Wat je even kwijt wil #51

Ok even checken hoor. Ik heb nu een jaar een TV abbo bij Ziggo en kreeg daar een gewone mediabox bij. Zie nu op hun site dat je inmiddels bij het zelfde abbonement een betere mediabox krijgt voor dezelfde prijs. Een waar je bijv wel mee Netflix op tv kunt kijken, dat kan ik nu niet. Dus ik chatten met een Ziggo medewerker of ik niet die betere box kan krijgen, maar nee, dat kan niet, ze moeten van hun oude boxen af (zo zegt hij het zelf!). En krijg ik uiteindelijk als antwoord: ‘Dat begrijp ik, maar Ziggo bepaald dit, ik kan je verder hiermee niet helpen.’ MAAR JIJ BENT TOCH VAN ZIGGO? DAAROM CHAT IK TOCH MET JOU? :cry:

Snap ook wel dat zo’n klantenservice jongen niet zomaar dingen kan toezeggen maar vond dat zo’n rare opmerking haha. Maar ben ik nu inderdaad zo’n zeikende boomer Karen zoals ik me voel of heb ik ook wel ergens een punt?

2 likes

Maar dit is toch precies wat hij bedoelde. Dat Ziggo (het bedrijf, het beleid) bepaalt wie wel/niet zo’n nieuwe box krijgt. En hij dus niet.

5 likes

Finally :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik lig bij het zwembad terwijl mn vriend mn voeten insmeert met zonnebrand creme :ok_hand:t3:

46 likes

Ja heb je helemaal gelijk in, maar bedoelde meer dat je dan toch verwacht dat hij zelf iemand erbij gaat halen die wel antwoord op m’n vraag kan geven? Als ik op mn werk een vraag niet weet ga ik zelf op zoek naar iemand die dat wel kan, dan zeg ik niet ‘dat weet ik niet, doei’. :sweat_smile:

Kreeg nu ook als antwoord dat ik een klacht kon indienen via het contactformulier, maar dat ik dan waarschijnlijk dezelfde reactie krijg. :grimacing:

1 like

Er werd net aangebeld dus ik doe de deur open. Staat daar een vrouw met een telefoon in haar handen en zegt “Ik ga iemand heel blij maken!”. Dus ik kijk naar die telefoon en zeg “Die is niet van ons”. Zegt ze “Ook niet van je vader?” … Ik ben gvd bijna 30 en dit is mijn eigen huis. Ik woon hier niet met mijn ouders. :joy:

60 likes

LOL, de teleurstelling op t gezicht van die vrouw kan ik bijna vanaf hier zien.

23 likes

Maar hij weet het antwoord wel en dat zegt hij ook, en het antwoord is nee. Dusja ik snap wel dat hij er niemand bij haalt dan, die gaat toch hetzelfde zeggen.

Als ze echt niet over de brug willen komen kan je altijd nog je abonnement opzeggen en opnieuw afsluiten voor een nieuwe box. Snap niet wat ziggo daarmee opschiet maar goed, bedrijven doen wel vaker zo raar stug.

7 likes

Hahah ja. Er zat zo’n flap hoesje om met pasjes erin en ze was toen helemaal bezig om een pasje eruit te halen om te laten zien dat die telefoon echt wel van ons zou zijn. Dus toen haalde ze met zo’n smug face dat pasje eruit om er vervolgens achter te komen dat ze een cijfer vergeten was bij het huisnummer. Dus toen vroeg ze hoe ze daar kwam maar ze wachtte niet eens op antwoord maar ging er meteen vandoor :joy:

16 likes

Had ze geld ofzo verwacht voor haar actie?

3 likes

Ik eerst over heropenen van de sportscholen: ja ik ga echt niet gelijk hoor. wacht wel op prik 2
Ik die zojuist een afspraak heeft gemaakt om te sporten:

22 likes

Oeh ik ga deze week uitgebreid koken voor mijn vriend maar ik wil het menu nog een verrassing voor hem houden. Dus dump ik het even hier zodat ik het niet per ongeluk aan hem verklap!

Niet klikken als je mijn vriend bent :rage:

Vooraf
Tuinbonensalade met artisjokharten Recept

Hoofdgerecht
Spruitjes met bruine boter van Otto
Portobellosteaks op puree van limabonen van Otto

Nagerecht
Chocolademousse met port
En later op de avond nog een kaasplankje

Zin AN

56 likes

Zo vervelend altijd dat je nooit binnen een dag reactie krijgt als ze je ergens wel/niet voor toe moeten laten

1 like

Kan alleen maar beter worden dan!! Stijgende lijn :chart_with_upwards_trend:

1 like

Het systeem bepaald in eerste instantie of je een andere kunt krijgen, maar er zijn wel mogelijkheden hoor. Ff bellen en zeggen dat je anders wilt opzeggen, heb je deze week nog je nieuwe mediabox in huis.

2 likes

Omg ik trap nooit in van die deurverkopers voor energie. Waarom ik dat nu wel heb gedaan mag Joost weten. Kan ik alles weer annuleren want ik wil helemaal niet sowieso klant worden.

2 likes

Dit klinkt allemaal heel erg lekker :drooling_face: en leuk dat je een heel menu gaat maken!
Hierdoor heb ik echt zin in tuinbonen, ik ga straks maar even boodschappen doen :grin:

1 like

Nee die zenders heb ik dus ook niet, bij mij gaat ie van 140 naar 202. :sweat_smile:
@Spaarlamp ja dat ga ik maar even proberen!

Deze week kan niet beter beginnen.
Afgelopen weekend echt supergoede seks gehad, waarschijnlijk gaan we dit weekend weer afspreken en ik heb net te horen gekregen dat ik een huisje heb gekocht!

Vanaf de zomer ben ik gewoon een huiseigenaar :partying_face: :partying_face:

66 likes

En in menu zoeken naar apps en dan kijken of Netflix er tussen staat?