Ik ramde net keihard met mijn kleine teen tegen de poot van het bed š„² Hoe is jullie maandagmorgen?
Goed begin! Ik ben niet vooruit te branden vandaag⦠Zo geen zin in vandaag en de hele week. Een zonnetje zou mijn humeur zoveel goed doen.
Ik kwam er gisteren achter dat mijn oude mailadres plus wachtwoorden 8(!) keer is gelekt . Ik heb al meer dan 10 jaar een nieuw mailadres, maar dat is eigenlijk hetzelfde adres bij een andere provider. En de wachtwoorden die zijn gelekt gebruikte ik nog (soms in variaties) voor allerlei (belangrijke) zaken. Zo naĆÆef van me. Ik heb gisteren en vandaag als een gek alles lopen veranderen met hulp van een password manager. Wat een klus! En ik heb echt geluk gehad dat er nooit iets ergs is gebeurd.
Nee heb de puk-code nodig en die staat (als het goed is) op een kaartje thuis, als dat niet zo is heb ik alsnog een probleem.
Succes, gaat hartstikke goed komen! En daarna lekker op bed liggen of wat lekkers halen, na een grote presentatie mag je de rest vd dag doen wat je wil!
Man man man. Ik heb vandaag (digitale) opleiding, maar wat een gezever. Anderhalf uur bezig en er is nog niets nuttigs gezegd .
oyeah ik was net ff naar kruidvat om nieuwe douchegels te kopen (voorraad was bijna op) loop ik tegen aanbieding van mijn favoriete droogshampoo. 4 voor 10 euro. Hots!
Vanmiddag weer peeling, zie er na de eerste keer eigenlijk wel een beetje tegen op. maar goed, wie mooi wilt zijnā¦
Ik heb een tiktok gemaakt en het is al door 685 mensen bekeken.
Ik voel me stoer
Het is gewoon een filmpje dat ik met mijn kitchenaid verse jus maakā:joy:
Kan het niet zijn dat ze je niet lastig willen vallen? Of dat ze niet weten wat ze moeten zeggen/doen en dan maar niets doen? De meeste mensen kunnen moeilijk omgaan met dit soort dingen.
Fuck ik heb mijn wenkbrauwen net geverfd en het er iets te lang op gelaten.
Bah per ongeluk een salade gekocht met koriander erin kan je week nog slechter beginnen
Het voordeel van digitaal vind ik dat je dan gewoon wat anders kunt gaan doen en je camera uitzetten. Had laatst weer een fysieke bijeenkomst van iets, een soort cursus, en vond het echt moeilijk om me weer aan te passen en besefte hoeveel tijd alles eigenlijk kost als je ondertussen met goed fatsoen niets anders kan doen.
Haha, ja, dat is waar. Deze opleiding duurt 2 dagen en dit is de voorlopige tussenstand:
- was geplooid
- badkamer gekuist
- gestofzuigd
- heel veel mails gelezen (ik loop wat achter met mān inbox)
- wat paperassen opgeruimd
Iel, ik vind dat ze koriander sowieso niet zomaar in salades moeten stoppen. Gewoon in een apart vakje of zakje, gescheiden van de rest van de salade.
Doen!! Er bestaan op het hbo ook opleidingen die speciaal op ervaringsdeskundigheid is gericht.
De peuter van mijn buren huilt/schreeuwt maar volgens mij huilen zijn beide ouders op dit moment mee? Klinkt gezellig daar.
Precies de reactie die ik ook zou geven als mijn kind zou janken
Paperassen was geplooid