Wat je even kwijt wil #51

Wat ik altijd al helemaal belachelijk vond is dat de normering strenger wordt naarmate je ouder werd. Waar je dan in de brugklas nog een magere 7 haalde, haalde je voor dezelfde prestatie in klas 4 een onvoldoende. Alsof je conditie beter wordt naarmate je ouder wordt en er niets wordt gedaan tijdens gym om dat te verbeteren.

Ik heb echt zo’n grafhekel aan gym. Ik moet dus ook regelmatig de kinderen uit mijn klas die moeten huilen omdat ze al die verschrikkelijke dingen constant moeten proberen oppeppen en motiveren het nog eens te doen. Nou echt hoor, veeg me op.

9 likes

Hahahahah wat heeft Phoebe nu weer aan. :joy:

9 likes

Je zal maar in de bijstand zitten en bijwerkingen hebben van de microgynon 30, de goedkoopste. Even een dag of drie niet eten!

Ik moest me even mentaal voorbereiden! Maar nu ben ik zo ver.

3 likes

Ik weet niet waar jullie op school zaten maar al die gym trauma’s hier :sweat_smile: waren jullie die meisjes die altijd ongesteld waren dan niet meer konden rennen ofzo

9 likes

Ik kon überhaupt niet rennen. Ongesteld of niet. Nul conditie.

6 likes

Nee, ik was gewoon een gymkluns met (toen nog niet gediagnosticeerd) inspanningsastma. :joy:

Ik vond t gewoon niet leuk en ik was zo’n rotkind wat iets niet ging doen als het me niet aanstond. In het examenjaar gingen we allemaal “leuke” dingen doen…kregen we circusles en moesten we op kleine fietsjes fietsen. Ja dag. Het enige dat ik leuk heb gevonden was ringen en mountainbiken.

1 like

Ohja sterkte! Hier heeft mijn opleiding ook een handje van. Drie maanden geleden moest ik 55 STARR-reflecties inleveren. En nu weer een stuk of 30 :cry:. Ik snap het nut van reflecteren wel, maar dit is echt overdreven.

Weet je ook als eerste of je geslaagd bent :wink:

3 likes

Haha zo chill, ik was vergeten m’n werkmail wachtwoord te updaten op m’n telefoon. Nu net gedaan, 20 mail over positieve leerling en quarantaine. Vond het al gek dat ik niks hoorde.

2 likes

Meh ik wil een lulllig klein potje verf van 3 euro maar die hebben ze alleen in de bouwmarkt en mag van mezelf niet gaan.

Je moet het zelf weten, maar ik vind de bouwmarkten nu echt niet druk. Als je weet wat je wilt hebben ben je zo ook weer weg.

3 likes

Ik heb het gevoel dat ik heel mn gym carriere moest rennen.

1 like

Ik ging net videobellen met mijn opa&oma en krijg nu een appje van m’n oma dat ze het zo leuk vond dat ik belde en dat ze trots op me zijn. Zo lief :sob::heart:

28 likes

Mijn vriend is zojuist wéér over samenwonen begonnen terwijl ik recent nog heb gezegd dat ik daar nog lang niet klaar voor ben. Nu zijn we beide geïrriteerd. Dit wordt nog een leuke avond👏🏻

1 like

Morgen voor de tweede keer afrijden en ik heb zo geen zin. Eén van de weinige situaties waarbij ik nog echt last heb van mijn angsten. :sob: Get a grip, Juuldie.

18 likes

Ik word er echt agressief van ook ja

Snel wegzappen maar

2 likes

Heb echt de hele avond al jeuk in m’n neus aan een kant. Al tien keer zitten niezen en t gaat niet wweeeheeeeg.

Veel succes! :four_leaf_clover::kissing_heart:

1 like