Vanmiddag het konijnenhok gebeitst met een mooie blauw grijze kleur en deze avond de monsters mee naar buiten genomen.
De dikke ging allemaal binkies doen en die kleine rende de tuin door.
Kan niet wachten tot het mooi weer is en we lekker de hele dag buiten kunnen hangen
Begin deze maand had ik me voorgenomen om op het eind van de maand op gemiddeld 5000 stappen per dag te eindigen. April was echt dramatisch met een gemiddelde van 1800 per dag (thuiswerken)
Ergens was ik bang dat de regen roet in het eten ging gooien. Maar nu halverwege de maand zit ik al op een gemiddelde van 6000 stappen per dag dus dat gaat goed.
Ik moest vandaag een aantal dingen voor mijn werk doen. Hele dag natuurlijk uitgesteld Net in 2 uur tijd alles gedaan en zit nu toch een stuk lekkerder op de bank
Ik ben aan het kijken om mijn abonnement te verlengen/over te stappen. Ik heb nu kpn en als ik mijn abonnement verleng dan moet ik voor een iPhone 12 eenmalig €320 bijbetalen en maandelijks nog €39 betalen. Als ik overstap naar Vodafone betaal ik maandelijks €40 en moet ik eenmalig €80 bijbetalen, hoe kan dat verschil zo groot zijn? Je zou zeggen dat de toestelprijs overal hetzelfde is, neemt Vodafone dan een deel van die kosten op zich ofzo?
Is het precies hetzelfde abonnement? Weet niet of er ook belminuten en mb’s bijzitten?
Als ik een nieuw abonnement neem komt kpn ook vaak als duurste eruit. Volgens mij gaan die vooral voor ‘het beste netwerk’ en dat soort dingen en niet perse op goedkoop
Ja bij kpn 5gb en Vodafone 4, maar belminuten verder hetzelfde. Ik heb al jaren kpn en ben heel tevreden, maar ik ken ook best veel mensen die Vodafone hebben en die ook tevreden zijn dus dan denk ik ja waarom zou ik bij kpn blijven terwijl zij (veel) duurder zijn. Enige wat ik bij kpn misschien kan doen is bellen en zeggen dat ik wil verlengen en ze dan misschien een korting/gratis spotify ofzo kunnen geven. Maarja dan blijft het nog steeds €300 bijbetalen en dat ben ik echt niet van plan.
Als je toevallig Ziggo hebt krijg je €5 per maand korting op je Vodafone abonnement.
Dan betaal je eigenlijk 60 euro bij als je ze 2 jaar lang gratis spotify geven aangezien dat een tientje per maand kost.
Mijn personal trainer laat mij in kleine stapjes angsten overwinnen en ik vind dat zo bijzonder. Nu denk ik dat ik dat in de toekomst ook wil doen en dan voornamelijk voor mensen (of kinderen/tieners) die net als ik een angststoornis hebben. Momenteel werk ik als secretaresse op kantoor maar ik denk echt dat ik maandelijks geld opzij ga zetten voor een opleiding en mezelf over aantal jaar (als ik zelf ook wat meer ervaren ben met sporten zelf) om ga laten scholen. Heel verhelderend om ineens alles op papier te hebben wat ik uiteindelijk wil gaan bereiken. Tot enkele weken geleden wist ik namelijk echt nog niet wat ik wilde gaan doen, haha.
Ik zou bijna denken dat de verwarming op mijn slaapkamer aan staat want vind het nu al warm… wat moet dat in de zomer wel weer niet geven
Effe wat kwijt
Ik ben thuis met ziekteverlof (chronische depressie enz) en mijn collega’s zijn al terug aan het werk. Krijg ook geen updates of checks van management en voel me achtergelaten / vergeten. Terwijl we met superveel mensen zijn en ze me liever even kwijt dan rijk willen. Normaal krijg ik mijn depressieve gedachten onder controle maar de pandemie heeft me echt uitgerekt en kan niet meer terug, maar ik kan ook niet vooruit, voel me heel erg vast op dit moment.
Ik start vandaag met de detox box van ohmyguts😍
Je hebt t-mobile voor thuis toch? Als je daar een telefoon neemt krijg je ook op beide abonnementen korting.
Ugh, heb gisteravond een flinke huilbui gehad en vandaag met zo’n hoofdpijn en dikke ogen opgestaan erdoor
Succes alvast!!
Je kan het succes! en erna lekker relaxten.
Ugh ik ben gistermiddag naar een vriend gegaan en zou vandaag daar gaan werken maar nu kan ik niet inloggen en ik weet het wachtwoord niet en dat ligt thuis. Dus nu moet ik 2 uur naar huis reizen. Kan wel wat doen in de trein maar voor het belangrijkste moet ik inloggen. Dit was echt een slecht plan haha.
Zo’n zin in deze dag. Eerste rijles bij een andere rijschool na mijn dramatische praktijkexamen van vorige maand en mijn moeder wordt geopereerd. Het is nog geen 9 uur en ik sta stijf van de zenuwen.
Misschien kan je contact opnemen met ict? Zij kunnen waarschijnlijk je wachtwoord resetten.