Ja.
Ik vind vandaag een rotdag. Zit slecht in mijn lichaam en in mān hoofd. Heb weer klachten van mān aandoening. Ik weet dat ik de dokter moet contacteren, maar zie zo op tegen de molen waar ik dan weer in kom. De spanning van wel of niet iets hebben en de rompslomp van behandeling. Ik kan niet meer constant vechten tegen dit lichaam.
Late reactie, maar blijft zoiets goed zitten? En is het veel werk om dat goed te plakken? Denk er al een tijdje over om dit eens te proberen!
Ik ga zo lekker wodka drinken. Zin in. Kom van het terras af maar wil nog even door.
Ja bleef heel goed zitten als pleisters.
Je moet wel de tijd nemen voor het plakken want anders verdeeld je borstvet zich raar en krijg een soort inhammen.
Klinkt goed! Ik vraag me af of het genoeg support gaat geven bij mij maar lijkt me de moeite waard om eens uit te proberen. Waar had jij die tape gekocht?
Ik heb net zitten huilen bij het kijken van een docu over molukkers in nederland. Hoe kan Nederland zo zijn.
Echt he, ik kijk het ook, schrijnend hoor.
Zou verboden moeten worden.
Oh helemaal zin om dit uit te proberen
Haha doe het. Heb het echt bij meerdere gedaan. Dat hele geābro overal is al rete irritant genoeg, maar een vrouw mag dat dus niet zeggen. Ja heus wel bro.
Oke man bro!!
Brrr ik blijf Vincent Dāonofrio een enge man vinden. Komt door zān rollen, maar toch
Ik was net een actrice aan het googlen omdat ik haar bloedmooi vind, anyway, kom ik ineens op deze site. Wtf is dit voor iets problematisch.
Vorig jaar hebben ik samen met mijn man een Efteling abonnement aangeschaft, want we hadden zin om 3 dagen na elkaar naar de Efteling te gaan. En dan nog later in het jaar nog een aantal keer, dus dan was een abonnement wel voordelig.
Door de sluiting van de Efteling de afgelopen maanden hebben we nu samen 185 euro aan compensatie tegoed ontvangen.
Dus ik denk dat we binnenkort maar eens heel uitgebreid uit eten gaan in de Efteling restaurants ofzo
Beetje jammer wel dat ik nu door zwangerschap niet in achtbanen mag
Love hem in Criminal intent en The cell
Wajoo ik heb gisterenmiddag een grote bestelling bij Ikea gedaan en het wordt dadelijk al bezorgd??
Gingen ineens allemaal nl alerts af bij iedereen in de trein, dan denk je ook wtf gebeurt hier. Schrok me de pleuris haha
Blijkbaar ergens een flinke brand, moet wel erg zijn als ze er een nl alert voor uitsturen