Marley Spoon heeft wel prima grote porties, ik kon van alle gerechten uit de tweepersoons box makkelijk 2,5-3 porties halen.
Ahhhhhhh, mijn zusje heeft op insta haar volgers bedankt(thank you so much!!! Natuurlijk doet ze alles in het Engels) voor het bereiken van 100 volgers
Kan je het niet skippen dan?
Ik ben echt zuur want ik moet morgen gewoon weer werken en ik had na vandaag echt zo’n heerlijk weekendgevoel😭
Ik vind de porties ook altijd aan de kleine kant. Ik bak tegenwoordig wat extra groente.
Ja als ik het echt zou willen zou ik dat wel doen maar mijn vriendin vindt al dat ik haar ouders weinig zie en heb toegezegd dus kom er nu echt niet onderuit
Welke??
Ben niet gebeld vandaag zoals ik al dacht. Maar waarom sturen ze dan 4x een reminder terwijl ze het zelf niet nakomen
Jaaa een vriend van me doet dit werk sinds kort. Super afwisselend, heel veel klussen en het diploma is volgens mij wereldwijd erkend, hij gaat zodra het weer kan met zn gezin naar Nieuw Zeeland en dan mag hij daar ook werken.
Dus ik zie alleen maar voordelen haha, doen!
Ah balen. Vooral niet meer tijd aan besteden met tegenop zien iig succes!
Zo er gaat hier een shitload aan vuurwerk af ik zit gelijk recht op op de bank
Ja hahah het was echt niet normaal veel en hard. Bij jou dus ook?
Grappig dan woon je waarschijnlijk vlakbij!
Ik zag t ook! Waren wel echt mooie pijlen
Ik hoorde vandaag toevallig ook van mensen dat ze HF kleine porties vonden.
Voor mij weer een goede reden om het niet te nemen
Ooh nog een forum buurtgenoot! Ik kon de pijlen niet zien (tenminste ik heb ook niet omhoog gekeken ) ik zag wel weerkaatsing van de vuurwerk knallen/licht.
He he dan zat jij nog dichter bij de bron denk ik
Ik vind dat het per gerecht heel erg verschilt. Bijv. pasta of noodles zijn altijd prima porties, maar broodjes of wraps echt veel te klein. Aangezien wij zelf altijd veel te veel maken (en eten) is HF wel een uitkomst voor ons haha
Mocht je nog chiller willen leven kun je ook gescheiden dekbedden nemen! Ik woon niet eens samen maar weet niet of onze relatie het had gered als we vier jaar lang met 1 dekbed hadden moeten doen
Die film heb ik net ook gekeken. Man man man wat slecht