Wat je even kwijt wil #51

Wow ik had hem laat door, want ik las jou naam altijd met een streepje tussen de 2e e en de g, vroeg me ook wel eens af wat dat was :joy: dacht iets van halve …

Welcome back :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hey wijffie!!!

De eerste les heb ik overleefd maar die had niet langer moeten duren. En voelde me best ongemakkelijk aangezien ik als enige niemand anders leek te kennen en sowieso nogal socially akward ben. Maar volgende keer ga ik muziek opzetten denk ik :grinning:.

3 likes

Zijn die kinder reepjes niet hetzelfde, maar dan in reep vorm.

3 likes

Goed bezig! :clap:

2 likes

Van sommige dingen kan ik toch zo droevig worden :sob:. Ik verkoop handgemaakte items. Vandaag iemand die al mega veel ging afdingen. Omdat ze meerdere dingen wilde heb ik een leuke korting gegeven. En nu ziet ze ervan af omdat ze de verzendkosten van €1,92 niet wilt betalen. Dat is haar goed recht, maar ik vind het gewoon niet netjes en erg teleurstellend. Ze had verwacht dat ik het wel zou brengen… (woont een uur bij me vandaan)

8 likes

Ik ben zoo slech in op tijd opstaan, maar omdat de kantine op mijn school dicht is moet ik zelf brood smeren en daarvoor moet ik echt optijd mijn bed uit anders heb ik de keuze uit een bevroren appelkoek of een kitkat :+1:t2: Gvd ik haat dit

2 likes

Gewoon thuisbezorgd naar school laten komen :full_moon_with_face:

9 likes

If i was a rich girl…. Nanananana

6 likes

Ah no, een vriendin uit Denemarken die ik leerde kennen in de tijd dat ik in Milaan woonde is nu in Parijs. Ze doet daar een stage voor de kunstacademie en ze is daar tot de zomer. Echt haat COVID, anders had ik meteen een ticket met de Thalys geboekt :sob:

4 likes

Ik heb net maar alvast boterhammen gesmeerd en in een bakje gedaan, ik heb een breaker en een milka koek, daar kan ik wel even mee vooruit hahah

3 likes

Wat houd ik toch van ‘volwassen’ zijn en mn eigen plek hebben. Vers gewassen beddengoed is nog niet droog dus ga kamperen op de bank en net kaassnacks gemaakt. Morgen vrij dus lekker uitslapen.

40 likes

Ik denk dat dit heel snel van bijzonder naar schattig naar :face_with_symbols_over_mouth: gaat, sterkte.

Mijn vriend gaat vandaag weer eens naar kantoor en ik kijk er nu al naar uit om alleen thuis te zijn <3

7 likes

Mijn favoriete koffietentje heeft opeens als terras een soort strandstoelen. Ik kom daar niet in (en uit), dus ga er niet meer heen.

Echt wtf. Dan komt ze het zelf maar halen denk ik dan.

1 like

Ok verwend teringkind hier. Alle kids hebben geld van pap en mam gehad. Ik zou het moeten sparen maar het brannnnnnd hahaha

6 likes

Wat is het eigenlijk voor een belachelijk iets dat de apotheek niet wekelijks een avondje open is. Altijd kantoortijden. Zo ouderwets. Echt stress om te regelen als jij zelf ook gewoon die kantoortijden aan het werk bent en je het niet redt in je pauze.
Edit: ik kijk nu naar een andere in de stad met de hoop dat die vaker open is, maar die is zelfs op zaterdag dicht en pas later in de ochtend geopend. Wat is dit. Mensen moeten toch werken.

22 likes

Is er geen automaat? Ik ben mn medicatie wel eens om 01:00 gaan ophalen, hahah

1 like

Nee hebben ze niet!

apotheek die open is op een zaterdag? Wat een luxe.

4 likes