Zo stom om geen korte broek aan te doen, maar dan wel tot boven knieën (terwijl ik broek niet hoger opgestroopt kreeg. ook stom) het water in gaan (wilde wel dieper) en dan is die lange broek doorweekt rest van de wandeling.
Gister zei een vriendin: IK HOOR JE! Mijn hele blaas instant op slot.
Ik heb besloten m’n Mexicaans-koken-game te uppen dus nu heb ik voor 70 euro aan lastig te krijgen ingrediënten en een tortillapers besteld en ik ben in lange tijd niet zo enthousiast geweest over iets
Oh dit klinkt goed, waar heb je dat besteld?
Het meeste bij mexgrocer-eu.com, hebben echt veel dingen en verzenden vanuit Nederland! En een hele rits gedroogde pepers bij Westland peppers
Wat heb je gekocht en wat ga je maken?
Omg
Oh neee wij wilden graag een hond nemen maar liefst pas in een volgend huis, maar nu willen de buren van mijn schoonouders hun hondje van 2 jaar kwijt en die zou echt PER-FECT zijn voor ons
We moeten nu dus even heel goed nadenken of we het dan niet toch nu al willen maarja ik ben natuurlijk al hondenmanden aan het shoppen en verliefd naar foto’s aan het staren
Dit is eigenlijk gewoon Zondag met Lubach 2.0 maar dan dagelijks
Noooo Geef me dan nog liever Soldaat van Oranje
Heftige uitspraak
Ja ik ben een heftige meid
Ik word zo ontiegelijk moe van woonboulevard shoppen, echt alle levenslust vloeit uit me weg als ik daar langer dan een uur moet rondlopen. Waar ligt dat toch aan, is ook bij al die winkels hetzelfde
Boulevard of broken dreams noemt mijn moeder het altijd. Vind ik wel passend, ik heb daar ook altijd last van. Uiteindelijk kom ik dan 4 uur later compleet overspannen en met een existentiële crisis en 1 miezerig nachtlampje thuis.
accuraat wel
Ben even helemaal gelukkig. Mijn vriend houdt niet van echt Aziatisch eten, waardoor we dit eigenlijk nooit eten thuis. Zijn pap gelukkig wel dus heb net allemaal lekkere dingen gehaald bij de toko (uit hun restaurant) en samen met hem en zijn vader geluncht en vanavond hoef ik nog alleen maar rijst te koken en kan ik de leftovers eten. Vriend zoekt het vanavond maar uit met het eten. Echt, eten heeft zo een invloed op mijn humeur.
Jup.
Soms komt het op je pad he
Doe het! Noem hem pepe
Ja ze is ook perfect qua formaat dus het is ook niet dat het niet zou kunnen hier en ze kan dan zo leuk in een fietsmand en bij mijn voeten liggen als ik werk en dutjes op schoot doen als ik tv kijk en en en