Wat je even kwijt wil #51

Ik heb een oudere mediabox (deze https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/humax-irhd-5300c) en die heeft dus geen apps. Ik heb alleen 1 menu voor TV gemist van Ziggo maar geen apps. Dacht dus eerst dat dat was omdat ik het goedkoopste abbonement heb ipv de standaard zegmaar, maar toen kwam ik er dus achter dat het aan de mediabox ligt.

Het is ook allemaal geen ramp hoor, kijk nu Netflix op mn tv via chromecast, maar gewoon alles via mn tv lijkt me wel handig, lekker lui. :blush:

1 like

Dit lijkt me zo kut aan Vlaming zijn. Iedereen vond ā€˜mijn’ Belgische stagiaire ook juist lief als ze boos/geirriteerd was. Of als ze amai zei.

Ik heb een BAAAAAN!
Zoo blij! Twee weken geleden op gesprek mogen komen en het toen niet geworden omdat ze mij niet vonden passen bij die school, maar wel gelijk te horen gekregen dat ze mij wel heel graag binnen de stichting wilden.
Vandaag dus te horen gekregen dat ze mij een baan aan kunnen bieden in een groep 1/2!
Mijn maandag kan niet beter beginnen :raising_hand_woman:t2:

138 likes

Zo irritant dat nieuwe klanten altijd allemaal voordeeltjes krijgen en vaste klanten het met oude slome troep moeten doen.

4 likes

Omg klinkt echt zonder uitzondering fantastisch!
Chocolademousse met port, dit klinkt als iets wat ik mis in mijn leven

4 likes

Geen idee haha. Was heel raar allemaal.

1 like

Dank je :smiling_face_with_three_hearts: ja lijkt mij ook een erg lekkere combi!

1 like

Aaaah dat is echt irritant. Maar zegt meer over die jochies dan over jou. Pubers kunnen over meer mensen wel dan niet iets aanwijzen, weet ik nog uit ervaring als bijlesdocent :sweat_smile:

6 likes

Welke?

image
Ik zie net dit op LinkedIn voorbij komen. Een coach die coaches coacht. De cirkel is rond. :heart:

27 likes

Ik ga zo een lesopname van mezelf bekijken, wat ik al een week uitstel vanwege het verwachte cringefest :cry:

8 likes

Een saladebowl van de appie, volgens mij iets met Cajun kip

1 like

Drink je de port gewoon naast de chocolademousse of doe je het er door? Bij dat laatste, wil je het recept delen?

Ik heb ooit eens mousse gemaakt met la chouffe en dat was ook wel bijzonder. Was wel zonder chocolade.

Ohhh nee gewoon er naast hoor ik heb gewoon een bakje kant en klare mousse gekocht en een fles port, vond t wel mooi na 3 gerechten maken, sorry voor de verwarring!

1 like

Woeeeh, mijn contract is verlengd met een jaar! Dus ik heb vanmiddag allerlei nepplanten en een koffiemok gekocht bij de Ikea om langzamerhand mijn territorium op werk af te bakenen :japanese_ogre:

77 likes

0 nieuwe leads per week is ook een voorspelbaar aantal :face_with_monocle:

5 likes

*terrarium :yum:

Peeling dit keer is zoveel beter dan de eerste keer. Ben blij dat ze zo fijn er mee om gaan ook en de peeling iets zachter hebben gemaakt dit keer. Ben echt heel benieuwd hoe het er na het vervellen dit keer uit ziet.

Ik ken zo’n man die dit doet, coaches coachen, en hij komt regelmatig bij mij met overspannen-achtige klachten en toen had ik het met hem een keer over een verwijzing naar de POH-GGZ of naar een psycholoog en toen opperde die zelf… Een coach.

:joy::joy::joy:

46 likes

Hahah hoe zagen ze dit voor zich

5 likes

Haha ik vind het heel leuk dat je de seks opnoemt voor het huis. Prioriteiten :grin:

3 likes