Wat je even kwijt wil #51

Ok, nu heeft blijkbaar de collega met wie ik toen samen was zijn mond voorbij geluld en het aan anderen verteld, die weer management hebben ingelicht, die ze er op aangesproken heeft (eh hoe dan? ‘foei, niet vreemdgaan!’?)

Zo onnodig dit. Vind het ook zo sneu voor die twee nu :frowning:

Ben nu ook blij dat niemand iets van mijn escapades afweet. Zie het al voor me dat ik een telefoontje van mijn manager krijg: ehh max, seks met collega’s mag niet he, niet meer doen.

8 likes

Ik lees WJEKW - foto bij en nu mis ik het ijs enorm! Ik hoop zo dat het volgend jaar weer zo lang vriest :pleading_face: Het was echt puur geluk

6 likes

Ik word ook weer blij als ik er aan denk, het was echt zó leuk!! :smiling_face_with_three_hearts:

Dat je jezelf er op betrapt dat je blij bent dat je voor een woning op plek 400 staat van de 1100 inschrijvingen. Ja, je bent er bijna meid! :upside_down_face:

8 likes

Ik dacht dat ik opgelicht was op mp dus meteen melding gemaakt bij marktplaats, halve aangifte al ingevuld en dan gewoon toch de track & trace ontvangen :sob::sob::sob:

2 likes

Wat is de maximale straf die je krijgt als je iemand vermoord die een machine gebruikt die zo keihard HEEENG HE HE HE HEEEEENG doet?

Asking for a friend

29 likes

Vrijspraak, is zelfverdediging

18 likes

Ik eet er vaak 1, maar eet er niets bij, haha. Ik vind die quiches echt relaxed altijd.

Ah zag net superveel eendjes op nestjes zitten. Zo skattig :pleading_face:

1 like

Een paar jaar geleden woonden een paar zwanen om de hoek van mijn huis. Toen kregen ze jonkies en paps was nogal waaks. Heb meerdere keren moeten rennen met boze meneer zwaan op m’n hielen. Doodeng

2 likes

Ik ben geslaagd voor mijn opleiding :partying_face::partying_face:

127 likes

Zojuist een tikkie gestuurd naar m’n vriend voor m’n nieuwe pil. 25 euro voor 3 maanden :exploding_head:

15 likes

Ik wacht al 8 minuten op een collega in een online meeting. Nog 2 minuten en ik ga iets anders doen.

3 likes

Op de middelbare school hadden wij elk jaar een parkloop, dan moest je binnen een bepaalde tijd een route door dat park rennen. Elk jaar haalde ik een 2 of 3 want geen conditie en ik was nooit op tijd binnen. Behalve in de vijfde klas. Toen was daar ineens een mamagans met haar kinderen die als een crazy bitch achter me aan kwam rennen met gespreide vleugels. Toen heb ik echt gerend voor mijn leven (ik heb een zieke angst voor vogels, vind elke vogelsoort doodeng). Dat was het enige jaar dat ik een voldoende had voor de parkloop :+1: Wel fijn om te weten dat als ik moet rennen voor mijn leven ik dat kan.

69 likes

Is het een kettingzaag?

Nee vgm een bladblazer

2 likes

Soms vergeet ik eventjes dat een oven best heet is. Hallo rode streep op mijn hand.

1 like

Ik dacht zo’n grasmaaier aan een stok die de mensen van de plantsoendienst altijd gebruiken.
Wilde je al prijzen voor de meest accurate geluidsbeschrijving ooit.

3 likes

Het waren wel platsoendienst mensen. Die hebben altijd van die he he heeeeng. Apparaten. Nooit 1x heeeeeeeng en thats it. Nee uren lang he he he heee heee he he he.

13 likes

En ALTIJD als er iets is waardoor je echt even een dutje wilt of moet doen. :rage:

2 likes