Kan je weer naar de sauna dan? Oh wacht jij woont niet in nl. Was weer helemaal blij om niks
Heb geen corona gehad en heb naast dit ook helemaal geen klachten, maar ga me wel even testen als het morgen niet weg is. Zit nu toch de hele dag thuis. Vind t maar gek.
Oooh ja zo heerlijk dit. Ik zit er op het terras onder de parasol ook van te genieten
Was het toch nog droog of niet?
Ben net wakker uit met mijn dutje en wat is dit opeens voor grafweer.
Ik heb echt heeeerlijk biertjes en sgroppinos gedronken op het terras voor het eerst sinds het weer mocht en kaastengels gegeten, wat een topdag
Vorig jaar Hemelvaartsdag was het 30 graden en waren we aan het bbqāen. Echt kut dit weer
Jawellll, ga! Er is daar zo eentje aan het eind van een pier toch? Echt leuk daar, kun je daarna lekker in de koude zee springen
Ik heb opeens superveel last van ƩƩn vingerkootje, kan die amper buigen en aanraken. Maar er is niks bijzonders aan het zien en ik heb hem ook niet tussen een deur gehad ofzo. Superraar, helemaal uit het niks
Haha zelfde hier⦠Tja als je er zoveel hebt als wij š„²
Gvd ik had met iemand afgesproken rond half 7 en hij was te laat en nu regent het dus superhard. Als hij nou gewoon zān shit op orde had zou ik nu niet door de regen hoeven je wordt bedankt vriend.
Noooo mn gezicht is een beetje verbrand
Ik zit in de zon met een speciaal biertje in de tuin. Ga nu het boek ānouveau fuckā van stelle bergsma lezen. Proost, op meer van deze dagen!
Cheers!
Ik zit binnen met munt thee want het onweert hier, verschil moet er wezen!
Oke yes terras was heerlijk en we gaan zo gourmetten. Maar mn telefoon is gevallen en er zit nu inkt overal in mn beeldscherm
Haha aww wat een verschil inderdaad! Ik gebruikte toevallig net jouw uitspraak die je gisteren in een ander topic plaatste. Toen mijn vriend net zei dat het toch ging regenen, zei ik: āUiteindelijk gaat het altijd regenen.ā
Ga ik me straks wagen aan de film Casanovaās of kan ik 'm beter skippen?
Wel zin in iets slechts. Maar niet in cringefest
Skippen. Slechste film die ik in lange tijd heb gezien
Ook lekker!
Mijn God, ik had vandaag de ergste migraine-aanval sinds tijden. Nu zijn de scherpe randjes eraf maar ik wist niet waar ik het zoeken moest