Wat je even kwijt wil #51

Jaloers! Hier geen.
@Konijntje nee ik kan niks vinden erover.

Ik zou dan overstappen naar een apotheek die een automaat heeft. Heel veel apotheken hebben die volgens mij?

1 like

Oh gek, ik heb die opties (kvk en btw) gewoon leeggelaten. :no_mouth: Gaat ook om een vrijwilligersvergoeding dus die is niet belast

Wat een kutzooi, allebei mijn stofzuigers zijn kapot en nu kan ik dus niet meer stofzuigen đŸ„Č

3 likes

Ja echt 0 zuigkracht meer, ga hem opsturen ter reparatie. Heb hem schoongemaakt maar nog steeds niks :sob:

Ik ben afgelopen periode ruim 15 kilo afgevallen door beter eten, sporten en heel veel stress. Nu heb ik ook nog een Corona gehad en zit ik ruim op min 19 kilo. Op zich allemaal prima maar voordat ik ging afvallen kreeg ik veel opmerkingen: moet er niet wat af? wordt je niet te zwaar? Nu is er 19 kilo af en krijg ik opmerkingen met: Nu wel goed hoor, niet nog magerder worden.

WAAROM denken mensen dat het oke is om je zo met gewicht te bemoeien? Bah. Ik voelde me bij beiden gewichten prima. Heb altijd veel gesport en zit goed in mijn vel.

bluh- eind rant!

53 likes

aaaaaaaaaaaaaaaltijd. gezeik van mensen die er totaal geen mening over horen te hebben. zolang jij je maar goed voelt bij je behaalde doelen en lekker in je vel zit! <3 Het draait om hoe JIJ je voelt. niet naar hoe een ander je ziet.
(fuckers.)

2 likes

Precies dit! En dan vooral mensen die te veel vrije tijd hebben die veel commentaar hebben. BAH
De enige reden dat ik ermee ben begonnen is omdat mijn paard ouder wordt en ik haar wat minder ‘in de weg’ wilde zitten.
Weegschaal inmiddels ook alweer lekker de deur uit JOE.

Vraag me echt af of mensen niet beseffen dat dit echt een trigger kan zijn als je gevoelig bent voor een eetstoornis. bah

Ergste is nog; de mensen met het meeste commentaar toen ik zwaarder was, komen nu met taart! en zeggen dan; jaaaaa nu kun je het hebben ;).

echt FLIKKER OP

8 likes

En er neemt ook al een uur niemand op. Voor ik weer voor Jan met de korte achternaam daar sta en een afspraak laat schieten, zou het fijn zijn als ik daadwerkelijk weet dat het er is :sob: Ik haat deze afhankelijkheid.

Bij ons is het vaak zo; heb je vandaag iets uitgeschreven gekregen dan heb je misschien kans dat het er gelijk is. anders aangegeven dan de volgende dag na 16;00

Taart in hun gezicht gooien. Deze mensen verdienen dat.

2 likes

Ik heb gereserveerd bij de sportschool. Nu nog moed verzamelen om dit logge lijf in sportkleren te hijsen en ook echt te gaan :upside_down_face:

2 likes

Wtf ik loop net tijdens m’n pauze rustig een rondje, word ik aangesproken door een man. Dat het ieder moment gaat stormen, of ik dat wel doorhad. Ik zo: “ja goed dat je het zegt, ik ga zo omdraaien, thanks”. Dus ik wil doorlopen, zegt ie: “we kunnen ook samen verder lopen en dan schuilen als het losgaat.” Dus ik: “nah nee, moet ook weer terug aan het werk, dus ik draai om.” En hij weer: “maar we kunnen toch gewoon gezellig samen verder lopen, waarom doe je zo moeilijk???” Toen kreeg ik echt bad vibes, dus ben gewoon weggelopen zonder nog iets te zeggen. Gaat ie me keihard naroepen, dat ik niet weg moet lopen en asociaal ben. Gast je hebt niet het recht om met mij te lopen. Ben jou niks verschuldigd. Rot op. Kan hier zo niet tegen.

20 likes

Ja maar ben al zo vaak voor niks geweest omdat het dan besteld moet worden, of niet op voorraad is. Maar ze namen op hoor, na 4x proberen en 2 minuten laten overgaan :laughing:

Wow wow ik heb een best groot project aan de haak geslagen, nou nog hopen dat het goed gaat.

30 likes

Waarom zijn mannen zo? Ik was vorige week terwijl het regende op straat aangesproken door een man: “Je bent echt zo mooi!” Beste meneer, ik heb letterlijk een capuchon op, oortjes in en je benaderde me van achteren, je kan helemaal niet zien of ik mooi ben. Hij ging ook maar door. “Oh je hoeft je niet te schamen hoor! Je bent echt heel mooi, ik zie helemaal dat je bloost, ah dat hoeft niet!”

En het stomme was dat ik me daarna nog schuldig voelde omdat ik niet aardig reageerde en hij het misschien goed bedoelde, maar het is precies wat jij zegt, je bent niemand iets verschuldigd?? Ughhh

5 likes

Ja dit dus!!! Dat vind ik zo rot. Ik blijf dan ook altijd veel te lang beleefd. En achteraf denk ik: “misschien was ik ook wel aso, hij zocht misschien gewoon wat aansluiting”. Maar slaat natuurlijk helemaal nergens op. Zeker niet in coronatijd.

3 likes

Weet niet of je inmiddels al iets hebt maar ik kreeg voor bloedonderzoek idd een mail diezelfde dag en daarmee kon ik gewoon los een afspraak maken bij Saltro. Daar hoefde ik niet voor te wachten bij de huisarts ofzo!

Gatsie wat akelig :pensive:
Toevallig ging het een paar afleveringen geleden in de podcast van Marc Marie en Aaf precies over dit probleem, misschien heb je er iets aan (of vind je het iig leuk) om dat te luisteren, het was de aflevering over supermarkten.
Hoop dat je die man nooit meer tegenkomt en dat je het een beetje los kunt laten

3 likes

Dat zijn wel hele wijze woorden.

1 like