in mijn ogen liefde en vriendschap werd teruggeven, heb dat echt moeten afleren. Nogmaals dit is mijn interpretatie van jouw situatie en mijn excuses als dit niet klopt in jouw ogen.

21 likes

Oh ga ik voor met of zonder jas naar de stad fietsen en wandelen.

Met zonder jas

16 likes

OMFG ik ga naar Rammstein :metal::metal: wel pas 5 juli 2022

36 likes

Een fijne Suikerfeest / Eid Mubarak aan iedereen die dat vandaag viert. :partying_face::cake:

32 likes

Het is gelukt en die sukkel had niks door :crazy_face: alleen ze hadden niet wat ik nodig had grrr

11 likes

Ik ben ergens naar toe gereden om te suppen en moet zo mijn sup op blazen, maar het is in een woonwijk en dan voel ik me altijd zo hyper bewust van alles. :roll_eyes:

Oke even moed vinden en dan gewoon gaan!

20 likes

Zo tof! Ik ben geweest stond ze in Rotterdam stonden (tijdens die hittegolf). Zo’n toffe show.

4 likes

Ik wil een boormachine kopen maar er zijn er zoooveel en het is te overweldigend. Bel mijn vader wel weer

1 like
6 likes

Haha ze ging mee naar de winkel? Ik ben in dat geval meestal jouw zusje. Ik wil ook nooit naar een winkel en even later sta ik toch weer in een sneakershop ofzo.

2 likes

Ik ben vorige week nog bij de dermatoloog geweest maar heb nu weer een moedervlek gespot die ik niet vertrouw. Dus nu ga ik me daar obsessief zorgen over maken tot ik weer een afspraak heb :clown_face: ze ziet me aankomen

1 like

Ja vlinders zijn ook zo mooi! Vind de namen ook erg leuk, zoals oranjetipje :heart:. Hier hebben we een vlinderstruik in de tuin en in de zomer zijn er dus erg veel vlinders.

2 likes

Oeh wow, het is dat ik al twee boormachines heb maar ik ben echt dol op boren en deze is mooooi! :rofl:

2 likes

Het regent en mijn achterdeur staat open waardoor het in de woonkamer ruikt naar regen in de zomer, dat zouden ze echt als geurstokjes moeten verkopen. Echt zo lekker. :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Net met mijn vriend naar de ijssalon gereden om lekker een ijs te gaan halen maar het was er zó druk waar ik echt even geen zin in had dus zijn we weer naar huis gegaan.
Men nu ben ik sip want ik wil ijs :icecream:

Die bij de Maas was gisteren niet mega druk!

We wilden naar Tedje. Zijn in Gr’vorst geweest maar daar was de rij echt te lang

Ja dacht al dat je die bedoelde! Het is overal echt teringdruk hier de laatste tijd :sob: