Wat je even kwijt wil #51

In amsterdam zijn er apotheken die tot 8 open zijn. En in het weekend ook open.

3 likes

Ik heb de Songfestival playlist geluisterd in de auto naar werk🤣 Deze dag kan nu al niet meer stuk.

9 likes

Ik heb vannacht echt zo ruk geslapen. Kon de slaap niet vatten en heb echt alleen maar liggen draaien en woelen en werd ook nog eens geterroriseerd door een mug. Maar ik heb dan ook gelijk zulke dramatische gedachten; hoe kom ik ooit deze dag door? Sporten vanavond trek ik echt niet hoor, misschien maar afzeggen. Pffff nog geen half 10 en ben al kapot. etc.

Ben echt nog niet klaar voor kinderen, love my sleep.

2 likes

Lol ik moest naar iemand een factuur sturen voor iets maar ben geen freelancer dus weet ik veel hoe dat gaat. Heb een handige website gevonden, wilde 'm opslaan maar toen heb ik 'm per ongeluk automatisch verzonden naar die meneer. En daar staat echt zo’n vet formele tekst in met ā€˜We verzoeken u vriendelijk het bovenstaande bedrag van X voor X te voldoen op onze bankrekening blabla’

Ik gilllllll. We a.k.a. ik en mijzelf :joy:

17 likes

Toevallig, ik moet nu hetzelfde doen maar had online gelezen dat ik geen factuur moest sturen maar een kwitantie. Had jij wel echt een factuur gestuurd?

1 like

Ja wel een factuur, hoezo moet je een kwitantie sturen dan?

Ik vond oa dit: Mag je als particulier een factuur sturen ? Als particulier mag je geen factuur maken en sturen , ook geen bonnetje of kassabon. Je bent namelijk geen ondernemer met een bedrijf, dus heb je ook geen KVK inschrijving en BTW nummer.

Oeps geknipt en geplakt, ziet er een beetje gek uit zo maar goed. Ergens anders las ik nog dat het door het ontbreken van die inschrijving en dat nummer niet als geldig wordt gezien door de Belastingdienst.

1 like

Jaloers! Hier geen.
@Konijntje nee ik kan niks vinden erover.

Ik zou dan overstappen naar een apotheek die een automaat heeft. Heel veel apotheken hebben die volgens mij?

1 like

Oh gek, ik heb die opties (kvk en btw) gewoon leeggelaten. :no_mouth: Gaat ook om een vrijwilligersvergoeding dus die is niet belast

Wat een kutzooi, allebei mijn stofzuigers zijn kapot en nu kan ik dus niet meer stofzuigen 🄲

3 likes

Ja echt 0 zuigkracht meer, ga hem opsturen ter reparatie. Heb hem schoongemaakt maar nog steeds niks :sob:

Ik ben afgelopen periode ruim 15 kilo afgevallen door beter eten, sporten en heel veel stress. Nu heb ik ook nog een Corona gehad en zit ik ruim op min 19 kilo. Op zich allemaal prima maar voordat ik ging afvallen kreeg ik veel opmerkingen: moet er niet wat af? wordt je niet te zwaar? Nu is er 19 kilo af en krijg ik opmerkingen met: Nu wel goed hoor, niet nog magerder worden.

WAAROM denken mensen dat het oke is om je zo met gewicht te bemoeien? Bah. Ik voelde me bij beiden gewichten prima. Heb altijd veel gesport en zit goed in mijn vel.

bluh- eind rant!

53 likes

aaaaaaaaaaaaaaaltijd. gezeik van mensen die er totaal geen mening over horen te hebben. zolang jij je maar goed voelt bij je behaalde doelen en lekker in je vel zit! <3 Het draait om hoe JIJ je voelt. niet naar hoe een ander je ziet.
(fuckers.)

2 likes

Precies dit! En dan vooral mensen die te veel vrije tijd hebben die veel commentaar hebben. BAH
De enige reden dat ik ermee ben begonnen is omdat mijn paard ouder wordt en ik haar wat minder ā€˜in de weg’ wilde zitten.
Weegschaal inmiddels ook alweer lekker de deur uit JOE.

Vraag me echt af of mensen niet beseffen dat dit echt een trigger kan zijn als je gevoelig bent voor een eetstoornis. bah

Ergste is nog; de mensen met het meeste commentaar toen ik zwaarder was, komen nu met taart! en zeggen dan; jaaaaa nu kun je het hebben ;).

echt FLIKKER OP

8 likes

En er neemt ook al een uur niemand op. Voor ik weer voor Jan met de korte achternaam daar sta en een afspraak laat schieten, zou het fijn zijn als ik daadwerkelijk weet dat het er is :sob: Ik haat deze afhankelijkheid.

Lunchpauze?

Bij ons is het vaak zo; heb je vandaag iets uitgeschreven gekregen dan heb je misschien kans dat het er gelijk is. anders aangegeven dan de volgende dag na 16;00

Taart in hun gezicht gooien. Deze mensen verdienen dat.

2 likes

Ik heb gereserveerd bij de sportschool. Nu nog moed verzamelen om dit logge lijf in sportkleren te hijsen en ook echt te gaan :upside_down_face:

2 likes