Gewoon thuisbezorgd naar school laten komen
If i was a rich girl…. Nanananana
Ah no, een vriendin uit Denemarken die ik leerde kennen in de tijd dat ik in Milaan woonde is nu in Parijs. Ze doet daar een stage voor de kunstacademie en ze is daar tot de zomer. Echt haat COVID, anders had ik meteen een ticket met de Thalys geboekt
Ik heb net maar alvast boterhammen gesmeerd en in een bakje gedaan, ik heb een breaker en een milka koek, daar kan ik wel even mee vooruit hahah
Wat houd ik toch van ‘volwassen’ zijn en mn eigen plek hebben. Vers gewassen beddengoed is nog niet droog dus ga kamperen op de bank en net kaassnacks gemaakt. Morgen vrij dus lekker uitslapen.
Ik denk dat dit heel snel van bijzonder naar schattig naar gaat, sterkte.
Mijn vriend gaat vandaag weer eens naar kantoor en ik kijk er nu al naar uit om alleen thuis te zijn <3
Mijn favoriete koffietentje heeft opeens als terras een soort strandstoelen. Ik kom daar niet in (en uit), dus ga er niet meer heen.
Echt wtf. Dan komt ze het zelf maar halen denk ik dan.
Ok verwend teringkind hier. Alle kids hebben geld van pap en mam gehad. Ik zou het moeten sparen maar het brannnnnnd hahaha
Wat is het eigenlijk voor een belachelijk iets dat de apotheek niet wekelijks een avondje open is. Altijd kantoortijden. Zo ouderwets. Echt stress om te regelen als jij zelf ook gewoon die kantoortijden aan het werk bent en je het niet redt in je pauze.
Edit: ik kijk nu naar een andere in de stad met de hoop dat die vaker open is, maar die is zelfs op zaterdag dicht en pas later in de ochtend geopend. Wat is dit. Mensen moeten toch werken.
Is er geen automaat? Ik ben mn medicatie wel eens om 01:00 gaan ophalen, hahah
Nee hebben ze niet!
apotheek die open is op een zaterdag? Wat een luxe.
In amsterdam zijn er apotheken die tot 8 open zijn. En in het weekend ook open.
Ik heb de Songfestival playlist geluisterd in de auto naar werk🤣 Deze dag kan nu al niet meer stuk.
Ik heb vannacht echt zo ruk geslapen. Kon de slaap niet vatten en heb echt alleen maar liggen draaien en woelen en werd ook nog eens geterroriseerd door een mug. Maar ik heb dan ook gelijk zulke dramatische gedachten; hoe kom ik ooit deze dag door? Sporten vanavond trek ik echt niet hoor, misschien maar afzeggen. Pffff nog geen half 10 en ben al kapot. etc.
Ben echt nog niet klaar voor kinderen, love my sleep.
Lol ik moest naar iemand een factuur sturen voor iets maar ben geen freelancer dus weet ik veel hoe dat gaat. Heb een handige website gevonden, wilde 'm opslaan maar toen heb ik 'm per ongeluk automatisch verzonden naar die meneer. En daar staat echt zo’n vet formele tekst in met ‘We verzoeken u vriendelijk het bovenstaande bedrag van X voor X te voldoen op onze bankrekening blabla’
Ik gilllllll. We a.k.a. ik en mijzelf
Toevallig, ik moet nu hetzelfde doen maar had online gelezen dat ik geen factuur moest sturen maar een kwitantie. Had jij wel echt een factuur gestuurd?
Ja wel een factuur, hoezo moet je een kwitantie sturen dan?
Ik vond oa dit: Mag je als particulier een factuur sturen ? Als particulier mag je geen factuur maken en sturen , ook geen bonnetje of kassabon. Je bent namelijk geen ondernemer met een bedrijf, dus heb je ook geen KVK inschrijving en BTW nummer.
Oeps geknipt en geplakt, ziet er een beetje gek uit zo maar goed. Ergens anders las ik nog dat het door het ontbreken van die inschrijving en dat nummer niet als geldig wordt gezien door de Belastingdienst.