Wat je even kwijt wil #51

Hier zat ik toevallig gister nog over na te denken ja! Waar het nou aan zou liggen dat de één zo vaak iemand tegenkomt die hij/zij aantrekkelijk vindt en de ander vrijwel nooit. Ik vind zelden iemand aantrekkelijk en zeker niet voor langere tijd. Wel vaker dat ik iemand dan wel interessant vind, maar zodra ik diegene beter leer kennen denk ik altijd: nou neh toch maar niet. En dan gaat mijn interesse ook echt van 100 naar 0 en dat is niet meer omkeerbaar.

Vraag me soms wel eens af of ik een bepaald stofje te weinig heb ofzo. En of dat dan het verschil zou verklaren tussen mensen (vast niet anders was het wel bekend denk ik). Of misschien zijn sommige mensen beter in wat @Totoro zegt. Dat ze de lage standaard wel prima vinden en er verder niet over nadenken. Als ik in een matige relatie zit, ga ik zo lang twijfelen en alles overdenken in mijn hoofd en dat stopt pas als ik het uitmaak.

1 like

Morgen moet ik mijn vader naar de vaccinatielocatie brengen, zeg ik ‘oh, dan kan ik de terugweg ook nog even naar persoon X om iets op te halen’ zegt hij ‘nee, over de snelweg is veel sneller’ en nu wil hij dus over de snelweg terwijl ik sinds dat ik mijn rijbewijs heb (nu zo’n 4 jaar) nooit meer op de snelweg heb gereden. Ik durf niet :weary: :weary:

2 likes

Ah het komt wel goed! Je mag maar 100 rijden dus het is eigenlijk hetzelfde als een autoweg en als je niet durft in te halen blijf je gewoon rustig op de rechter rijbaan. Je zult zien dat het echt meevalt als je het weer een keer doet

2 likes

Oh en ik wilde nog even iets mededelen aan iedereen waar ik tegenwoordig hele willekeurige posts van like: het gaat per ongeluk!!!

Ik weet niet of er iets veranderd is op het forum, het lijkt er niet op, maar steeds als ik scrol like ik per ongeluk super veel posts. Neem het dus niet persoonlijk als ik een niet-leuke post toch leuk vind. Iets met dikke vingers en onhandigheid???

18 likes

Herkenbaar :joy:

1 like

Hoofdpijn op vrije dagen is zo zonde van je tijd. Tijd voor een paracetamol of twee, warme douche en een chill avondje op de bank

1 like

Lekker weer eens mn koffer inpakken zonder geboekte tickets, duidelijke bestemming of accommodatie :sparkles::pray:t3:

47 likes

Weet je vader dat ook? Ik snap de angst, had het eerst ook heel lang, maar uiteindelijk vond ik snelweg juist veel chiller rijden dan in de stad. In de stad moet je veel alerter zijn, veel meer soorten verkeer vanaf allerlei kanten, stoplichten, fietsers weet ik veel wat. Op de snelweg is juist veel relaxter, gaat (veelal) gewoon… rechtdoor? :sweat_smile:

5 likes

@Karl_Lagerfeld ik lees dit en ik word er gewoon nerveus van.

7 likes

Ik moet binnenkort weer eens iemand opmaken en ik maak me er nu al druk om, de laatste keer dat ik iemands gezicht heb aangeraakt was vorig jaar. Alsof ik het ineens verleerd ben ofzo. :roll_eyes:
Het is ook meteen een bruid dus ook niet onbelangrijk ofzo.

3 likes

@Baron @June @Acquiesce bedankt voor jullie oppeppende woorden, geeft me moed!

Ja, mijn vader weet dat ik snelwegangst heb, hij lachte mij een paar weken geleden uit dat ik een kwartier ging omrijden omdat ik niet op de snelweg durfde te rijden, dus dit is nu denk ik zijn tactiek om me wel op de snelweg te laten rijden, maar goed. Hij moet straks ook nog een keer geopereerd worden aan de andere kant van het land dus dan kom ik er sowieso niet onderuit.

Het rijden op zich maak ik me nog niet zoveel zorgen om maar ik heb tijdens mijn rijlessen een keer een vrachtwagen over het hoofd gezien met invoegen (echt vaag en heel gevaarlijk, weet ik, ging gelukkig nog net op het nippertje goed) dus nu ben ik als de dood dat het invoegen weer fout gaat en niemand kan ingrijpen.

2 likes

Toevallig, mijn neefje van 5 logeerde hier en heeft Pokémon ook ontdekt. Wij keken het vroeger ook, trip down memorylane hoor.

1 like

Ik vind snelweg ook 1000x relaxter dan een stad. Of een dorp met allemaal smalle eenrichtings- en doodlopende wegen enzo :sweat_smile:

8 likes

Wauw!!!
Love you all

Laat het niet allemaal meteen aan haar zien. Beetje overweldigend hihi :crazy_face:

4 likes

Ja nerveus word ik er niet meer van maar het is ook geen leuke vakantie voorbereiding zo :joy:

3 likes

Jaa, zo leuk, heel veel dingen wist ik ook gewoon nog!

1 like

Weet je wel het klimaat/weersverwachting ? Of pak je gewoon voor alle klimaten? :astonished:

Ja wel zonnig rond de 20 graden. Dus dat weet ik wel

1 like

Ah ik kan me je gevoel zo goed voorstellen! Ik heb geleerd tijdens rijles (iedereen denk ik dus je weet dit vast al) om als je richting de invoegstrook rijdt al goed te kijken hoe druk het een beetje is, wat er op de rechterbaan rijdt, zodat je weet waar je straks als je moet invoegen mee te maken krijgt. Geeft mij altijd rust. Muziek uit, tegen je vader zeggen dat ie ff z’n mond moet houden, niet te vroeg doorschakelen zodat je goed snelheid kan maken, komt echt goed. Succes, je kunt dit!

4 likes

Ik ben echt boos. Ik heb dus geen zorgverzekering op het moment omdat je die hier (Amerika) meestal via je baan krijgt omdat het anders niet te betalen is. Maar het bedrijf waar ik voor werkte is verhuisd dus heb geen baan én geen zorgverzekering momenteel.

En nu hoor ik bij de belastingopgave dat ik dan dus volgend jaar een penalty krijg omdat ik dit jaar geen verzekering had. Wat is dit voor kromme shit? Het is al erg genoeg dat ik geen zorgverzekering heb en ik me constant zorgen maak want als er iets gebeurt kan ik sowieso het ziekenhuis niet betalen. Maar dat is nog niet erg genoeg, dan moet ik ook nog een boete betalen volgend jaar??? Maak het dan betaalbaar en toegankelijk omg :rage:

4 likes