Wat je even kwijt wil #51

Oh echt? Kun je je dan wel op het boek concentreren? Ik merk nu al soms dat ik afdwaal als ik ondertussen iets anders doe, en dan moet ik steeds terugspoelen haha

O, nee, geen last van. Maar ik luister wel vooral feelgood, Young Adult en kinderboeken zoals Nevermoor :slight_smile:

3 likes

Ah ja, dat scheelt! Ik luister nu ook wel eens Harry Potter terwijl ik wandel/kook/afwas. Merk dat ik dan soms ook bepaalde stukken maar half meekrijg, maar toch goed het verhaal kan volgen. Maar bij autobiografieën of self help boeken moet ik wel echt geconcentreerd luisteren.

Ik heb dat ook wel, maar bij dit soort boeken is het meestal minder erg. En ik luister ook weleens boeken die ik al ken, dus dat scheelt ook.

1 like

Ik kan met luisterboeken ook enkel naar de meer “luchtige” boeken luisteren, sowieso enkel fictie, (trage) detectives, young adult, boeken waarin je niet helemaal de draad kwijt bent als je 1 zin gemist hebt :joy:. Maar ook niet té trage boeken, want dan raak ik ook afgeleid.

Ik heb net mijn eerste echte vergadering geleid. Ik vond het best spannend, maar het ging goed :partying_face: .

7 likes

@Lemongrab het is toch wel een paarse hond he

2 likes

ja precies! tijd om dingen uitgebreid te oefenen was er in de les niet echt. lijkt me echt leuk om thuis op mijn gemak te kunnen oefenen, maar ik heb helaas geen plek (of geld) voor een paal :sweat: maar zodra dat verandert ga ik het zeker overwegen. veel plezier!!

1 like

Ik heb echt continue honger is zo vervelend, ik was pas om 10 uur wakker en heb sindsdien 2 flatbreads met mozzerella en tomaat gegeten, een wortelwrap met kaas en wat macarons en ik heb de hele tijd gewoon nog steeds honger.

Echt kut weer :sob: wij hadden gelukkig nog plekje bij 0lijf kunnen vinden. Maar heel lekker is t niet met dit weer

2 likes

Huh hoe kun je hem verdedigen dan

3 likes

AGe iS JuST a NuMbER

Ben nog steeds zo blij dat ik vandaag even naar een andere stad ben geweest ondanks dat het zwaar illegaal voelde. Mkay bye.

3 likes

Ik heb deze week elke dag een ijsje gehaald :sunglasses:

9 likes

Ik ben een lijst aan het maken van alle deelnemers van het songfestival op geslacht maar wat een werk. Heb me daar echt in vergist :joy::sweat_smile:

9 likes

Ik eet nu zo’n napoleon salmiak bal en krijg gelijk flashbacks naar vroeger waar mijn moeder ‘KAUWEN!’ riep en ik dan jaahaaaaa. En maar lekker blijven zuigen. In de auto. (dat was helemaal een nachtmerrie van dr, snap ik nu wel mja).

7 likes

Hou ons op de hoogte in een kooktopic oid want ik ben ook echt geïnteresseerd om meer Mexicaans te koken. Dat is met reguliere supermarktproducten nu steeds beter te doen, maar wel nog steeds heel beperkt.

4 likes

Ik ging vandaag met m’n oma haar keukenkastjes uitruimen en kwam daar een verpakking koopmans cake tegen… “voor 21 plakken” l o l hoe dun zijn die plakken?

8 likes

Kek outfitje aan, haren in de krul, lipstick op en klaar om me vanavond helemaal vol te gieten met wijn en bubbels. Vanavond afgesproken bij een oud-collega die ik al maanden niet gezien heb. Echt zo’n zin in, taartjes gekocht voor erbij. Helemaal leuk.

32 likes

Toen mijn oma overleed vonden mijn ouders nog gevulde weckpotten uit de jaren '50 in de kelder. De lokale historische vereniging wilde ze zelfs hebben.

39 likes

Ja zal ik doen! La Morena in de Ap is wel echt al een win maar je mist inderdaad echt nog een heleboel

2 likes