Wat je even kwijt wil #51

Ik wil zooo graag wandelen vandaag maar niemand wilt mee.
Ik wilde een route doen op de veluwe maar is t raar als ik dat alleen doe? Stel dat ik mn auto niet meer kan vinden etc haha

1 like

Ik wil straks voor het eerst een echt rondje gaan suppen, ipv 20 meter, en ik ben zenuwachtig

16 likes

Nee, alleen wandelen is niet raar. Heerlijk juist soms.
En misschien kan je een foto maken vd plek waar je de auto hebt geparkeerd. Of van iets herkenbaars in de omgeving zodat je het makkelijker terug kan vinden.

1 like

Nee is niet raar! Ik sla de plek waar de auto staat vaak op in maps. Dan kun je het altijd terugvinden.

3 likes

Hooo mn directeur belt net. Een van mn leerlingen is positief getest dus ik moet weer in quarantaine. Gelukkig is het morgen al de 5e dag en kan ik testen.

1 like

Super leuk :heart_eyes:

Ik zat even op een bankje in de zon en toen vroegen twee vrouwen of ze naast mij mochten zitten maar vond dat niet heel chill want dan zouden we heel dicht op elkaar zitten. Dus heb ze verwezen naar een bankje letterlijk er tegenover die vrij was maar ze deden een beetje geĆÆrriteerd want die zat niet zo lekker? Zag er gewoon hetzelfde uit maar minder in de zon. Alleen voel me nu toch wel beetje lullig want toen ze wegliepen zag ik dat eentje zwanger was. Nahja dagboekpost maar voel me er gewoon beetje stom onder terwijl ik gewoon even in de zon wilde zitten

4 likes

Ik mag me denk ik naar het dingen waar je laat achterkwam topic begeven maar ik dacht echt dat Samson moah Gertje zei ipv moah zeg he :sweat_smile:

18 likes

Ik dacht dat ook altijd!

3 likes

Ze zijn nog klein en heb nog hoop dat ze m inbouwen en aan de andere kant komt. Maar toch. En die kindjes kunnen er ook niet aan doen maar ze worden vanaf dag 1 al zo niet oke opgevoed. En je merkt gewoon dat t daardoor ook geen leuke kinderen worden. Zo jammer.

2 likes

Mijn vriend is een nacht weg en hij heeft een tandenborstel mee die ik al weken gebruik. Denk dus dat we al een tijdje dezelfde tandenborstel gebruiken :thumbsdown:

7 likes

Dat zei hij ook heel vaak hoor! Dus klopt wel

3 likes

Sorry wat, dit is toch ook gewoon zo (moah Gertje)?! My childhood is a lie :sob:

Ik heb zo’n zin om bassie en adriaan te kijken. En we hebben echt heel veel dvds ervan, maar geen dvd speler :sob::sob:

1 like

Zegt ie niet allebei?

Ik heb echt een kutweek achter de rug. Vanmorgen bokstraining gehad buiten en voel me nu zoveel beter. Veel stress eruit geslagen. Dit ga ik weer vaker doen. :facepunch:

10 likes

Heb nu al sproeten :full_moon_with_face:

2 likes

Gvd ik heb weer zulke hooikoorts

2 likes

Same alleen waar mijn mondkapje niet zit. Dus de helft van mn neus is nu sproet 🄲

Gvrdmm ben er zo tering klaar mee nu zit ik weeer tegen koorts aan. LICHAAM STAHP