Wat je even kwijt wil #51

Ik ben van de week een kringloop verkoop account gaan volgens op insta, en heb nu al 13 volgverzoeken van soortgelijke accounts :unamused:

https://youtu.be/Nv7VNu9WNgU

Als ik saoto hoor moet ik meteen hier aan denken.
Ik hou echt van saoto. Mijn moeder maakt de lekkerste. Nu wil ik het ook eten.

3 likes

Omdat ie heel snel weer vies is :sweat_smile:

@Rockabye dr toekomst

2 likes

Ja het gaat zich vooral in bed afspelen ben ik bang :confounded::pleading_face:

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Mn buren met 2 vervelende jochies krijgen een trampoline :sob: hoop zo aan de andere kant.

1 like

Ik vind het zo stom dat je in nederland zo weinig goede pepers hebt.
Dus ik ga volgend weekend maar biria tacos maken met habanero en chipotle… laat mexico het maar niet horen.

4 likes

Moest even googlen want het is al even geleden dat ik die heb gezien.

Kuthoer

Maar het gaat over een columniste die allemaal anonieme haatberichten krijgt en daar klaar mee is en die mensen gaat opzoeken en wraak gaat nemen. Katja Herbers, zelfde actrice als die van Weg van jou, speelt de hoofdrol en doet dat zo goed. Het is niet een romcom maar wel luchtig vermaak in het thema misdaad/horror/comedy. Je kan hem, zo te zien, nog via npo kijken

Zwaar verliefd is echt een gedrocht wat dat aangaat ja… Wilde ooit het boek nog eens herlezen maar kwam daar ook echt niet doorheen meer.

3 likes

Ik wil zooo graag wandelen vandaag maar niemand wilt mee.
Ik wilde een route doen op de veluwe maar is t raar als ik dat alleen doe? Stel dat ik mn auto niet meer kan vinden etc haha

1 like

Ik wil straks voor het eerst een echt rondje gaan suppen, ipv 20 meter, en ik ben zenuwachtig

16 likes

Nee, alleen wandelen is niet raar. Heerlijk juist soms.
En misschien kan je een foto maken vd plek waar je de auto hebt geparkeerd. Of van iets herkenbaars in de omgeving zodat je het makkelijker terug kan vinden.

1 like

Nee is niet raar! Ik sla de plek waar de auto staat vaak op in maps. Dan kun je het altijd terugvinden.

3 likes

Hooo mn directeur belt net. Een van mn leerlingen is positief getest dus ik moet weer in quarantaine. Gelukkig is het morgen al de 5e dag en kan ik testen.

1 like

Super leuk :heart_eyes:

Ik zat even op een bankje in de zon en toen vroegen twee vrouwen of ze naast mij mochten zitten maar vond dat niet heel chill want dan zouden we heel dicht op elkaar zitten. Dus heb ze verwezen naar een bankje letterlijk er tegenover die vrij was maar ze deden een beetje geïrriteerd want die zat niet zo lekker? Zag er gewoon hetzelfde uit maar minder in de zon. Alleen voel me nu toch wel beetje lullig want toen ze wegliepen zag ik dat eentje zwanger was. Nahja dagboekpost maar voel me er gewoon beetje stom onder terwijl ik gewoon even in de zon wilde zitten

4 likes

Ik mag me denk ik naar het dingen waar je laat achterkwam topic begeven maar ik dacht echt dat Samson moah Gertje zei ipv moah zeg he :sweat_smile:

18 likes

Ik dacht dat ook altijd!

3 likes

Ze zijn nog klein en heb nog hoop dat ze m inbouwen en aan de andere kant komt. Maar toch. En die kindjes kunnen er ook niet aan doen maar ze worden vanaf dag 1 al zo niet oke opgevoed. En je merkt gewoon dat t daardoor ook geen leuke kinderen worden. Zo jammer.

2 likes

Mijn vriend is een nacht weg en hij heeft een tandenborstel mee die ik al weken gebruik. Denk dus dat we al een tijdje dezelfde tandenborstel gebruiken :thumbsdown:

7 likes